^ #640 I´m back = "Minä olen selkä" I see = silmämeri Maybe = toukomehiläinen Keksikää lisää, please!! Parhaimmat sutkautukset palkitaan nauruilla, kovaäänisillä taputuksilla sekä antamalla hupiukon mitali kolmeksi päiväksi käyttöönsä. Äänestyksen jälkeen luovutan voittajalle virtuaalisen tikkataulun. Aikaa 3 päivää. Alkaa... nyt. (15.4. 2017) OMG, we have some competition!
I'm just asking... = olen vain persekuningas... ketjun henkeen... kiitos, kerään vain naurut taputukset ja hupiukon mitalin ja poistun takin kanssa takavasemmalle
Jahas. Manicure - Raha parantaa Finnish people - Lopeta ihmiset Oh dear - Voi peura I saw my honey today - Sahaan hunajaani tänään Joo joo en kyllä keksinyt noita itse.
Joo, saa aika sissi olla jos jotain uutta menee keksimään. Pitää vaan härskisti lainata ja pistää omiin nimiin... toimii mm. musiikkibisneksessä oivallisesti ja toki muuallakin
Sananmuunnokset on itsellä lähellä sydäntä. Niitä aina huomaamatta tulee harvase päivä vastaan ja joskus mielessään naureskelee jotain juttua jota toinen ei sanoessaan edes tullut ajatelleeksikaan pienessä mielessään...
Noh. Kunnollinen tullimies näki hillittömän kurvin jota vesikulho puimakoneena naksutti. Tunnollinen kullimies näki kullittoman hirven jota kusvivelho naimakoneena puksutti. Juttujen laatu hipoo mielestäni taivaita tällä hetkellä.
Itellä oli mielessä tälläset ihan arkipäivän jutut, niinkun yks päivä tossa oli mm. virtapankki=partavinkki jne. Joo ei ole nyt perinteistä perseilyketjun tasoa enää
Tuomarista ei mitään havaintoa missään... Missähän jäsen @Persjalka , sitäkään ei ole tainnut näkyä missään ketjussa vähään aikaan...
Tässä ketjussa ei pidä olla mitään asiaa, parempi melkein toisinpäin. Ei saastu muut ketjut Söin tänään vuoden pakkomämmit ja nyt olut maistuu joka hörpyllä mämmiltä... ne maltaat, ne maltaat...
^ Huhhuhhh... Mitähän sitä on taas syöty Juokaa ryökäleet viinaa, perrhana. muoks Ei nuo jutut olleet pöllömpiä, odotin lippaan kannen avaamisesta hurjempiakin juttuja. 2 päivää jäljellä... Give me something to thing about, bros.