En ymmärrä?! Olen pakkaillut virtual dubilla ja xvidillä uudestaan (alunperin xvidillä pakattu ja qpel päällä) muutamaa videota, jotta toimisivat soittimessa. Pakkauksessa ei pitäisi olla mitään vikaa tai sellaisia asetuksia päällä, jotka häiritsisivät katselua (tarkistanut mpeg-modifierillakin.) Siltikään ei vaan lähde pyöriin!? Packed bitstream : No Qpel : No GMC : No Interlaced : No Aspect ratio : Square pixels Quant type : H.263 + 2 B-VOPpia Netistä imuttanu monta leffaa missä samat asetukset ja toimii täydellisesti...Missä vika? Pitää vissiin tyytyä divx:ään, sen on toiminut tähän mennessä. ja uusimmat ajurit päivitin vasta soittimeen. -Ei tule muuta mieleen kuin kokeilla jotain hieman vanhempaa xvid versiota (tällä hetkellä uusin 1.0.2 koepi)-
Mulla ei pyöriny semmoset pätkät, joissa Avicheck niminen softa ilmotti S(GMC)-VOP muodosta Xvid-pakkauksessa. Enkoodasin Divx5:een ja toimi.
Jos ketäkuta kiinnostaa niin myy ko laitteen pois,sillä ostan xboxin enkä tarvitse.Ostettu 8.11, hinta 115€.Myös vaihto Boxiin.Poistakaa, jos tämä on aiheeton postaus.Meili agathon1@mbnet.fi Y
Yhteen kasattua tietoa edellisistä , ei tarvitse kahlata koko ketjua läpi : 1. Poltat tekstin ja leffan CD:lle ja levy Philipsiin 2. Valitset nuolinäppäimillä levyllä olevan elokuvan KANSION ja painat ok ( näkyviin tulee leffa JA tekstitys ) 3. Valitset tekstin ("puhekupla") ja ok , ruudulle tulee teksti "divx subtitle selected" 4. Siirryt nuolinäppäimellä leffan kohdalle ja painat play 5. Jos on pikselimössöä niin paina System menu ( kesken elokuvaa , eli anna pyöriä ) , nuolinäppäimellä kohtaan -> sulje asennusvalikko ja ok 6. Subtitle-napilla latin 1 ja näkyy ainakin sillä " ääkköset "
Heknu: Aluekoodit ovat ensinnäkin alueellinen jako, jonka periaatteena on, että esim. Eurooppalainen henkilö ostettuaan amerikasta DVD'n ei hän pysty sitä levyssä olevan aluekoodin takia katsomaan, sillä levy pyörii vain saman aluekoodin soittimissa. Aluekoodeja on vyöhykkeinä kuusi (epäviralliset mukaanluettuna kahdeksan). Aluekoodivapaa tarkoittaa soitinta, josta puuttuu vyöhykekohtaiset aluekoodirajoitukset, ja sillä voi katsoa kaikkia elokuva-DVDitä miten lystää.
Onkos muuten joku teistä saanut toimimaan PCM ääniä tuossa soittimessa? jos on niin miten? Poltin tuossa kaikki The joulukalenteri jaksot DVD-R levylle ja yks niistä jaksoista ei suostunu toistamaan ääniä!
Jahans, ostin kyseisen laitteen heinäkuussa, ja nyt se päätti solmia työsopimuksen irti. Alussa toimi hyvin, viime viikolla ei enää tunnistanut kaikkia subeja, tällä viikolla ei enää mitään xvid leffoja, tai jos tunnisti, niin kesti 5min ja jämähti. Nyt ei enää tunnista mitään poltettuja levyjä, xvid, mp3, kuva. Eikä myöskään audio-cd:t tai dvd-leffat tunnistu. Eikä ejectikään toimi muuten kuin naputtamalla etusormella levykelkan kohdalta masiinaa. Täytynee viedä palautukseen, onneksi on takuuta jäljellä.
Joo elikkä tein sen päivityksen ja se onnistui ihan ensimmäisellä kerralla. Muutosta tuli sen verran että subi tiedoston puhekupla muuttui erilaiseksi. vaalean sininen jossa oli 3 pistettä?!? Jos muistan oikein? Tekstejä en saa näkyviin viläkään! Käden kuva vaan tulee ruutuun, kun yrittää ok:lla valita puhekupla tiedostoa ja sama juttu, kun yrittää subtitle painikkeella elokuvan alkaessa. Miten mä saan ne subit näkyviin, mulla alkaa mennä hermot ton laitteen kanssa!!!!!! Laitoin laitteen muuten kanssa aluekoodivapaakisi ettei siinäkään pitäis mikään tökkiä! Auttakaa minua!
Valikossa missä näkyy subtitle-filu ja ite leffa, nuolilla subtitle korostetuksi ja sitten painat subtitle nappia kakessa. Pitäs tulla jotta "subtitle file selected" tai jotain sellasta näkyviin, sitte vaan leffan kohdalle ja ok:ta. Muistaakseni noin.
joopajoo, anttilasta ite sen ostin heinäkuussa. No eilen vein takas ja sanoin ettei worki. Lähettävät huoltoon toiselle puolelle suomea (tampereelle) ja ensi vuonna saan takas laitteen. Eipähän tartte kattoa leffoja joulun ja uudenvuodenpyhinä... prkl
Hei! Minulla on ongelma tänään saadun Philipsin DVP630-soittimen kanssa. Päivitin firmwaren ohjeiden mukaisesti, mutta sitten kun se sanoi "DONE", niin se ei sammunutkaan niin kuin sen pitäisi vaan jäi päälle ja teki sitä "WRITING" hommaa varmaan 10min. Sitten kyllästyin, painelin kaikkia namiskoita ja lopulta nyhtäsin piuhan irti pistokkeesta. Sinne jäi nyt sitten se firmware päivitys cd sisään, eikä se tule ulos, koneessa palaa vain punainen valo. Eli jos jollain olisi ratkaisu ongelmaan olisin kiitollinen, onneksi tämän kuitenkin saa takuuseen kun on ihan uusi laite...
Oiskohan sillä merkitystä miten sen firmiksen on polttanu rompulle, ite poltin ja flässäsin heti "paketista" ja poltin firmwaren näillä ohjeiden asetuksilla: · File System CD-ROM ISO Level 2 · Mode 1/2/XA · Character set ISO 9660 · Finalised, single session · Write speed slow (e.g. 2x, 4x) mä käytin RW-levyä
Mun soittimessa on tuo tsekkiläisten firmis. Poltin sen nerolla RW levylle ja 1x nopeudella. Mitenköhän muuten tuon takuun kanssa, jos itse sekottaa soittimen esim. firmiksellä joka meni päin persettä, niin yleensä takuu raukeaa.