1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP630

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi wertyqa 27.07.2004.

1. meekeli

meekeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Sirkuttaako tuo soitin täällä kaikilla, vai oonko ainoa? Kaikki levyt pitää ääntä, dvd:t sirinää ja cd-rw (divx:t) sirkuttaa sekunnin välein, audio-cd:t ei niin isolla, mutta kyllä sen vielä kuulee..

Muuten soitin on toiminut ok, eikä hintakaan nii hirveä ollut (119e Anttilasta). Jos tuota sirinää muilla ei ole, niin pitää ilmeisesti käydä vaihtamassa tuo laite uuteen..

2.  
  3. pähkinä

pähkinä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka firmware on ihan virallinen ja kaiken tein ohjeiden mukaan, mutta silti meni vituroilleen?

edit: Nonni! Nyt on soiteltu Philipsin tuotetuet ja Anttilat läpi ja ne sanoivat että vaihtoon vaan, joten tänään pitäisi sitten hakea uusi...

Viimeksi muokattu: 27.12.2004
  4. Seppola

Seppola Guest

Joo ei hele.. Enpä taida ite laittaa firmwarea jos tommoseksi menee ;E

5. tpj

tpj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No toi pähkinän sotku on eka, josta olen kuullut. Mulla onnistui alkuperäisen ja tsekkiläisten firmiksen päivitys ihan ok.

6. pähkinä

pähkinä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt olisi sitten uusi laite ja uudet kujeet...Aion laittaa taas uuden firmwaren laitteeseen, saas ny nähä...hieman kyllä jänskittää...

7. TM_South

TM_South Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuota tsekkiläistä firmwarea kaipaisin minäkin. Onko linkkiä kellään?

8. tpj

tpj Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tossahan tuo on sivulla 5

9. pähkinä

pähkinä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HAHHAA! Nyt toimii... En tiedä mikä meni vikaan ensimmäisellä kerralla sillä kaiken tein nyt samoin, nyt se vain toimii. Myös tekstitykset toimii Divx-leffoissa, joten olen erittäin tyytyväinen.

10. TM_South

TM_South Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kas. Viimeksi ei tuo linkki toiminut, mutta nyt pelittää. Kiitos.

11. heknu

heknu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä minä yritin saada hyväksytyksi sen subi tiedoston myös silleen että painasin kakesta sitä subtitle nappia, mutta kättä heittää vaan ruutuun!!!
    Mä alan kyllä jo luopua toivosta! Taidan lähettää koko vekottimen takasin anttilaan!???

12. Hudsonn

Hudsonn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiiä mikä sulla mättää mut itellä oli ainakin ongelmia alussa kun se tuntu näyttävän et olin valinnu subi tiedoston mut olinkin videon kohdalla ja jos siinä painaa subtitle nappia niin eihän se toimi. Joten jos sulla on levyllä video ja subi tiedostot ja ne on samannimisiä niin kokeile painaa subtitle nappia molempien kohdalla.
    Itellä ainakin toimii laite loistavasti eikä ole tullu vastaan yhtään subia jotka ei näkyis. Toki oon laittanu tsekkiläisten firmwaren mut kyllä ne tekstit pitäisi näkyä ihan philipsin omalla firmwarellakin.

13. heknu

heknu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No pitää kokeilla vielä sitä että painaa kummankin tiedoston kohdalla sitä subtitle nappia. Tekstit ja elokuva on yleensä ollu samannimisiä.. Mä en tiedä minkä maalainen fimware se oli mutta numerosarja on 1109..

14. FINXcali

FINXcali Guest

Jaa-a... On kyllä pakko kommentoida tuota poikien tekstitys säätämistä... :)

Ensinnäkin, väittäisin että kyllä toi DVP630 toistaa .sub ja .str -tekstitystiedostot aivan takuuvarmasti!

Omalla kohdallani oli myöskin aluksi ongelmia tekstitysten toimimisen kanssa... ei ole enää. DVP630:n "sielunelämä" pitää vaan oppia ensin tuntemaan...

Kokeilkaapas seuraavaa:

Valitsette ensin .sub tai .srt -tiedoston sieltä soittimen valikosta (ei ole edes väliä, että minkä niminen...).

Sitten painatte subtitle-nappulaa ja siirrytte valikossa itse elokuva tiedoston päälle...

[bold](Nyt seuraa ehkä se kaikkein vaikein vaihe!)[/bold]
    Hengitätte nimittäin rauhallisesti ja odotatte että "DivX sub title selected" teksti katoaa... sitten vasta painatte OK:ta valitsemanne leffatiedoston päällä...!!!

Pitäisi alkaa Lyydia skriivaamaan :eek:D

Pähkinän kuoressa sanottuna siis:
    [bold]Ei kannata hoppuilla liikaa...[/bold] Itsekin kuvittelin aluksi että leffa pitää valita OK:lla "DivX sub title selected" tekstin näkyessä, Mutta [bold]EI!!![/bold]

15. zoom1

zoom1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toissa päivänä kävin kyseisen laitteen ostamassa ja pätevältä laitteelta vaikuttaa. Ainut asia mikä pistää harmittamaan on mp3 kappaleiden random soiton puutos! Liekö yleistä philipsien soittimissa? Vanhaa denveriä tulee musiikkia kuunnellessa ikävä.

16. Hudsonn

Hudsonn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ite pitää vastata tohon hoppuiluun viitaten et ei mulla ole ollu mitään ongelmia ton kanssa vaikka olen heti kun olen kerenny laitanu avin pyörimään kunhan subit on eka valittu. Voi toki olla et jotkut ollu onnekas kun ei ole ole ollu ongelmia ton kanssa mut tuskin se siitä johtuu. Kyllä subien pitäs toimia kun oppii niitä käyttämään eikä se vaadi mitää ihmeitä ja jopa mun mutsikin osaa käyttää kysyistä laitetta vaikk muuten onkin aika avuton. ;)

17. ääxx

ääxx Guest

zoom1,

Sama vika. Eli kaikki muu toimii täydellisyyttä hipoen paitsi ämppärien shufflettaminen. Älytöntä toimintaa. Tuohan pitäis olla aivan perusominaisuus. Eipä päässyt vieläkään eroon piuhoista pc:n ja vahvarin välissä, huoh.

Laitoin tuosta muutospyynnön Hilipsin palautteeseen. Suosittelen muitakin laittamaan, ehkä massalla on vaikutusta... jokunen sivu aiemmin taisi olla suora linkki palautesivulle.

-ääxx

18. heknu

heknu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin mutta kun siinä mun laitteessa ei oo ikinä tullu, sitä "DivX sub title selected" kun heittää vaan koko ajan sen käden kuvan siihen ruutuun kun yrittää painaa ok:ta tai sitä subtitle painiketta sen subi tiedoston päällä! enkä mä ole myöskään hoppuillut asioiden kanssa.. Ja ei täällä kaikki jätkiä ole ;)

19. wertyqa

wertyqa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en ole minäkään saanut kertaakaan .sub tekstitystä toimimaan. "kättä" heittää. firmware on philipsin oma ja uusin.

tällä hetkellä täytyy sanoa että tuo xvid:n huono tuki on se joka mättää meikäläisellä. jos nyt ihan julkaisuja saa käyttää niin esim. star trek enterprise ja stargate sg-1 pitää encoodata uudelleen ennen kuin ne philipsissä pyörii. kiss dp1000 ja yamada 6600 pyörittää nuo ilman mitään mukinoita.

että semmosta tällä kertaa.

20. KoJo

KoJo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on flässätty tsekkifirmis. Kaikki sub ja srt tekstit on toiminu, riippumatta painelunopeudesta. Tekstit toimi myös suoraan kaupasta kun yhtä levyä testasin ennen flässiä. Tekstityksestä tosin puuttui harmaa tausta. Ihan ok laite hintaansa nähden, muutamat xvid+qpel tai S(GMC)-VOP on vaatinu uudelleen enkoodauksen ennenkuin sain näkymään. Lisäksi ainakin srt-tekstien kursiivi merkkiä laite ei ymmärrä, vaan näyttää sen ruudussa. Jos joku joka ei ole saanut tekstiä näkyviin laittas vaikka meilinä tai pastais tähä pätkän kyseistä tekstiä niin katotaan onko se ylipäätään semmosessa formaatissa jonka Philips lukee. Ei riitä että tekstitys-filun on vaan nimennyt .srt tai .sub.

21. nalle_

nalle_ Guest

Vinkki: Kokeilkaa kirjottaa se tekstitys tiedoston nimi pienin kijaimin. Esim. elokuva.srt tai elokuva.sub

Sillä lailla olen saanut kaikki tekstit toimimaan!

Jaa tämä sivu