1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips dvd737

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi julmu 10.12.2003.

  1. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ainii ja kannattaa pistää CD-RW:lle ettei mee levy hukkaan...
     
  2.  
  3. Lahtaaja

    Lahtaaja Member

    Liittynyt:
    22.03.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mistähän ne poltto-ohjeet saa?onko siinä polttamisessa jotain erikoista?
     
  4. gogo_78

    gogo_78 Regular member

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo kyllä tosiaan kiinnostaa mitä tuolla DEALER MODE:n takana löytyy
     
  5. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. Lahtaaja

    Lahtaaja Member

    Liittynyt:
    22.03.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitokset,kyllähän ne ohjeet sieltä löytyi ja värkki on päivitetty.kyllä valkoinen teksti paransi katseltavuutta mut vielä kun sais tekstin kokoa isommaksi niin sehän olis siinä :=)
     
  7. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin. Eka leffa katteltu uuden päivityksen jälkeen. Muuten ok, mutta seuraavaksi täytyy ruveta ahdistelemaan philipsin väkeä tekstin erottuvuuden takia. Varjostus kirjainten alle niin sitten kelpaa...
     
  8. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muksut katsoi just leffan (henkien kätkemä)philipsillä....ja voi perhanan perhana...tekstistä juuri ja juuri ja sai selvää. Häviää taustaan miltei täysin, kirjoitinkin philipsin tukeen tulikivenkatkuisen viestin jossa uhkailen jo kuluttajan suoja asiamiehellä koska laitteessahan on selvä vika, kun se teksti ei näy. Turhaahan se on, mutta jos useampi tekisi niin silloin siitä voisi olla jotain hyötyä, ja saisivat sen varjostuksen lisättyä siihen tekstiin mukaa.
     
  9. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpä niin. Tuo valkoinen näkyy melkein huonommin, kuin keltainen. Ainoa hyvä parannus tässä uudessa FW:ssä on se että tekstit rivittyy paremmen: Ei tule enään niin usein tekstit kolmelle riville.

    Ja te jotka marisette tekstin paikasta kuvaan nähden, älkää. Se on juuri siellä missä pitää, kun leffaa katsotaan laajakuva TV:stä. En tosin tiedä miltä se näyttää tavallisessa TV:ssä, mutta laajakuva on nykyaikaa.
     
  11. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosiaan joo, siitä annoin positiivista palutetta että tekstin rivitys on onnistunut..
     
  12. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt kun on vähän katsomiskokemusta, minulla on seuraavaa huomautettavaa:

    1.Tässähän alkaa kaipaamaan sitä tuttua banaaninkeltaista kun harmaa teksti vaan katoaa taustaan!
    2.Leveäaspektisissa leffoissa pulmaa 1. ei esiinny sillä tekstit on kokonaan mustalla alueella. Kun nyt vaan ois kaikissa niin, ni ei tarttes väristä tai varjostuksesta riidellä...
    3. Tulihan niitä kolmerivisii subei sittenki pari mutta ainakaan ei subit lopu enää kesken ku niille on tarpeeks tilaa.

    Mua kyllä vaan ihmetyttää mitä taikuutta siihen tarvitaan saamaan ne subit samanlaisiks ku dvdeillä...
     
  13. Moolokki

    Moolokki Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitoin e-mailin Philipsin asiakastukeen koskien tuota uusimman firmwaren (4.1.35) myötä ilmestynyttä "DEALER MODE" juttua. Tälläisen vastauksen lähettivät:

    "Dealer Mode on laitteen eräänlainen esittelytoiminto, joka on
    yleensä päällä, kun laitteen kytkee ensimmäistä kertaa seinään. Sen
    ollessa päällä, naytössä vaihtuu kaikki toiminnot, joita laitteella
    voi tehdä. Joissain laitteissa saattavat myös valot vilkkua, mikäli
    itse yksikössa valoja on. Asetus päälle ja pois vaihtelee malleittain,
    mutta yleisin tapa on painaa STOP-nappia noin 10 sekunnin ajan."

    Että semmoista, ei hirveän hyödyllinen ominaisuus... ainakaan minulle.
     
  14. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mun dvd737:llä sillä stopin painamisella ainakin on erittäin hyödyllinen toiminto:

    Alkuperäisestihän siinä kaukosäätimessä ei ole open/eject-nappia mutta kun tota stoppia painaa n. 3s pohjassa ni se avaa/sulkee sen CD/DVD-kelkan!

    ei siitä kylläkään sitä dealer modea tuu, se vaan korvaa open/eject napin. Mut hyvä et saatiin toiki selville!
     
  15. versus

    versus Guest

    no tuli pitkän harkinnan jälkeen hankittua kyseinen soitin ja hyvin toimii MUTTA....

    en saa tekstityksiä näkymään. joo olen mennyt alkuvalikkoon ja painanu sub filun päällä subtitle painiketta mutta se tarjoaa vain kaunista valkoista kämmentä. tietsikalla subit näkyy oikein hyvin!

    eli mikä mahto olla se ohjelma jolla pysty käsittelemään tekstityksiä?

    ja oisko jotain hyvää ideaa et mikä mättää...laite on päivitetty uusimpaan fw.

    kiitoksia etukäteen!
     
  16. talggari

    talggari Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Subtitle workshop ohjelmalla olen itse saanut muutettua tekstit phiilipsin ymmärtämään muotoon http://www.divxfinland.org/ohjeet/synkkaus.htm

    Avatun tekstin tallentaa nimellä "mikro dvd" muotoon, ja synkkaa sen leffan kanssa niin sitten pitäis pelittää.
     
  17. karsta

    karsta Guest

    Tosihan on, että harmaa häviää useammin kuvaan, kuin keltainen. Enpä tiedä uskallanko päivittää, juuri tuosta syystä?

    DVD-standardin tekstitys on aivan eri asia, kuin DivX-teksti. DVD:llä teksti on käsittääkseni bittikarttakuvina ja DivX:llä se on tekstinä ja fonttina, johon voi olla aika vaikea tehdä varjostusta.

    Mutta voisko joku, jo päivittänyt, please kokeilla, onko firmiksessä lisätty mp3-tiedostojen soittoon mahdollisuus soittaa kaikista alihakemistoista satunnaisessa järjestyksessä? Se on mulle oikea ongelma, joka olis helpompi korjatakin, kuin tuo tekstiväri/tyyppi-juttu. Jos ei toimi, voisitteko Philipsille palautetta antaessanne mainita myös tästä, jotta mun ei tarvitse yksin painia heidän kanssaan.

     
  18. maek03

    maek03 Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Päivitin soittimen ja nyt se teksti on harmaa, mistähän löytäisin vanhemman fimwaren eli sen jolla teksti on keltainen? se erottuu paremmin, siinä on tosin se huono puoli että tekstit on kolmessa rivissä...
     
  19. bjs4ever

    bjs4ever Member

    Liittynyt:
    11.05.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tota uutta firmistä kannata laittaa, huonommin näkyy tekstit. Niitä on myös laskettu vähän, ei voi käyttää letterboxia, koska tekstit jäävät piiloon :(
     
  20. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä noi tekstit toimii ainakin laajakuva telkussa hyvin, kun tekstit asettuu mustalle alueelle useimmissa leffoissa. ja rivitys on parantunut. myös tekstit nökyvät kokonaisina eikä lopusta puutu sanoja. parempi kuin vanhempi firmis!!! mutta tämähän on vain minun mielipide
     
  21. orvokki

    orvokki Member

    Liittynyt:
    02.03.2004
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä olen myöskin positiivisesti yllättynyt tekstien toimivuudesta. Kaikki ulkolaiset leffat nimittäin ovat minulla juuri laajakuvana ja tämä helpottaa nyt suunnattomasti, kun ennestään jo pienestä kuvasta piti vielä erottaa ne keltaiset tekstit. Muuta eroa, kuin tekstien toimivuuden, en ole huomannut. Olisi tietenkin kiva, jos ne saisi vielä isompana.. ihmettelen kyllä, kuten joku muukin, että mitä poppaskonsteja tuohon nyt sitten oikein tarvittiin, että ne saatiin edes valkoiseksi...
     

Jaa tämä sivu