1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips 32PW6451/01 tv ei näytä mitään ruudulla...

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mr.Mister 29.04.2007.

  1. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin tuollainen Philips telkkari löytyy enkä saa s-video johdolla enkä rca-videollakaan tulemaan tv:n ruutuun mitään.

    Vanhassa tv:ssä joka oli finlux s-videolla sain toimimaan kyllä mutta sitten tv lopetti toimintansa ja ostin uuden telkun tilalle.
    Alkaa vähäsen harmittaa koko ostos kun tv muuten toimii loistavasti mutta tv-out:tia en saa toimimaan.

    näytönohjain: Xfx GeForce 6600gt 128MB DDR3 DUAL DVI TV AGP
    tv: Philips 32PW6451/01

    Tiedän että nvidian näytönohjaimilla saa enemmän aina tapella jotta tv-out toimis.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
    tuon linkin ohjeilla olen koittanut jo muutamaan otteeseen edetä eikä tule ratkaisua vastaan... olen kokeillut nvidian 90-sarjan ajureilla ja 80-sarjan ajureilla.
     
  2.  
  3. arttuli

    arttuli Member

    Liittynyt:
    03.09.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla oli kaikki mahdolliset ongelmat saman homman kanssa.tosin mulla on atin näyttis,mutta kantsii koittaa:jos näytönohjaimessa on kaksi liitintä näytölle,niin vaihda se toiseen ja koita,mitä tapahtuu.jos ei auta niin vaihda tv:ssä piuha toiseen scarttiin.näin minä sain sen pelittään.
     
  4. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koitin jo tuota äsken ei auttanut lainkaan...

    Nyt olen käynyt kaikki mahdolliset asetukset nvidian control panel:sta mutta ei tunnu mikään auttavan...
     
  5. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No itse asiassa kyllä aivan samat kujeet olisi ollut mutta kun ne eivät auttaneet niin aloin tsekkaileen kaikenlaisia tv-out ohjeita yms ja kävin asetuksia läpi step by step oikeastaan... mutta eivät tuntuneet auttaneen.
    S-video johdon kävin testaamassa oikeastaan ensimmäisenä siskon luona ja siellä tuli video läpi jotenka se on pois suljettu.

    Tuli tuossa hetki sitten mieleen sellainenkin vaihtoehto että JOS s-video -portti on syystä tai toisesta mennyt rikki tai muuta vastaavaa... siis ei vain toimi näytönohjaimessa...

    Olisko kellään ideaa millä sen pystyisi testaamaan...?
     
  7. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tuo näytönohjaimen s-video on rikki, niin pystyisikö millään muulla tavalla katseleen pc:n kautta pyöriviä videoita tv:stä kuin ostamalla uusi näytönohjain jossa (todennäköisesti) tyyliin s-video toimii...?
     
  8. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ONGELMA: Kuinka "kierrätän" kuvan videoiden kautta?
    RATKAISU: TV-out:ista johdot (+adapterit) videoihin, josta sitten AV0, 0 tai AUX kanava päälle. Jos käytössä on SCART TV ja Videoiden välissä SCART johto niin TV:ssä pitäisi näkyä kuvan automaattisesti (tai selaamaan AV kanavia, jos SCART heräte ei toimi), jos Videon ja TV välissä on antennijohto niin kuvan pitäisi näkyä videokanavalla (yleensä siis kanava 0 ja oletuksella että videokanava on viritetty TV:seen).

    Tuolla, tai jos löytyy läheltä tv jossa samalla kortilla kytketty.
    Haku.
     
  9. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin tuota... ei tuottanut parempaa tulosta...
     
  10. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    NONII!
    Ongelma ratkesi... S-video portti näytönohjaimesta on rikki syystä tai toisesta.

    Ostin tänään VGA/TV-videomuuntimen joka mahdollistaa tv-outin tavoin tv:stä katsomisen...

    Testasin myös s-video, rca -johdot mitä omistan kaikki ne näytti tv:n ruudulle kuvaa mutta kun laittoi johdot kiinni näytönohjaimeen s-videoon niin ongelmat alkoi...

    En halua mitenkään mainostaa ostamaani laitetta mutta mikäli joku jolla on ongelmia tv-outin kanssa ei kannata heittää pyyhettä heti kehään.
    Mikäli näytönohjaimesta löytyy 2xvga/dvi -porttia niin tämä laite pystyy toimimaan tv-outin tavoin normaalin monitorisi kanssa rinnakkain samoilla asetuksilla kuin mitä on tv-out ohjeita laitettu näille sivuille.

    Toivottavasti tästä "löydöksestäni" on jollekkin toisellekkin hyötyä... minulle ainakin oli kun pystyy taas kattelemaan tv:n ruudulta pc:llä olevia sarjoja, leffoja jne...
     
  11. Kupuntu

    Kupuntu Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saako tosta laitteesta ulos dualviewiä eli että kummallakin näytöllä eri kuva ja resoluutio?
     
  12. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo saa... Käytän itse myös mieluummin sitä vaihtoehtoa. Ja niin kuin kerroin aikaisemmin...

    laitetta pystyy käyttämään aivan kuin se olis näytönohjaimen s-video elikkä kaikki dualview, clone jne onnistuu...

    Ja se linkki kannattaa käydä kattomassa sielä oli muistaakseni hyvä kuvakin siitä kuinka video kulkee eteenpäin koneelta tv:seen taikka videoihin jos tahtoo niin laittaa...
     
  13. Kupuntu

    Kupuntu Member

    Liittynyt:
    09.04.2007
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mistäs sitä kuvan resoa, kokoa, asetusta ym. säädetään? Saan kyseisen laitteen itse perjantaina ja haluaisin tietää.
     
    Viimeksi muokattu: 08.05.2007
  14. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ainakin toimii niin että windows:ista säädän niin kuin tykkään käyttää resoluutioita jne... mutta laitteessa itsessäänkin on tälläinen mahdollisuus napin painalluksella toimiva mutta en ole kokeillut koska olen reson ja muut asetukset saanu muutettua windows:in päästä nvidian-asetuksista (joka näytönohjain mulla on)

    laitteen mukana tulee kyllä ohjeet...
     

Jaa tämä sivu