Kansalaisvelvollisuus suoritettu. Ei tuosta minun äänestä varmaan juuri kukaan kostu, kun vaalin lopputulos ollut jo tiedossa siitä lähtien kun istuva pressa lähti kisaan mukaan
Tuossa juuri vaikeinta tuo klo 6-12 väli, sen kun selviää niin jaksaa valvoa sinne seuraavaan iltaan asti. Pitää vain keksiä jotain aktiviteettia ettei simahda.
Jos liikaa valvoo niin ei saa nukutuksi ollenkaan. Näin mulla ainakin. Herätys vaan rankasti päälle joka aamu samaan aikaan ja päiväunet pois vaikka kuinka väsyttäisi.
Sama se on täälläkin. Itse asiassa tuo minun avatar kuvaa (silloin kun se näkyy) osuvasti sitä tukevaa asiapohjaa, joka on kirjoitusteni taustalla.
Pitäisi olla joku muutaman kymmenen tai sadan rinki yv:llä. Ei helemapelti. Jokin muu ratkaisu olisi ok. muoks Ryökäle - chät rullaa!
Ai prkl... Niin-in. Joopajoo. Vaimolla on virttynyt villapaita ja sinun reinot jaloissaan kun tulee tupakilta hörppimään lisää lonkeroa. Haaahh. Tasan ei käy nallekarkit. Biisi soimaan, "Still loving You..."
^ Jaahas, vihannesleipä. Joissakin yhteyksissä makkara on laskettu niin että se olisi vihannes. Hyvällä omallatunnolla jatkamme matkaa.