1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips 42PFL3605H Onko kokemuksia?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Agathon 01.10.2010.

  1. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    42PFL3605H/philips-42-lcd-tv

    Hommasin tuollaisen, kun halvalla sai. Ei löytynyt netistä oikein arvosteluja. Keskiviikkona noudettavissa. Itselläni käyttökohteina; tietokoneen näyttö, samaa kautta xvidejä, normi telsu tietty + Xbox 360. Olisi todella mukava tietää, jos jollain olisi jotain tietoa tästä laitteesta, käyttökokemuksia lukisin mieluiten. Tuli ostettua sika säkissä. Toivoisin, että ei mitään sotaa jostain merkistä tai jostain, vaan kokemukseen pohjautuvaa faktaa. Kiitos. Tai tietty jos spekseissä joku näyttää huonolta, mun mielestä ei.
     
  2.  
  3. Defausx2

    Defausx2 Member

    Liittynyt:
    03.04.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sellast juttuu oon kuullu (ja nähny) et jos tol kattoo digitaalisia lähetyksiä, joissa tapahtuu paljon nopeita liikkeitä (esim. jääkiekko) niin kuva puuroutuu ja hävii kuvanlaadulla jopa putkitelkkareille.

    Pelaamiseen sopii hyvin kunhan full hd resoluutiot ja oikeat asetukset ovat käytössä. Tv:n omat kajarit ovat todella huonot, kannattaa käyttää erillisiä kajareita jos mahdollista.

    Toimii varmaa ihan kohtalaisesti koneen näyttönä, jos koneessa on hdmi-liitäntä. Kuva ilman full hd resoluutioita on todennäköisesti aivan järkyttävän huono.

    Tiedot perustuvat kokemukseen, paitsi tuo pc näyttö teksti on vahvaa oletusta.
     
  4. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok. Kiitti infosta. Onneks vihaan jääkiekkoa. Hdmi lähtö tietokoneessa, eli se puoli saattaisi olla kunnossa. Äänetkin ois tarkotus tulla kotiteatterin kautta. Jännityksellä odotan, minkälainen tuo on. Ihan toista olin kattellut, mutta halpuus veti puoleensa. Outoa musta sinänä, että arvosteluja ei mistään oikeen löydy. Jollain foorumilla tosin oli, että huhtikuussa tullut tää malli, mutta silti, onhan siitä aikaa.
     

Jaa tämä sivu