1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP630

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi wertyqa 27.07.2004.

  1. wertyqa

    wertyqa Member

    Liittynyt:
    09.10.2001
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jmpk: oletko kokeillut xvid:ien kanssa tuota edellisellä sivulla mainittua system menu -kikkaa?

    ei toimi xvid kanssa (ainakaan minä en ole saanut toimimaan).

    Sain muuten viestin että päivätyksen tarkka päivämäärä ei ole suomen puolella tiedossa. Mutta tulkitsin että tulossa on. Mitä päivityksessä on ... siitäkään ei ollut mitään tietoa. Tieto tuli Suomen Philipsiltä vaikka laiton viestiä edellä mainitusta linkistä.
     
  2.  
  3. lindeju

    lindeju Member

    Liittynyt:
    19.04.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla toimii ainakin. Pari painallusta system/menu näppäimestä ja pikselimössö muuttuu normaaliksi kuvaksi. Tässäkin vaikuttanee xvid-kodeekin versio jos kerran toisilla näkyy ja toisilla ei.
     
  4. wertyqa

    wertyqa Member

    Liittynyt:
    09.10.2001
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no joo korjataan sen verran että en ole saanut toimimaan system menu painallusta jos xvid pätkästä ei näy mitään. divx leffoissa kuva paranee kun painaa juuri tuota system menu näppäintä kerran tai pari.

    onko kukaan tehnyt listaa mitkä xvid codecit eivät toimi?
     
  5. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo kaykää katsomassa philips dvd737 aihetta viimeiseltä sivulta. siellä on linkkejä joidenkin tsekkiläisten moodaamiin firmware päivityksiin ainakin 737 mallille.tekstit ei häviä taustaan. käykää katsomassa onko myös 630 mallille.
     
  6. TiluCrew

    TiluCrew Member

    Liittynyt:
    27.07.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt vaan toivotaan että ne ottaa viesteistä jotain tulta. onko kellään muulla ollu semmosta ongelmaa että jotain leffaa minkä olette polttaneet levylle ei ole voinut kelata?poltin elokuvan levylle ja kun yritän kelata sitä niin soitin pomppaa vaan disc menuun! tässä sitä vain suunnittelen että pitääkö tuo soitin viedä takaisin että onko siinä jotahi vikkaa. ja minua se suunnattomasti ihmetyttää ettei ole mitään return nappia millä pääsisi siihen leffan kohtaan mihin on jäänyt.ärsyttävä kelata kun on tunnin kattonu :)
     
  7. joosu

    joosu Member

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    katoaako takuu kun päivittää dvd soittimen???
     
  8. muza

    muza Member

    Liittynyt:
    25.06.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joks tähän soittimeen on tullut päivitys noille teksteille? ku oon kahden vaiheilla ostaakko tämä soitin vai pitäskö sijottaa enemmän rahaa ja hankkia dvd737?
     
  9. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    saako jostain vielä 737 mallia ku kaveri haluis. osta 737 tekstitys kunnossa ja pelaa hyvin.!!!!!!!!
     
  10. muza

    muza Member

    Liittynyt:
    25.06.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu eipä taida löytyä enään mistään tuota dvd737...?
    täytyypi tyytyä tuohon 630:seen
     
  11. tormuk

    tormuk Member

    Liittynyt:
    13.01.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  12. tornnrot

    tornnrot Guest

  13. makehu

    makehu Member

    Liittynyt:
    18.07.2003
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on ainakin kaikki KSVCD:t ja KVCD:t toimineet.
     
  14. tornnrot

    tornnrot Guest

    No niin ostin tuon Philips DVP630:sen. Ongelmana on se, että mitkään levyt eivät toimi soittimessa (CD-R ja CD-RW sekä DVD). Kokeiltu on DivX ja XviD leffoja, SVCD ja VCD leffoja (stndardinmukaisia ja ei standardinmukaisia) sekä DVD-leffaa (ei poltettu). Kaikki nuo on varmasti toimivia eli kokeiltu toisessa DVD-soittimessa.

    Tulee vain ilmoitus, että lukee levyä ja sen jälkeen ilmoittaa, että ei levyä (no disk).

    En ole vielä päivittänyt (pitää tehdä sekin kun pääsee kotia), mutta kyllä noiden, varsinkin DVD-leffan pitäisi toimia ilman päivittämistäkin?! Nyt on versio 0409 630/02 01 2
     
  15. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tornnrot, minulla oli sama ongelma halpojen DVD-levyjen kanssa. vaihto Memorexiin auttoi.
     
  16. lindeju

    lindeju Member

    Liittynyt:
    19.04.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Melkein väittäisin että tornnrotin soitin on sökö joten vie takaisin kauppaan.

    Oma härvelini on toistanut kaikki kiekot, halpiksia myöten, joten soitin ei ole kovin kranttu.

    Ja ksvcd:tkin toimivat.
     
  17. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Päivää.

    Voisiko joku joka on lähiaikoina ostanut tälläisen laitteen kertoa paljonko maksoi?Kiinnostaisi tämä laite, mutta olen ollut huomaavinani usemman kympin eroja hinnoisssa.Kiitos.

    A
     
  18. tornnrot

    tornnrot Guest

    Joo eipä tuota voinut edes päivittää - sama homma eli ei lue levyä (no disk); kokeilin polttaa useammallakin tavalla tuota päivitystä (mitään muuta levyllä ei ollut).

    Citymarketissa maksoi 129 euroa, gigantissa 139 euroa(net.anttilassa muistaakseni saman verran) ja kodin ykkösessä 149 euroa (oli tarjouksessa).
     
  19. tornnrot

    tornnrot Guest

    Oli muuten gigantissakin 129 euroa.
     
  20. FINXcali

    FINXcali Guest

    Tjaa-a...

    Kyllä mulla on ainakin DVP630/02 pelittänyt kaikkien poltettujen CD ja DVD+ -levyjen kanssa, joita hyllyltä on sattunut löytymään (mikäli ei ole elokuvan ääniraita kuulunut, on vikana ilmeisesti ollut väärä Codec-muoto).

    Merkkejä joita itse olen käyttänyt:
    Maxell CD-RW (jolla päivitin itseasiassa Firmwarenkin)
    Mr. Data CD-R
    TDK DVD+R
    Sony DVD+RW

    Itse ainakin suosittelen polttamaan leffat ensin kokeeksi DVD+RW -levyille ja arkistointi DVD+R:lle. Eipähän tarvitse repiä pelihousuja, mikäli leffassa jotain vikaa. Ja monet leffathan tulee katsottua ainoastaan kerran muutenkin.
    DivX on kyllä mainio keksintö, kun yhdelle DVD:lle mahtuu parhaimmillaan kuusikin elokuvaa. :)

    Jokatapauksessa ihan hyvä aparaatti tuo on. Vielä kun saadaan seuraavassa Firmware-päivityksessä niihin tekstityksiin jonkin sortin varjostukset.
     
  21. mph

    mph Member

    Liittynyt:
    16.03.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toi xvid leffojen toimimattomuus ärsyttää vielä enemmän kun noi vaaleat tekstit.Toiset xvid leffat toimii normaalisti esim.blueberry sitten taas bad santa ei pelaa.Toivottavasti seuraava päivitys korjaa ton ongelman.
     

Jaa tämä sivu