Vaihoin huonompaan että pysyy budjetissa oli meinaa 60€-70€ halvempi näyttis ja toikin on kuulemma hyvä näyttis Mutta olisko toi nyt hyvä paketti että mitään ei tarvis vaihtaa niinku esim onko kaikki osat sopivia koppaan sopiiko osat toisiinsa ja onko toi paketti ylipäätänsä hyvä tollasena eli toi ylin setti johon vaihetaan parempi emo jonka lurluck linkkasi ja ehkä vaihtuu toi poweri myös jonka lurluck linkkasi niin olisiko toi setti hyvä mielipiteet esiin kiitos
Win 7 ei kuole ihan heti. En vaan näe mitään järkee maksaa täyttä hintaa Win 7 käyttiksestä. Win 7 maksaa saman mitä 4 vuotta sitten vaikka käyttöikä on selkeesti lyhempi. (Ite ottasin AMD:n prossun ja 280X näyttiksen jne.) Poweri ja emo vaihtoon ja sit toi http://i61.tinypic.com/2j11v8p.jpg setti on hyvä.
Niin siitä viälä että mitä kaikkee joudun itse asentaa niitä ohjelmia kun niitä ei tullu mukaan ja onko vaikee homma?
Asennat ensin käyttöjärjestelmän, sitten virusturva ja ajurit ja sen jälkeen haluamasi ohjelmat (nettiselain, office-paketti, skype, mitä vaan käytätkin). Ei ole vaikeaa, jos olet koskaan mitään koneelle asentanut.
Käyttöjärjestelmän asennus ohje - Microsoft.com - Youtube - Installing Windows 8.1 PRO - Youtube - Windows 8.1 asentaminen osa 1 - Youtube - Windows 8.1 asentaminen osa 2 Virtustorjunta Maksullisia: F-Secure, Norton... Ilmaisia: Avast, AVG Avastia olen itse käyttänyt ja tyytyväinen ollut, asetuksista saa vaihdettua hiljaisen/pelitilan päälle, jolloin ei tule turhia ilmoituksia. Perusohjelmia Selain: Firefox, Chrome, Internet Explorer Adobe Shockwawe Flash Firefox selaimeen: Adobe Flash Player Puhdistus ohjelma: CCleaner Java Ajurit Gigabyte GA-Z87-D3HP Emolevylle Gigabyte.com - GA-Z87-D3HP Support & Downloads kohdasta valitse käyttöjärjestelmä Windows 8.1 64b. Asenna Audio, Chipset, LAN ja SATA ajurit. Näytönohjaimen ajurit Nvidia - GTX 760 - Windows 8.1 64b
Elikkä mikäs oli lopputulos? Haluaisin itsekin samanlaisen koneen, mutte en ymmärrä mitä piti vaihtaa.