1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Perusongelma kumman ottaa

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Kunkku10 22.08.2010.

  1. Kunkku10

    Kunkku10 Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sitäpä mä tässä olenkin miettinyt, että onko parempi prossu plus ettei tarvitse odottaa sen arvosta, että ottaisi sen i7 prossulla olevan, kun minun mielestäni kaikki muut seikat puoltavat sitä timelinea. Täten siis toinen pyrkimykseni olikin et jos löytäs muitakin vaihtoehtoja joihin ei tarvitsisi odottaa :)

    Ja ps se asuksen peliläppäri on ehkä rumin mitä olen ikinä nähnyt, pitäisi piilottaa jos joku tulisi kylään käymään ettei tarvitse hävetä silmiä päästä :D

    Nii ja siitä kaverista vielä, en tiedä miten se vertaili, jos käsitin oikein intelin sivuilta jotenkin. En tiedä sen tarkempia perusteluita, mutta luulis sen jotain ymmärtävän läppäreistäkin kun se pöytäkoneita kasailee maksua vastaan..
     
    Viimeksi muokattu: 23.08.2010
  2.  
  3. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Kunkku10

    Kunkku10 Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite koen asian niin, että ongelma on lähinnä juuri noissa halvoissa muoviosilla tehdyissä vanhoissa läppäreissä. Kumminkin esim noi molemmat joita olen miettinyt on tehty alumiinista plus ainakin toi timeline on saanut hyviä arvosteluja ku googlettelin, vastaavasti tosta acerin 5943G en löytänyt yhtään onko sen toiminnassa ilmennyt käytännön ongelmia.

    Ja eiköhän noi testit ole aika suhteellisia joskin suuntaa antavia, paha sinänsä tuomita noiden massatuotettujen halpamallien mukaan plus jos joskus on ollut ongelmia ei tarkoita, että ne ainakaan enää olisivat yhtä pahoja (tai näin on minua valistettu :)

    Sais vaan joltain joka on ton i7 prossulla olleen koneen hommannut vähän inside-infoa ni uskaltas ottaa :)
     
  5. jkstone

    jkstone Guest

  6. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä oli pakko, kun kaveri oli sitä mieltä, että Asus pitää piilottaa, kun tulee vieraita kylään.
     
  7. Kunkku10

    Kunkku10 Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Annoin vaan rakentavaa kritiikkia asuksen koneen muotoilusta, minkä rinnalla mummonikin 8 vuotta vanha pöytäkone näyttää modernilta ihmeelta :D Mut joo kyllähän se varmasti on tehty ajatellen ja huomioon ottaen paras mahdollinen ilmankierto, kestävä muotoilu yms, koska se on peliläppäri, mutta itse koen myös ulkoasun ainakin siinä mielessä tärkeänä, että se näyttäisi nyt vähintään siedettävälle :)
     
  8. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    mielestäni aika sama onko i5 vai i7, enemmän merkitystä pelatessa on näytönohjain.
     
  9. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    mielestäni aika sama onko i5 vai i7, enemmän merkitystä pelatessa on näytönohjain.
     
  10. jkstone

    jkstone Guest

    No eikö kyse ollut vain ulkonäöstä...
     
  11. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Molemmathan pitää piilottaa riippuen siitä, kuka tulee kylään. Asus jos tulee sisustussuunnittelijoita ja Acer jos tulee IT-ammattilaisia. Nämä mun omat koneet pitää taas piilottaa, jos Microsoftilta tulee joku kylään.
     
    Viimeksi muokattu: 24.08.2010
  12. jkstone

    jkstone Guest

    Voi voi...
     
  13. Kunkku10

    Kunkku10 Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    keskustelu taas lievästi sivuraiteilla :D
     
  14. jkstone

    jkstone Guest

    Joo näinhän se meni.
    Mutta itelle ainakin teho puhuu enemmän :D
    Eikä se nyt niin kamala ole...
     

Jaa tämä sivu