1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelin polttoa

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Immu_ 31.03.2007.

  1. Immu_

    Immu_ Member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä olen yhden pelin onnistunut polttamaan .wii tiedostosta. Eli tuosta olen saanut väännettyä .iso päätteisen tiedoston.
    Mutta nyt on tullut uusi ongelma joka koskeen Rayman peliä. Purin pois paketista josta paljastui 6 uutta tiedostoa. Rayman (DVD file), Rayman.000, Rayman.001, Rayman.002, Rayman.003 ja Rayman.004. Ja millähän ihmeellä tuon saa nyt sit väänettyä siihen muotoon että pääsis poltto puuhiin?! Jostain luin että CloneCD, mut minä en sillä saanut ainakaan toimimaan. Kiitos ja anteeksi;)
     
  2.  
  3. perahaan

    perahaan Guest

    Eli purit rar-tiedoston ja sait lisää rar-tiedostoja? Ymmärsinkö oikein?
    Ei muuta kuin uudelleen purkamaan noita tiedostoja, joka itsellä kesti monta tuntia juuri kyseisessä pelissä (Rayman). Sieltä sitten paljastuu se wii-tiedosto, jonka unscramblaat iso-tiedostoksi. Sen voit polttoo nerolla tai jollakin toisella ohjelmalla dvd:lle.
     
  4. Immu_

    Immu_ Member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin minä luulin myös, mutta Winrar ilmottaa että tuntematon tiedosto muoto.
     
  5. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ethän sitä .Wii tiedostoa lähe purkaamaan?

    Eli kun saat .Wii tiedoston(koko yleensä 4.xxGb) koneelle muuta .wii tiedosto .ISO tiedostoon rawdump_2.0 ohjelmalla!

    Helppoa!
     
  6. bumbertto

    bumbertto Member

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla olisi kanssa pelien polttoon liityvä ongelma.
    eli mulla on peli RAR.muodossa ja kun puran sen siitä tulee pakattu ISO tiedosto jolle ei pysyty tekemään mitään.Osaisiko joku antaa neuvoja?
     
  7. lemanjo

    lemanjo Member

    Liittynyt:
    18.04.2004
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osaakos joku sanoa nyt, että miten tälläset tiedostot saa toimivasti poltettua levylle ? tiedostot .001 .002 .003 .004 eivät meinaan ole rar pakattuja vaan tuo koko roska .dvd tiedosto mukaan lukien pitäisi saada levylle. .001 .002 jne... ovat yksittäisinä noin 1Gb ja kun katsoin kaikkien tiedostojen yhteis koon se oli 4.37Gb joka on juuri oikea mitä muut wii pelien imaget mutta miten tämmöset sitte poltetaan ? Keksikö viestin alkuperäinen esittäjä vastausta ?

    Kiitos jos joku osaisi neuvoa tai vaivautuu edes auttamaan.
     
  8. lemanjo

    lemanjo Member

    Liittynyt:
    18.04.2004
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ratkaisin ongelman ite eli laitetaa nyt sit ohjeet jos joku joskus etsii ite tähä ratkasua. Eli pelin iso tiedosto on yksinkertaisesti pilkottu vaan moneen osaan (tiedä sitten miksi? mahdollisesti jos jollain on fat32 muodossa kovalevy se ei silloin tue yli 2gb tiedostoja..) jos latauksen mukana tuli .dvd tiedosto et tee sillä mitään. Osat saa yhdistettyä takaisin yhdeksi isoksi melko yksinkertaisesti:
    -Käynnistä (start)
    ->Suorita (Run)
    ->cmd
    ->mene kansion juureen jossa kyseiset tiedostot sijaitsevat
    -> kirjoita copy /b tiedosto.001 + tiedosto.002 tiedosto.003(jne..) tiedosto.iso
    MUISTA ETTET LAITA TIEDOSTO.ISO:N ETEEN "+" VAAN TYHJÄ VÄLI!
     
    Viimeksi muokattu: 31.10.2007
  9. Immu_

    Immu_ Member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hienoa! Itse en sitä tainnut saada mitenkään järkevään muotoon, vaan imutin uuden;) Mutta kiitos sulle tuosta selkeästä ohjeesta

    t: arto
     
  10. figrox

    figrox Member

    Liittynyt:
    29.08.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps, vissii vähä eksyny aiheesta. sori...
     
    Viimeksi muokattu: 23.11.2007
  11. Vatez

    Vatez Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2007
    Viestejä:
    556
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs tämä liittyy -> -> -> Nintendo Wii:n <- <- <- pelien polttoon? Wii pelit ovat Nintendo Wii konsolille ja niitä ei voi pelata/asentaa tietokoneella.
     
    Viimeksi muokattu: 23.11.2007

Jaa tämä sivu