onko kukaan havainnu semmosta ongelmaa, että tekstityksen kohdalle jää pieniä valkoisia pisteitä? system menulla saa ne häviämään vähäksi aikaa, kunnes ne taas ilmaantuu. mulla on toi tsekkiläisten 2.1 firmis.
Onko noi siis mistä firmiksestä? Onko väliä sillä, et soitin on dvp630/02 ja noi firmarit on pelkkään dvp630:n??
Jos ja kun käyt siellä philipsin sivuilla ni siel on ohjeis mihin nuo firmikset sopii... ja muistaakseni ne sopi kaikkiin dvp630-malleihin (dvp630/00,02...)
Voiko joku kertoa mikä näistä firmwareista on tällä hetkellä "paras ja toimivin"? Voivat olla makuasioita mutta antakaa ainakin ehdotuksia!
Mun mielestä se Philipsin uusin (0112) on ainakin ihan jees. Takuukin pysyy varmasti ja sopivan kokoset tekstit harmahtavalla pohjalla.
Kiitos tiedosta - päivitin laitteen äsken ja ihan hyvin tuntuu toimivan. Onkohan tuota fonttityyppiä muutettu, kun näyttää hiukan erilaiselta - muuten ok!
Fonttikoosta en tiedä, mutta 0112:ssa on hyvän kokoinen ainakin 28" laajakuvalla. Jos tuntuu ettei näe lukea sitä niin menee lähemmäs katsomaan tai sitten ostaa isomman telkkarin.. =)
Jotkut Xvid'eo elokuvissa ilmaantui joskus katselessani kuva ihan sellasena "puuromössönä" mutta löysin ratkaisun sille.Koodasin Divx'äks Dr Divx ohjelmalla ja ei ole enää elokuva välillä puuromössönä.Toiminu ainakin tähän asti.Samalla ohjelmalla koodaa uudestaan jos elokuvissa on käytetty QPEL(Xvid).Ohjelma hoitaa koodauksen ihan itsestään automaattisesti Xvid'osta Divx'säks, mitään ei tartte tehdä kun odotella vaan=).Ja kuvanlaatu on ihan hyvä!=)Ja ei sitten muuta vaan kun cd koneeseen ja katselemaan. Ei vaikuta tekstityksen ajoitukseen.
Ostinpahan myöskin kyseisen soittimen. Tällänen pieni ongelma on, etten pysty kelaamaan avi tiedostoja. Uutta firmistä en ole vielä koneeseen ajannut, mutta mahtaako tuo kelaus ongelma korjaantua sillä?
avi tiedostoja voi kelata niillä nuoli näppäimillä(oikealle,vasemmalle).Ei skip nappulalla.Ja Eject nappulaakaan ei ole mutta kun pitää pikkasen aikaa stop nappulaa pohjassa niin levykelkka tulee ulos.
Käytän kyllä noita nuolinäppäimiä kelaukseen, mutta avi tiedostoissa nekään ei toimi. Tulee vaan kämmenen kuvaa yläkulmaan
Kannattais varmaan sit kokeilla asentaa ton firmiksen ensin ja kokeilla.Minulla toi kelaus on ainakin toiminut ja minulla on philipsin firmis.
Tsekkifirmiksestä sanotaan: If you had problems with 3 lines subtitles, download actual 2.1a version. Meinaako toi että siinä ei tule enää niitä typeriä 3 rivin tekstejä vai mitä?
miten muuten,soittaako tuo 630 dual dvd:t? tuo uusin philipsin firmis on tosihyvä(0112),saa teksteistäkin jotain selvää..
Osaako joku sanoa kuinka suuressa osassa noista leffoista suunnilleen on Qpel tai GMC? Kun en tiedä pitäskö toi vehje käydä palauttamassa.
Katso avicheck ohjelmalla onko käytetty qpel ennekun poltat levylle,joissakin xvid on käytetty Qpel ja ne saa koodattua pois helposti.