No ekana asennat sen gspotin ihan normaalisti ja sit video tiedoston kohdalla hiiren oikealla napilla valitsen sen open with ja sieltä gspot.
mutta ku avaan leffan GSpotilla niin kaikki leffat näyttää et ne on pakattu Xvid codecilla,mu silti ne on pyöriny hyvin soittimesssa!siis jotkut niistä..
Jaa taas uusi firmware? Siis tuossa on valkoinen teksti mustalla reunuksella, eli samanlainen kuin DVD-elokuvissa? No ainakaan se ei olisi yhtä erikoisen värinen, pitääpä kokeilla... edit: Jaahas tekstit palaavatkin taas astetta pienemmiksi, no pitää silti kokeilla.
Asensin tuon tsekkien firmiksen ja hyvin toimii! Mutta osaako joku neuvoa, kuinka tekstityksen saa toimimaan kelauksen jälkeen?
Siinä menee vähän aikaa ja sitten ne palautuvat itsekseen (näin siis ainakin kaikissa kokeilemissani firmwareissa).
Ainakin gspot 2.52 :ssa on video osiossa siinä Stat sanan alla neljä pientä mustaa laatikkoa ja ne kaksi ekaa on niitä qpel gmc ja sit bvop ja nvop, jotka on voi olla päällä et toimii 630 soittimessa. mut jos ne qpel tai gmc on päällä niin sit ei kaiketi toimi.
No nyt on laitteessa 2.1. Tekstit on muuten samat kuin 2.0:ssa, mutta keltainen väri on vaihtunut valkoiseen ja fonttikoko on pienentynyt 32:ta 28:aan. Ilmeisesti näin on saatu mahdutettua kaikki ääkköset myös toiseen tekstitysvaihtoehtoon eli harmaalla pohjalla oleva valkoinen teksti kooltaan 28. Ihmettelen vain että miksei Philipsiltä tunnu löytyvän minkäänlaista kiinnostusta päivittää virallista firmwarea? Ei sen luulisi vievän paljoa aikaa/resursseja, jos kerran pieni tsekkiläistiimikin siihen pystyy. Toistaalta eipä sitä virallista nyt kaipaakaan kun tsekit tämän näköjään hoitavat paremmin.
Newbie kun olen niin kysyn, että voiko tuon firmiksen päivittää rw-levyltä vai onko se varmempaa r-levyltä?
Mä olen joka kerta polttanu RW:lle ja hyvin on flässänny, levyn olen sulkenut, Philipsin ohjeissa ainakin sanottiin ettei multisessio ois suotavaa.
Ok, nyt löysin sen gspotilla qpelin, mut virtualdubilla en osaa sit asettaa asetuksia jotta se ei olis päällä!!! Anteeksi ku olen vähä pöhkö! Aiemmin oli kysytty samaa mut kukaan ei ollu vastannu vai onko tälle aiheelle oma sivu?
Joo oon iha uus näis dvd hommissa mutta jos joku viittisi sanoa mistä saisin tonn kuuluisan firewarm 2.1 olisin kiitollinen. Mitä oon lukenu ni se kai kannattaa asentaa iha
Onko kukaan testannut tältä sivulta löytyvää firmwarea? http://www.link.si/~ezadnik/Alec999/PhilipsDVD630_firmware.htm v. 1.1g (9.1.2005) + white fonts on transparent background LATIN 1 converted to GREEK CP1253 (all fonts changed) LATIN 2 (all fonts changed) CYRILLIC (all fonts DELETED) + fonts hight 32 px + based on original 1109 firmware - no character code CP1250 - no font edge