1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips dvd737

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi julmu 10.12.2003.

  1. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On se .26 uusin, mutta tosin poistettu Philipsin sivuilta ja niiten mukaan uusin on .19 Minulla ainakin tuolla .26 versiolla on ollut vähiten bugeja. Äänien kanssa niitä on jos on, .19 äänet taas yleensä toimii mutta .19 ei toista .srt tekstejä.
     
  2.  
  3. kaapo

    kaapo Member

    Liittynyt:
    15.09.2002
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin itsekin kyseisen koneen ja tuntuu siltä että loistava peli. Toistaa kaikkea mahdollista, tosin joidenkin tekstitysten kanssa on ollut ongelmia.
    kummallisesti se tuntuu arpovan mitkä .sub tiedostot se hyväksyy, ja vaikka tiedostoa yrittää konvertoida time adjustlerilla niin siltikään se ei niitä tunnista, eli heittää kämmentä kun yrittää laittaa subtitles on.
    Avattuna en edes huomaa eroa niien erilaisten .sub tiedostojen kesken. Onko sitä? Ja jostain syystä subtitle workshoppini ei toimi vaan tilttaa, joten olen käyttänyt tuota time adjusteria.
    Mikähän olisi se oikea muoto johon niitä .sub tiedostoja kannattaa konvertoida.

    Lisäksi huomasin että jos tiedostossa on päällekäisiä aikamerkintöjä, se sekoaa täysin eli ei osaa jatkaa. Jotkut ohjelmathan tekevät omia alkuteksejä, jotka sitten saattavat olla päälekkäisiä tuon alkuperäisen aikamerkintöjen kanssa.
    Mutta muuten olen tyytyväinen philipsiin. No, tietysti tuo keltainen fontti hämää, mutta sehän jo tiedettiin
    Kuulisin mielelläni lisää muidenkin käyttäjien kommentteja.

    Kaapo

    ps minulla tuo 19 versio toistaa juuri noita .srt tekstejä (joitakin)
     
    Viimeksi muokattu: 26.04.2004
  4. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oiskohan se sitten ollu niin, että .sub tekstit ei toimi ja .srt toimii, enivei jommat kummat ei toiminu ainakaan mulla .19 versiolla...
     
  5. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain philipsiltä tälläisen vastauksen

    Kiitos yhteydenotostanne Philipsin asiakaspalveluun.
    Meillä ei ole tällä hetkellä tietoa uudesta päivityksestä kyseiseen
    malliin. Philips suosittelee käyttämään DR DivX kooderia.

    Tietääkö kukaan mikä on Dr DIVX kooderi.
     
  6. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoittanee varmaankin softaa, millä pakkaat DiVX videosi... En tiedä varmaksi, mutta mulla on semmonen kutina, notta sillä vois myös asettaa kiinteet subit. Meinaavatkohan tuota hommaa... Eli ei olis siis tulossa FirmWare päivitystä ollenkaan, kun on uudet mallit tulossa?
     
  7. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eo ilmeisesti ole tulossa, en ainakaan usko. pitää vain kestää keltaista fonttia tai laittaa sitten kiinteät subit leffoihin...
     
  8. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toisaalta seuraavan version ajurit voi käydä tähän vanhaankin jos oikein tuuri käy :)
     
  9. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luultavasti kuitenkin uuden mallin piirinä on MediaTek, tai kuitenkin eri piiri kuin nykyinen... eli silloin ei käy uudemman ajurit...
     
  10. Danio

    Danio Guest

    Mikähän mahtaa olla ongelmana kun mun 737
    ei suostu toistamaan Xvid pakattuja leffoja.
    Firmware on 4.1.19
    yksi Xvid lähti toimimaan,
    kun vaihdoin AVI fourcc code changerilla tylysti vaan codecin divX:si. Se käsitys mulla on että ko. laite toistaa myös Xvid muodossa olevat avit.
     
  11. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on .19 ja molemmat tekstit toimii mainiosti. Joissain leffoissa äänet vaa ei toimi. Ja miten toi on noitten .26 ja 19. kanssa? onks ne samoja? ku oon ettiny netistä ni niil on aina ollu molemmilla sama koko ja päivämäärä.

    Jos jollain sattuu olemaan se ni voisko lähettää mun mailiin: wipeout_87@hotmail.com

    luuleeko kukaan teistä tosissaan et tulee uus firmware jossa voi vaihtaa tekstin värin, paikan ja koon? Koska se ois tosi hyvä juttu ku varsinki widescreen leffoissa ne tekstit on suunnilleen keskellä ja se on aika ärsyttävää lukeeki niitä...
     
  12. orvokki

    orvokki Member

    Liittynyt:
    02.03.2004
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin. Mä alan olemaan kohta sitä mieltä, että jos ei sitä päivitystä tule, niin vois porukalla kerätä sinne jonkun näkösen adressin että prkl alkais tapahtuu jotain, koskapa hermohan tässä menee kaikilta. Kohtuuttoman hintaiseksihan tuo soitin on tullut, kun aattelee jo pelkästään henkistä kärsimystä *näkee kaiken keltaisena*
     
  13. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    PITÄÄ VAAN POMMITTA PHILIPSIÄ E-MAILEILLA. TÄSSÄ OLEN YRITTÄNYT KYSELLÄ ERI MAISTA TÄSTÄ FONTTI ASIASTA TOIVOTTAVASTI JOSTAIN TULISI MYÖNTÄVÄ VASTAUS.
     
  14. uneton

    uneton Member

    Liittynyt:
    06.05.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no niin
    tuli philipsiltä uusi firmvare mutta ei muuta tehnyt kun muutti textin valkoiseksi.yhtä pien tä edelleen..
     
  15. Lahtaaja

    Lahtaaja Member

    Liittynyt:
    22.03.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    viittisitkö laittaa suoran linkin sinne sivulle,kiitokset etukäteen!
     
  16. maek03

    maek03 Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko se valkoinen yhtään selvempi kuin keltainen? siis jos vaalea tausta saako siitä selvää perammin?
     
  17. uneton

    uneton Member

    Liittynyt:
    06.05.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  18. uneton

    uneton Member

    Liittynyt:
    06.05.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei paljon selvempää.yhtä pientä mutta kyllä valkoinen hiukan paremmin erottuu.siinä voi valita fontteja mutta se tarkoittaa kyrillisiä ja paria muuta vaihtoehtoa,kokoon se ei vaikuta.
     
  19. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    musta toi ainaki on tosi hyvä upgrade.

    Se teksti on selvempää (HARMAATA), se on alempana ja se jakaantuu sivuttain niin paljon kun on tarvis (ei enää 3-rivisiä subeja!). Noi eri "fontit" saa painamalla subifilen päällä niin kauan "subtitle" nappii kunnes tulee LATIN1 (perus), LATIN2 (perus, mutta kirjaimet on epäselvän tiheesti), CYRILLIC (venäläinen, hyvä fontti mut ei näytä öökkösii ja A näyttää oudolta)

    Huomasin lisäksi yhden oudon jutun:

    kun checkasin version iha varmuuden vuoks (system menu==>stop==>previous==>next) huomasin että siinä lukee uus juttu: DEALER MODE: OFF
    nyt heräsi kiinostus että mikäköhän se dealer mode on... =)

    TÄSSÄ LINKKI SIIHEN PÄIVITYKSEEN http://www.p4c.philips.com/files/d/dvd737_02/dvd737_02_fus_eng.zip
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2004
  20. Lahtaaja

    Lahtaaja Member

    Liittynyt:
    22.03.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitokset linkeistä.siis toi firmware vaan poltetaan levylle ja levy koneeseen ja se hoitaa päivityksen itsekseen?
     
  21. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 06.05.2004

Jaa tämä sivu