1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Perusinfoa pelikoneen ostoon etsimässä

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Lecceri 23.07.2017.

  1. Lecceri

    Lecceri Newbie

    Liittynyt:
    23.07.2017
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Terve!

    Olen viimeisen 10-15 vuoden aikana täysin vieraantunut tietokoneiden teknisestä maailmasta ja 95 % kaikesta aiheeseen liittyvä kuulostaa pelottavan tuntemattomalta.

    Tarkoituksenani olisi palata taas tähän hienoon maailmaan ja koota pelikone. Näin alkuun olen innostunut pelaamaan etenkin Total War pelejä.

    Mistä löytäsin jotain perustason infoa aloittelijalle? Yritin googletella ei niin nopeasti enkä saanut oikeastaan mitään irti noista tunneista.

    Tarkoituksenani olisi hieman ensin itse tutustua aiheeseen ja palata sen jälkeen vielä kuulemaan aiheen asiantuntijoiden mielipiteitä oikeasta paketista. Kaikki neuvot ovat siis tervetulleita!

    Kiitos jo etukäteen kaikille avusta!
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Perustason infoa ei taida löytyä oikein mistään, ainakaan asiallista. Pitää vain katsella yksittäisten osien testejä ja valita sen mukaan - pitäen mielessä että suuri (ellei suurin) osa netistä löytyvistä testeistä ja vertailuista on maksettuja tai muuten vain huijausta.
     
  4. perssu112

    perssu112 Member

    Liittynyt:
    21.06.2017
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Ite kysyin osia ja aloin siltä taustaa tutkia kaikkia osia ja noin 2kk tutkittuani kaikkea olensaanut hyvän vision koneestani ja osien tehtävistä,kannattavuudesta.
     
    Viimeksi muokattu: 24.07.2017

Jaa tämä sivu