2.1 on mielestäni paras. Siinä tekstitys näyttää suunnilleen samalta kuin DVD-elokuvissa ja siitä löytyy myöskin tuo sama tekstitysvaihtoehto kuin 1.1:tä, eli valkoinen teksti tummalla taustalla.
jep, sen "asensin" (eli 2.1) ja hyvältä näyttää, fontti tosin sais olla aavistuksen isompi, mut taitaa olla turhaa valitusta.
Loistavaa!! Ei nyt vielä mikään paras mahdollinen fontti mut parempaan suuntaan menossa koko ajan! Ottaisivat philipsin äijät mallia...
Taas uusi versio: v 2.1b Modified firmware 1109 for philips 63x, 64x (only ISO-Latin2 charsets) Latin1 section contains White Arial Bold font size 28 (transparent background) Latin2 section contains White Arial Bold font size 28 (transparent background, space character is not transparent) Poistaako jompikumpi tekstitys tuon harmaan taustan alemmalla rivillä vaikka siinä ei olisi tekstiä? Mitä eroa muuten noilla Tsekin poikien ISO Latin1 ja ISO Latin2 versioilla on suomitekstejä käytettäessä?
Latin 1:ssä on valkoiset tekstit mustin reunuksin (ei harmaata taustaa, näyttää normaalilta DVD-elokuvan tekstiltä) ja latin 2:ssa on valkoiset tekstit harmaalla taustalla.
Tarkoitin enemmäkin merkistöä eli kun tuolla HuffyK:n sivulla on eri versiot Latin1 ja Latin2 merkistöille niin, että näkyykö kaikki ääkköset molemmilla ihan ok?
Tuli ostettua tänään philps dvp630/02 mutta en saa millään tekstejä näkymään.Olisko jollakin toi uusi päivitys cd'llä ja vois olla niin kiltti ja lähettäis sen postitse minulle niin saisin päivitettyä soittimen.Näkis tekstityksetkin.Minullaku valitettavasti ei ole cd poltinta.
saako tuota tekstin kokoa muutettua mitenkään? ei nää lukea kunnolla ellei ole lähellä tv:tä. Teksti näkyy valkoisena eikä ole mitään pohjaväriä..
Vaihda firmware soittimeen nii tekstin fontti kasvaa hieman. Täältä keskustelualueelta (pari sivua taaksepäin) löytyy hyvä tsekkiläinen päivitys soittimeen.
Kysyisin semmosta, että: kun mulla on tämä kyseinen DVP630-soitin ja olen uusi DVD-soittimen käyttäjä noin yleensäkin... Niin mitkä levyt, esimerkiksi jos, vaikka nierlestä tilais, niin parhaiten toimii tässä laitteessa??? Kiinnostais ostella: DVD-R(W), DVD+R(W) kuin myös CD-RW levyjä. Kertokaapa siis kokemuksistanne, juuri tämän soittimen PHILIPS DVP630 kanssa. Ja, mitähän tuo speed x2, x4 ja x8 tarkoittaa, noissa DVD levyissä? Onko sillä väliä toimivuuden kannalta? Kaikkiin tämän soittimen kanssa käytettäviin levyihin liittyvä info olisi tarpeen! Kiitoksia kaikille mahd. vastaajille jo näin etukäteen.
Se speed kertoo millä nopeudella levyn pystyy parhaimmillaan polttamaan. Minulla ei ole kuin kokemuksia tdk:n cd-r:istä ja sonyn dvd-r:istä, hyvin ovat molemmat toimineet.
Tuo philipsi on kyllä soittanut kaikkia levyjä mitä olen koittanut. DVD-RWt: TDK, SONY, MAXELL, VERBATIM CD-RWt: TDK, MAXELL, DVD-Rt: Budget, tdk, datawrite Ja polttimena ollut Pioneer A06
Onko muuta paikkaa mistä noi tsekkien firmikset saa ladattua. Kun itsellä tulee aina "Operaatio aikakatkaistiin yrittäessä ottaa yhteyttä..." kun yritän ladata Latin1 2.1a versiota joka lienee paras tällä hetkellä?
No paras... en tiä sit. Ehkä se on sit makuasia mut itte asensin tuon Latin2 630 v2.1 - modified fw 1109 ja oon kyl tyytyväinen tuohon fonttiin. Joku muu voi toki olla erimieltä...
Mistähän helsingin seudulta tuon dvp630 saa halvimmalla? Oulussa 129eur. Hobbyhall kanta-asiakashinta 99eur tilaamalla. Mistä saa suoraan liikkeestä ostaa 99eur? Kertokaa pian. Taitaa olla kaikista paras divx-dvd edullinen markkinoilla tällä hetkellä, kun on seurannut keskusteluja ja testejä?
Käypä vilkaisemassa Hobby Hallin Vantaan myymälää. Siellä on varmaan asiakaspalautuksia, joissa on täysi takuu, mutta hintaa on pudotettu parilla kympillä.
onko muilla ollut ongelmia Xvid elokuvien QPEL'in kodekin kanssa?Itse käytin Dr.Divx(helppo käyttää) ja pakkasin uudelleen,todella hyvin pelaa. Voisko joku neuvoa millä ohjelmalla näkisin onko Xvid sitä QPELiä,ei menis turhaan tyhjiä cd-levyjä?Gspot ohjelma on mutten löydä sitä missä lukee just onko siinä QPEL tai gmc kodekkia.