1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips dvd737

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi julmu 10.12.2003.

  1. Hjördis

    Hjördis Member

    Liittynyt:
    21.04.2004
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sanokaas mistä saa lähetettyä palautetta afterdawnille. Ärsyttää tosissaan ku tulee tommonen roskailmotus aina sikapostiin.. Tossa kohdassa ei pitäs olla raksia eka ollenkaan vaa siihen sais ite laittaa jos haluaa. Helekutti ku ei huomannu sitä ollenkaan ja sitte oli jo myöhästä ku huomas..

    Edit: Sen verran vielä että tuo linkki ylhäällä "lähetä palautetta" ei toimi.
     
    Viimeksi muokattu: 26.05.2004
  2.  
  3. spebbo2

    spebbo2 Member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hjördis, sähköpostisi asetuksista voit kieltää afterdawnista tulevat viestit
     
  4. orvokki

    orvokki Member

    Liittynyt:
    02.03.2004
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Poltin levyllisen musavideoita, taisipa olla vallan DVD-levy ja nyt tuo soitin ilmoittaa, että levyllä on vain puolet biiseistä ja soittaa ne, mutta tökkii, välillä tulee itsestään seuraava biisi ja toisinaan sitten taas ei? Mitäköhän pahaa oon taas sille tehny...
     
  5. masbe

    masbe Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin oman 737:n ja muuten olen tyytyväinen, paitsi että parin leffan kohdalla olen törmännyt ilmiöön, että värit menevät ihan päin hel****ä. Tietokoneella tiedostot toimii ja olen yrittänyt polttaa useaan otteeseen. Ongelma korjautuu jotenkin kun vaihtaa video setupista ensin ntsc:ksi ja sitten takaisin paliksi, mutta vieläkin on jotain häiriöitä kuvassa. Ja jos tämänkin jälkeen painaa stop, ja jatkaa niin sama täysin katselukelvoton kuva ilmestyy uudelleen. Onkohan vika scartissa, televisiossa vai soittimessa. Scart on se alkuperäinen soittimen mukana tullut, ja tv 10 vuotta vanha.
     
  6. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    masbe: Veikkaan että vika on soittimen MPEG-4 tuessa ja vian pystyisi vain korjaamaan paremmalla firmwarella.
    T. Samoja ongelmia kokenut.
     
  7. Kekuli

    Kekuli Member

    Liittynyt:
    12.06.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin soittimen noin 3kk sitten. En ole oikein tyytyväinen, joka toisessa leffassa mitä kokeilin tuli jossain vaiheessa Disc Error ja tekstit toimi vain harvoissa, ja nyt pari viikkoa sitten katoin leffaa Helmiä ja Sikoja kunnes tuli Disc Error ja silloin koko laite simahti. Nyt se on gigantissa korjattavana. (maanantai kappale?)
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2004
  8. maek03

    maek03 Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen kans huomannu että phlipsini ei lue kaikkia leffoja kaverilla on Yamada 6600 (mullakin oli sellanen hetken) se lukee muutaman levyn joita philpis ei lue, oudoin oli The hauntef mansion leffa philips luki sitä 3sec ja sit ilmoitti että codekkia ei tueta, yamada tuntuu paremmalta
     
  9. masbe

    masbe Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sen sanon, että alkaa helvetissä ostako kyseistä soitinta. Tekstit on perseestä, muutenkin kankea käyttää. Saati sitten että luotettavuus on vitun nollassa. Aina saa arpoa että toimiiko leffa vai ei. Paska soitin kaikenkaikkiaan. Olen hyvin, hyvin pettynyt. Olen tullut siihen tulokseen että Philipsin yleensäkin kannattaisi siirtyä valmistamaan jotain ovikelloja, ettei ole insinööreille liian vaativaa elektroniikkaa...Perkele...
     
  10. Kekuli

    Kekuli Member

    Liittynyt:
    12.06.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaa mieltä masben kanssa!
     
  11. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä se hyvin toimii.Kannattaa katella levyn pintaa jos tulee jotain häiriöö.Jo pelkkä sormenjälki riittää aiheuttamaan tuon disk error viestin.Tässä laitteessa ei taida olla ollenkaan virheenkorjaus tekniikkaa(ehkä siksi niin halpa laite).Philips merkkinä on kyllä yleensä sellainen joka kannattaa jättää kauppaan jos on vastaavia muita merkkejä.Tässä tapauksessa taisi olla ainoa jonka sai heti ja tuki tekstityksiä divx elokuvissa :)
     
  12. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, ei pidä yleistää. Itselläni on ollut soitin pari kolme kuukautta jo, ja onkohan ollut pari filmiä jota se ei ole oikein osannut toistaa. Itse tekemissäni kopioissa ainoastaan Xvid:n käyttö AutoG knotilla ei oikein luonnistu, kuva menee pikseli mössöksi. FairUsella taasen tehdyt XviDit toimii moitteettomasti. Ongelma on sillä ratkaistu että käyttää sitä DivX:ää..
    Teksteistä sen verran että alussa oli ongelmia niiden kanssa, mutta kun rupesin järjestelmällisesti muuttamaan ne subtittle workshopilla mikro dvd muotoon (sub), ja ajastamaan kanssa ovat tekstit toistuneet aina.
    Pientä näpertelyä se on niiden leffa fileiden kanssa ennen kuin ne polttaa, mutta vaiva on ollut sen arvoista kun leffa toistuu alusta loppuuun asti oikein.
    Tietysti aina on "maanantai" kappaleita jotka ei toimi, mutta niiden kohdalla ei kai muuta ole tehtävissä kuin kiikuttaa se sinne mistä on ostanutkin..
    Niin, ja luonnollisesti kannattaa se laite päivittää viimeiseen firmwareen..
     
  13. masbe

    masbe Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ei tässä nyt niin amatöörejä olla etteikö tajuttaisi firmwarea päivitellä. Muutenkin ärsyttää tommoset omahyväiset idiootit, jotka ei voi myöntää itselleen että tuli ostettua paska laite. Tai sitten olette vaan tietämättömiä. Kaikki ne leffat joita philipsini ei ole syystä taikka toisesta suostunut toistamaan, on kaverini Kiss kyllä hyvin näyttänyt... tietenkin jos tykkää näpräillä tietokoneilla tai on joku nörtti, niin eihän se sitten ole mikään ongelma, mutta kun se elokuvan haku ja näkymään saaminen ei ole minulle mikään itsetarkoitus, niin ärsyttää tällänen epäluotettava masiina...
     
  14. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Myy ihmeessä se paska laitteesi pois ettei ole niin paha olla sen kanssa. Mielestäni en ole "omahyväinen idiootti" jos kirjoitan että soittimeni on toistanut lähes kaikki siihen laittamani avi fileet, olenko sitten osannut polttaa ne oikein , tiedä sitä sitten...
     
  15. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Masben kannattaa vaan hakea elokuvat vuokraamosta,ei tule lapselle paha mieli;)
     
  16. 250876

    250876 Member

    Liittynyt:
    13.01.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo

    On se kumma homma että kun Philips tekee päivityksen niin se onkin yhtäkkiä askel taaksepäin.
    Päivitin tossa jokin aika sitten Firmwaren parempien
    tekstien toivossa niin mitä sitä paskaa.
    Divx tuki veti oikeen kunnolla takapakkia, kuvia ei pysty katsoon kuin about 50kpl kun hirttää kiinni ja
    tekstit toimii valkoisena paljon huonommin.

    Niin että kiitoksia vaan philips...taas.
    Jos ihan vihjeenä philipsin väelle, että vois vähän paneutua asiaan vaikkei uusin malli olekaan.
    Ärsyttää tollanen puolivillanen näpertely, josta aieutuu vaivaa ja ongelmia laitteen ostaneille.

    Edellinen päivitys oli ihan jees ja avit pelitti
    lähes kaikki, joten taidanpa vaihtaa takaisin.

    Eipä tässä sen kummempia, morox
     
  17. wertyqa

    wertyqa Member

    Liittynyt:
    09.10.2001
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mistähän tätä soitinta nykyään saa? netanttila.com ei sitä enää tarjoa...

    kiitos.
     
  18. maek03

    maek03 Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysäise Gigantista
     
  19. outo-olio

    outo-olio Guest

    mistähän ton vanhemman firmiksen löytäs kun oon onnistunu hukkaamaan sen
     
  20. Kekuli

    Kekuli Member

    Liittynyt:
    12.06.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sain sit sen takas korjauksesta nyt näyttää toimivan ihan hyvin (toistaiseksi). Lukupää oli mennyt hajalle eikä kestänyt kuin 3 viikkoa korjata.
     
  21. karjala3

    karjala3 Member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos se tekstityksen koko ja väri ei miellytä niin miks ette laita kiinteitä tekstejä niin johan alkaa näkyy. itte oon laittanu kiinteät tekstit niin ei tarvii tihrustaa sitä tekstiä.
     

Jaa tämä sivu