1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Peliohjain suosituksia

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi visunen 13.08.2007.

  1. visunen

    visunen Member

    Liittynyt:
    13.08.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suositelkaa hyvää pad-ohjainta pc:lle. Ratti ja joystsic on jo, mutta tatti puuttuu...
     
  2.  
  3. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nuo BlasterX:n suosittelemat ohjaimet ovat hyviä, mutta jos haluat vaihtoehdon ja omistat PS2/Psone konsolin, niin esim. tällaisen adapterin avulla saat halvemmalla Playstation kapulan toimimaan moitteetta PC:llä.
     
  5. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mielestäni ehdottomasti paras pädi on Xbox 360:nen ohjain, jota saa myös PC versiona.
     
  6. typ0

    typ0 Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2006
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sehän on ihan tottumuskysymys. Itse taas pidän enemmän tuollaisesta Playstationin ohjain mallista. Omistan Logitechin Rumblepad 2:n ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
     
  7. Taulu

    Taulu Newbie

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Tuo rumblepad 2 on iha ykkönen että kannattaa hommata. Langallisena se on halvempi mutta muuten sama.
     
  8. Pstopper

    Pstopper Regular member

    Liittynyt:
    14.11.2005
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Parin päivän kokemuksella täytyy itsekkin sanoa että Rumblepad 2 sopii hyvin käteen.
     
  9. Bastardmouse

    Bastardmouse Member

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei....etsin kestävää pad ohjainta PC pelaamiseen. Olen käyttänyt X-box 360 ohjainta ja mSi GC30 ohjainta aiemmin. Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta kahdessa viikossa PvP vääntö destruktiivisissa räpylöissäni tekee tateista 'selvää'.
    Liekkö kuluvat senverran, että komennot eivät enää välity perille riittävän tehokkaasti. PvPssä liikuntarajotteisuus (lievästi ilmaistuna) harmittaa. Onko plemassa PC pelaamiseen sopivia padeja terminaattorille? Saa olla vaikka hintavampikin. Avain sana on kestävyys.
     
    Viimeksi muokattu: 21.06.2020

Jaa tämä sivu