Ja hartwallilla ollaan niin ammattitaidottomia että ei osattaisi mukautua tilanteeseen??? Ja varsinkin kilpailun alla pitäisi ottaa huomioon suurempi menekki ja vaikka alkuerien jälkeen katsoa minkälaisia määriä laitetaan liikenteeseen. Tuon kokoiselle firmalle todella helppo juttu. Mutta kun se ongelma onkin siinä kun hartwall oletti että yksityisihmiset eivät pysty keräämään tarvittavaa määrää pääpalkintoon. Ja näinollen on todennäköisesti tehnyt sopimuksen vain muutamista kannettavista kampanjaa varten. Ja sitten kun huomattiin että ihmiset "ostavat" kannettavat itselleen niin tajuttiin että tästähän voi tulla tappiota yllättävän paljon. Varsinkin tuon alkuryntäyksen jälkeen oltaisiin voitu odottaa suuria määriä kannettavien "menetyksiä" kun suuri yleisö olisi tajunnut että hei,tämä systeemihän toimii ihan oikeastikkin. Tämän jälkeen otettiin "reilupeli" käyttöön ja päätettiin että lopetetaan kilpailuetikettien painaminen jotta saadaan tappiot minimoitua. Eli toisin sanoen, kun huomattiin että kilpailu kusi niin laitettiin lappuluukulle asiakkaita kuuntelematta!!! RAHA PUHUU!!!
Kuinka moni on saanut jo kyseisen kannettavan? Kuinka pitkä oli toimitus aika, ja tuliko koneen mukana mitään reppua/laukkua kannettavalle.