1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP630

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi wertyqa 27.07.2004.

  1. Slouli

    Slouli Guest

    Löytyykö tästä philipsin mallista keskimäärin hirveän paljoa vikoja?? Joku kunnollinen divx-soitin pitäis saada. Ensin ajattelin sitä philipsin 737 mallia, mutta sitäpä ei enää taida myynnissä olla, vai tietäisikö joku paikan mistä löytyisi.?? Kiitän ja kumarran jos joku voisi vähän jeesata.
     
  2.  
  3. corporeus

    corporeus Member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Törmäsin eräällä toisella foorumilla kätevään vinkkiin, jolla saa tekstit näkymään harmaata taustaa vasten:

    Kun teksti on valittu normaalisti ja poistut valikosta DISC menu -napilla, ruutuun tulee teksti reading index... odota kunnes se häipyy, ja paina SYSTEM menu -nappia kaksi kertaa.
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2004
  4. Jeppu

    Jeppu Member

    Liittynyt:
    20.01.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Soittaakos tää DVP 630 NTSC standardin dvd:t?
     
  5. Hudsonn

    Hudsonn Member

    Liittynyt:
    09.06.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Voisko joku laittaa ton tsekkiläisten modifioidun firmwaren tolle 630:lle jonnekin jakoon kun niitten sivu on kuollu.
    Kiitos!
     
  6. Patteri

    Patteri Member

    Liittynyt:
    23.10.2002
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm, mielenkiintoista. Minulla oli kaksiosainen xvid joka näkyi hyvin mutta kun yhdistin vdubmodilla(direct stream copy) niin katsellessa kuvaan alkoi ilmaantumaan mössöä joka lähtee pois system napilla. Ihmetyttää vain kovasti että mikä on muuttunut xvidissä kun se kuitenkin erillisinä tiedostoina toimi mainiosti.

    Täytyy varmaankin olla yhdistämättä enää mitään videoita niin toimiipahan ainakin sitten.
     
  7. Ebeli

    Ebeli Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. Hudsonn

    Hudsonn Member

    Liittynyt:
    09.06.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos Ebeli linkistä!
     
  9. KoJo

    KoJo Member

    Liittynyt:
    03.09.2003
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla DVP630 on toiminut ihan ok, QPEL ei pelitä, mutta se oli tiedossa, ja olenkin enkoodannu uusix moiset pätkät. Nyt tuli vastaan Avicheck ohjelmalla varotus tämmösestä muodosta :VIDEO: XVID
    B-VOP: Yes
    S(GMC)-VOP: Yes
    QuarterPixel: No
    Frame Size: 512 x 384
    Frames Rate: 25.000
    Color Depth: 24
    Total Frames: 132688
    SuggestedBufferSize: 93780

    - ja lähinnä toi S(GMC)-VOP vissiin haittaa. Onkos tietoo saako sen pois muutoinkun uudelleen pakkaamalla, jos sitenkään ? Poltin nimittäin tuollaisen avin testiksi cd:lle eikä toimi, lähtee päälle mutta pomppaa takas disc-menuun.
     
  10. heknu

    heknu Member

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    mä olen ostanut juuri tuon kyseisen philipsin dvd:n ja mä en saa niitä poltettuja elokuvia näkymään tekstien kanssa. Elokuvan mukana on sub tai srt tekstitiedosto, mutta laite ei tunnista sitä. Elokuva näkyy ja kuuluu normaalisti..
    Oon lukenu noi aikasemmat viestit mutta en älyä niistä mitään?!? Eli pitääkö mun päivittää sitä laitetta jollain ohjelmalla? Millä, mistä saan?
    Sitten löysin sieltä menusta sellaisen kohdan missä lukee jotain jostain rekistöröitymisestä?!? Pitääkö mun käydä siellä diwx:sivuilla rekistöröitymässä? Siinä on mukana se joku koodi tai jotain??
    olisin todella kiitollinen jos joku vois auttaa :)
     
  11. azzeri

    azzeri Member

    Liittynyt:
    03.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    heknu: ensinnäkin, sinun ei tarvitse rekisteröityä mihinkään käyttääksesi laitettasi.

    Toiseksi, sinun pitänee päivittää laitteeseen viimeisin firmware-ohjelmisto, jotta saat tekstitykset näkymään. Itselläni ollut 630 ei osannut näyttää tekstejä ilman päivitystä. Käy tsekkaamassa philips.fi ja sieltä dvp 603:n tuotetuki. Sieltä löydät tiedostot ja ohjeet suomeksi. Lue myös vielä tämä ketju läpi!

    Tässä ketjussa on jo aikaisemmin keskusteltu, että 630:lle löytyy myös modattu firmware, jolla saat tekstityksestä selkeämmän.
     
  12. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    KoJo;Mikäs olisi paras ohjelma QPELin poistoon ts., enkoodaukseen?

    Heknu;Oletko valinnut sen tekstitiedoston "subtitle" näppäimellä?Itse en aluksi tajunnut sitä.

    Y
     
  13. Portsu73

    Portsu73 Guest

    Virtualdubmodia oon itse käyttänyt ton xvidin uudelleen koodaukseen. G-spotilla katsoo bitraten ja pakkaa samoilla asetuksilla uudelleen, niin eipä siinä eroa huomaa.(siis ilman qpeliä ja gmc:tä)

    Ja kirj.virheitä
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.12.2004
  14. KoJo

    KoJo Member

    Liittynyt:
    03.09.2003
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, tarvii enkoodaa uusiks, ohjelmia moiseen on alan sivustoilla...
     
  15. heknu

    heknu Member

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kyllä yritin sillä subtitle painikkeella, mutta ei toiminu silti.
    Kävin nyt hakemassa netistä sen päivityksen. Katotaan sitten alkuviikosta kun meen takas kotiin, että alkaako tekstit näkymään?!?
    Ainii noissa ohjeissa kun sanotaan, että "unplug the mains/AC from the wall socet" niin mitä se tarkottaa?!? Muuten kyllä ymmärsin ohjeet täydellisesti :)
     
  16. Portsu73

    Portsu73 Guest

    TÖPSELI pois seinästä. Eiköhän se jotain sellasta tarkota. Tekstit pitää valita siinä diskmenu vaiheessa subtitle painikkeella ennen ku leffa alkaa pyörimään.
     
  17. KoJo

    KoJo Member

    Liittynyt:
    03.09.2003
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla kyllä näky tekstit heti kaupasta. Laitoin kyllä uuden firmwaren niin sai tekstit paremman näkösiks.
     
  18. anssip

    anssip Guest

    eli käsitinkö oikein =)
    eli elokuvat pitää koodata uudestaan Virtualdubmodia tai vast... että saa qpelin pois käytöstä?



     
  19. KoJo

    KoJo Member

    Liittynyt:
    03.09.2003
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En löytäny muutakaan keinoa, jos joku tietää nopeemman tavan niin hyvä homma.
     
  20. jethro1

    jethro1 Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten koodaan leffan uudestaan vidupilla ku en oikee osaa käyttää sitä.... sais just noi qpel ja gmc pois..
     
  21. Daeron

    Daeron Member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla ei mitään muuta ole tästä soittimesta sanottavana, kuin että tämän saa aluekoodivapaaksi todella helposti. Avaa asema ja näppäile 7,8,9,OK,0.

    Kyllä, itselläni ei tosin muita NTSC- levyjä ole kuin Hobitti- ja Kuninkaan paluu- piirretyt Amerikasta. Hyvin ovat pyörineet.
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2004

Jaa tämä sivu