1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips dvd737

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi julmu 10.12.2003.

  1. julmu

    julmu Member

    Liittynyt:
    13.07.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    FluidFlow: Kyllä minulla ainakin DVD-R levyt toimii hienosti, ne on Sunstarin levyjä. Traxdata DVD-RW levykin toimi kun koitin. Ja toki tietysti ne + levyt.
    Millä Neron versiolla oot polttanu ja mikä polttava asema? Mulla on NEC-1300A ja Nero 6.3.0.3
     
  2.  
  3. FluidFlow

    FluidFlow Member

    Liittynyt:
    21.01.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Julmu: Polttava-asema on NEC 2500A ja ohjelma on sama kuin sinulla. Tällä hetkellä käyttänyt vain Maxellin DVD-R levyjä. Pitänee yrittää käyttää muita merkkejä jotta saisin toimimaan. Mistä saa Sunstarsin levyjä? Traxdataa saa ilmeisesti CruzBrokerista?

     
  4. Jawe

    Jawe Guest

    Voisko noi ääni ongelmat johtua siitä että mulla on RCA piuha siinä soittimen Digitaali/coaxial lähdössä eikä semmosta coaxial kaapelia.... mikä käytännön ero muuten noilla kahdella on RCA ja Coaxial
     
  5. -Arttu-

    -Arttu- Guest

    DTS-äänistä!

    Terve!

    DTS-äänien kanssa on monilla ongelmia! Samoin oli täällä, kunnes tajusin seuraavaa ainakin Yamahan vahvistimista:

    Itseläni on vain yksi koksin sisääntulo ja se on osoitettu CD:lle. Monissa Raskaimmissa Jammuissa on myös koksi DVD:lle. Nyt siis jos otat signaalin sisään koksiin, joka on osoitettu CD:lle, pitää vahvistimen olla CD-moodissa ja sieltä kaivaa se DTS-äänivalinta päälle. Näin ollen DTS-äänet futaa mainiosti.

    PS. Itselläni on tuo .26 firmis ja ihan ok toimii...
     
  6. mpk666

    mpk666 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2002
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kumpi RCA:n piuha valkoinen vai punainen?
    Valkoinen pitäisi olla.

    Käytännössä kumpikin käy...mutta 75 ohmin koaksiaalia varmaankin hifistit käyttävät?
    Veikkaan että korvalla ei eroa erota.
     
  7. juhuri

    juhuri Member

    Liittynyt:
    17.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä eroa punaisella ja valkoisella piuhalla sitten on?
     
  8. mpk666

    mpk666 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2002
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enpä tiedä en ole koskaan testannu toi tieto oli vaan luettu jostain hifisivuilta!
     
  9. juhuri

    juhuri Member

    Liittynyt:
    17.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok, itselläni kun on kiinni punaisella.. Täytyypä vaihtaa jos sillä vaikka onkin merkitystä. On sitten oikein ;)
     
  10. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Punaisella ja valkoisella ei ole mitään eroa RCA johdoissa. Käytännössä ne ovat vain kaksi erillistä johtoa, jotka vain ovat kiinni toisissaan eristeistään.
     
  11. karsta

    karsta Guest

    Ostin Markantalosta 160€. Tinkimällä.
    Olenko oikeassa, että tämäkään laatikko ei osaa soittaa mp3-levyltä shufflena kaikista alihakemistoista. Vain yhdestä kerrallaan??
    Ei. Voi. Olla. Totta...
     
  12. orvokki

    orvokki Member

    Liittynyt:
    02.03.2004
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Helou...

    mä olen kuulkaa ihan hajalla noiden äänien kanssa... samalla dvd:llä on 6 leffaa, joista kolmessa kuuluu ääni? Yhteen on joku fiksu laittanu valkoset tekstit valmiiksi, eli se pelastaa, jos vaikka katselisi yöllä, jolloin ei ääniä voi kuunnella ees... kokeilin tota lpcm:n muuttamista mutta se ei auttanu. Ihan ku jossain vaiheessa kone olisi jotenkin seonnut ja alkoi kuulua disneyn alkumusa, mutta sit se jumahti ja piti sammuttaa koko laite pistorasian kautta... keksiskö joku nero nyt tähän pulmaan ratkaisua?
     
  13. tkay564

    tkay564 Member

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    orvokki: Laita .19 firmware
     
  14. Konna

    Konna Member

    Liittynyt:
    26.03.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    DTS-äänet!!

    Oon ostamassa kyseistä laitetta ja en ole yhtään selvillä että toimiiko dts-äänet vai ei. Liikkeessä sanoi ei, mutta kun olen lukenut näitä juttuja niin ne äänet ilmeisesti vahvistimesta riippuen toimii!!!!!!?????? Vastausta odotellessa.
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2004
  15. julmu

    julmu Member

    Liittynyt:
    13.07.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Konna: manuaalin mukaan kyllä, itse en ole testannut koska ei ole vahvistinta.
     
  16. mpk666

    mpk666 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2002
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kai se DTS äänien toimivuus tosta soittimesta johdu??? Itselläni ainakin toimii täysin moitteetta Sonyn vahvarilla.
     
  17. palmari

    palmari Member

    Liittynyt:
    15.11.2002
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    --->Krisu 11

    Olet oikeassa...ensimmäinen leffa osui eteeni jota Philipsini ei pyöritä, vaan herjaa "codec not supported (qpel)"...muoto on juuri DX50 (DivX 5.0)..Höh,meni cd hukkaan...Tarvii muuntaa filu VirtualDubilla.
     
  18. corolla

    corolla Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2002
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täsmennetään tuota sillä että värillä ilmaistaan vain että kumpi kanava on kyseessä L/R koska se helpottaa kytkemistä, eli siis ne ovat juuri samanlaisia johtoja.(keltaista käytetään kuljettamaan kuva-signaalia).parhaan äänen laadun saa optisella(valokuitu)kaapelilla
    jos vain soittimesta että vahvarista löytyy moiset.
    ja vielä siitä että ainakin minuun korvaan kuuluu selvä ero optisen ja rca-kaapelin välillä.
     
  19. karsta

    karsta Guest

    Niin, siis tarkoitin kysyä tuossa aiemmin, että onko tosiaan niin, että tämäkään laite ei osaa soittaa mp3-levyltä shufflena/randomina kaikista alihakemistoista. Vain yhdestä kerrallaan?? Vai onko siihen joku kikka? (kaikki juureen. No ei kiitos...)

    [bold]Eikö kukaan muu kaipaa tällaista ominaisuutta?!!?!?![/bold]
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.04.2004
  20. ware

    ware Member

    Liittynyt:
    30.01.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ostin myös kyseisen soittimen hintaan 169€ expertiltä... muuten olen tyytyväinen mutta mulla oli cd täynnä erilaisia musiikkivideoita eri mpeg muodoissa ja toisti soitin ainakin yhden kymmenestä... lievä vitutus... eli siis soitinko ei toista tiettyä mpeg muotoa vai mikä oli?
    pitääkö tekstitys tiedoston muuten olla saman niminen kuin divx/xvid tiedosto? ja mitä ne subit on mitä porukka on saanu toimiin?
     
  21. kruuskan

    kruuskan Member

    Liittynyt:
    07.03.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä mulla ainakin on kaikki mpegit toistanut ihan hyvin. Subitiedostoista .srt ja .sub toistuvat ja niiden ei tarvitse olla saman nimisiä videotiedoston kanssa.

    Niin, semmoisen bugin olen teksteissä huomannut, että jos elokuvan tekstit loppuvat ennen kuvan päättymistä (siis vaikka lopputekstit pyörii) niin soitin kaivaa esiin edellisen elokuvan tekstit ja näyttää niitä siinä lopputekstien päällä.

    Eli sama suomeksi :) : jos katson elokuvan, joka kestää vaikka 1h40min ja sen jälkeen elokuvan, joka kestää 1h30min niin sitten kun tästä jälkimmäisestä pätkästä loppuu tekstitys niin alkaa edellisen elokuvan tekstit pyörimään...
     
    Viimeksi muokattu: 30.03.2004

Jaa tämä sivu