1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelinäppäimistöä ostamassa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi bonnieri 14.06.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. apilas

    apilas Guest

    Tässä on juuri se mitä olen ajanut takaa. Eli kun etsitään pelinäppäimistöä niin silloin hinnan ei tarvitse olla luokkaa "sata euroa" tai paketin kyljessä ei tarvitse lukea että "only for gameing"

    Pelilankuksi on mitä mainioin juuri tuollainen 15€-20€ hujakoilla oleva peruslankku, missä ei ole turhaa ja jonnen joutavaa sälää ja krääsää lisäämään epäluotettavuutta. Tämän topic:n väittely loppuu hyvinkin nopeasti, kunhan vain suurin osa hokaisee tämän "todella vaikean asian" :)




    Edelleen Make100 kaipaisin tähän sinulta vastausta! Eli laitatko tuohon lainaukset vastauksistani, joissa esiintyy ristiriitaa niin tarkastellaan niitä sitten oikein porukalla.

    Yleensä on meinaan tapana ollut, että jos täällä on heitetty jokin väite tai vastaava niin on annettu myös hiukan perusteluja siihen.

    Tietenkään valheisiin tai tuulesta temmattuihin satuihin ei perusteluja löydy. Sellaiseksi tuo sinun sutkautuksesi pitää nyt sitten varmaankin tulkita?!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  2.  
  3. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ja ketjun aloittajan edellinen viesti on sivulla 2. Seuraavaksi laitetaan sitten ukkoja pihalle ja ketju lukkoon jos ei keskustelun sävy muutu.
     
  4. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se on ihan sama kutsuuko näppistä pelinäppikseksi vai näppäinlaudaksi. Ja se miten tuo hifistely kommenttini tähän liittyy, niin sinä keksit tuolla jo jossain vaiheessa kiljua, että kaikki "pelinäppiksien" (jokainen päättäkööt itse kuinka tämä tulisi käsittää) ovat idiootteja. Jos tykkää ostaa mielestään hienomman näppiksen, niin ei se idioottia tee. Ei täällä kukaan kuintenkaan ole väittänyt, että ledit lisäisi osumatarkkuutta tms. Ihan yhtä vaikeaa on määritellä pelihiiri. Myös muutkin kuin pelaajat tykkäävät tarkasta hiirestä ja lisänappuloista.

    Ja ihan oikeasti, jätähän nuo nimiväännökset pois heti alkuunsa. Jos lapsettaa, niin keksi jotain parempaa tekemistä...
     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2008
  5. apilas

    apilas Guest

    Juu aivan!

    Löysinkin sieltä tällaisen hänen kirjoittamansa viestin:

    Itse ymmärrän tämän niin, että hän etsii enemmänkin multimedia lankkua viihdekäyttöön kuin pelilankkua. Harmi että otsikko on hiukan asian vierestä tai enemmänkin hämäävä. Noh juttua tuli kuitenkin ihan mukavasti ja joitain asioita saatiin selvitettyä ja muutama asia jäi vielä selvittämättä. Mutta joka tapauksessa olisi kiva tietää, minkä lankun hän lopulta osti?







    EDIT:
    Vai et tajua? Eikös bonnieri aivan selvällä suomenkielellä pyydä mielipiteitä siitä, että ovat nuo ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia? Minusta hän ilmoittaa sen aivan selkeästi:
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  6. Kekisboy

    Kekisboy Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2008
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajatelkaa "pelinäppäimistöä" pakettikoneena. Eli saat halvemmalla yhtä hyvän kuin se kallis ja mainostettu.
     
  7. Make100

    Make100 Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, elikkä ei tee mieli pullistella ja minä vain vastasin tuleen tulella.

    "Et siis vieläkään ole lukenut kaikkia vastauksiani. Koitas nyt vielä kerran. Autan sitten, jos tehtävä osoittautuu tosiaan noin ylitsepääsemättömäksi."

    Minä vain vastasin että voit ihan rauhassa lukea viestisi uudelleen ja miettiä, sinä väitit että nuo eivät ole tuulesta temmattuja, tuoppas itse ne perustelusi tähän keskelle niin sitten minä voin harkita niitten sinun ristiriitojen tuomista, jos et itse niitä tosiaankaan löydä.

    "Ajatelkaa "pelinäppäimistöä" pakettikoneena. Eli saat halvemmalla yhtä hyvän kuin se kallis ja mainostettu."

    Et saa jos tykkäät niistä pienistä nautinnoista mitä niistä joistain löytyy, sitä et välttämättä löydä http://farm1.static.flickr.com/111/302453379_c295d0ee82.jpg?v=0 <-- Näistä

    PS. Ja sinä vaikka olet jo vanhanaama täällä niin silti pullistelet ihan ohimennen, miksi? "Sanon kuitenkin ihan vain vinkiksi, että sotapolulle ei kannata lähteä. Siinä sinä jäät toiseksi."
     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2008
  8. apilas

    apilas Guest

    Voitko Make100 opetella aivan virallisen lainaus tavan? Tuosta vastauksestasi ei saanut mitään selvää. Joten ettei väärinymmärryksiä tule niin voisitko hiukan tarkentaa?


    Edelleen pyörin kuin kissa kuuman puuron ympärillä, koska olen mielestäsi muutellut mielipiteitä kuin tuuliviiri asentoaan tuulessa. Mikään ei ole mielestäni naurettavampaa kuin, että puhuu tänään tätä ja huomenna tota. Joten listaatko ne ristiriita kohdat tuohon, jos sellaisia oikeasti on olemassa? Olen todella hämmästynyt, mikäli kuulun itsekin tuohon "tuuliviiri porukkaan". Jos sellaisia ei ole niin ilmoita se sitten selkeästi. Mutta tuollaiset "tulella tuleen" -tyyppiset ilmaisut kielivät vain siitä, että olet pelkästään trollauslinjalla.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  9. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Apilas se vaan puhuu offtopiccia.
     
  10. schnappi

    schnappi Guest

    Joo alkaa kyllästyttämään tuo teidän naurettava pelleily!!
    Jos ei ole todellakaan mitään asiaa, niin onko pakko tapella asiasta?

    Tämä on taas sellainen asia, josta voi tapella vaikka kuinka kauan, mutta jätetäänkö se tappelu jollein yleiselle osastolle, eikä pc-rautaan?

    Tämä ketju on perustettu peli näppistä etsiville foorumilaisille, eikä toisiaan mollaaville kakaroille!!
     
  11. CoB92

    CoB92 Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2006
    Viestejä:
    1,450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kumma kun ei vielä ole mennyt lukkoon o_0
     
  12. apilas

    apilas Guest

    Ja tämäkö sitten on sitä oikeaa topiccia?




    Ja tuosta offtopiccista tulikin mieleeni, että mitä tämä seuraava sutkautuksesikaan on mitään muuta kuin pelkkää 100%:sta offtopiccia:
    Vai et tajua? Eikös bonnieri aivan selvällä suomenkielellä pyydä mielipiteitä siitä, että ovat nuo ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia? Minusta hän ilmoittaa sen aivan selkeästi:


    Eli topic:n aloittaja oikein itse ilmoittaa haluavansa tietää, että ovatko nuo "ylimääräiset ominaisuudet" lisähinnan arvoisia vai eivät niin sinä SMAGA vastaat aivan jotain muuta kuin itse asiaa. Sitten heittelet täällä, että muut puhuvat offtopiccia. Todella naurettavaa! Minä sentään olen jauhanut koko ajan noista ylimääräisistä ominaisuuksista ja niiden tarpeellisuudesta.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  13. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo jauhat samaa paskaa viestistä toiseen.
     
  14. apilas

    apilas Guest

    Tämä vastausko on taas sitä oikeaa topiccia?


    Voisit edes heittää muutaman mielipiteen noista lisäominaisuuksista ja niiden tarpeellisuudesta?!
     
  15. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

    Löytyy jo sivulta 1.
     
  16. apilas

    apilas Guest

    Kiitos rehellisyydestäsi!

    Mutta tämä on juuri sitä trollausta ja riidan haastamista. Eli kuten itsekin toteat, että kalliimmilla näppiksillä ei tee mitään. Niin sitten kuitenkin väen väkisin väität minua vastaan, kun itse puhun halvempien puolesta. Miksi?


    Aivan samaa vastaan väittämistä harrastavat muutamat muutkin henkilöt. Mistäköhän se mahtaa johtua?


    Paras tapaus oli QcK tuolla keskustelun puolivälissä. Väen väkisin hän halusi olla eri mieltä kanssani. Noh kaiken huipuksi hän ei lopuksi tiennyt enää itsekään mitä mieltä oli ja sen vuoksi hänen OMAT MIELIPITEENSÄ menivät täysin ristiin ja hän pussittikin itsensä oikein jätesäkkiin. Tämän huomattuaan hän siirtyikin vähin äänin takavasemmalle, mikä oli täysin oikea ratkaisu :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  17. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koska en tajua miksi se haittaa sinua jos joku toinen kuluttaa rahansa johonkin sadan euron näppäimistöön. Pääsehän sitä ladallakin eteenpäin, mutta silti ostetaan esim.ferrari.
     
  18. apilas

    apilas Guest

    Edelleenkään se ei haittaa minua. Ja tavallaan ymmärrän pointtisi. Mutta tajuatko sinä, että topicin aloittaja bonnieri nimenomaan halusi tietää, että ovatko ne ylimääräiset ominaisuudet lisähinnan arvoisia
     
  19. schnappi

    schnappi Guest

    Miksi et sitten voi vastata tohon bonnierin kysymykseen??
    Vaan vingut täällä muiden vastauksista...

    Toisille ne lisä näppäimet on tarpeellisia toisille ei.
    Toiset tykkää G11/G15 näppiksistä enemmän, kuin ultax näppiksestä.

    Pitääkö siitä teho noin helve*in suur numero??

    Pysyisit itse aihessa, etkä vinkuisi joka viestiin, että
    "Tämä vastausko on taas sitä oikeaa topiccia? "
     
  20. apilas

    apilas Guest

    Hmmm voisitko lukea schnappi kaikki vastaukset niin niistä käy täysin selväksi perustelujen kera, että kannattaako noista lisäominaisuuksista maksaa vai ei. Et ole tainnut lukea minun aikaisempia viestejä sitten ensimmäistäkään?




    Kuules nyt juntti. Lueppas nämä edelliset vastaukset ja mieti kuka aloitti puhumisen offtopic:sta ja oikeasta topic:sta. Se olit sinä, CoB92 ja smaga, ketkä rupesivat itkemään offtopic:sta (löytyy sivulta 11.) Ja nyt sitten minä olinkin se vinkuja?




    EDIT:
    Sinunkaan hyökkäystä minua kohtaan schnappi ei voi selittää muuten kuin sillä, että taidat olla tuollaisen ylikalliin roskalankun omistaja ja olet nyt sitten tämän topic:n myötä ottanut nokkiisi siitä, että olen hiukan kovin sanoin arvostellut tuollaisia "elvistely" lankkuja?!! Säälittävää ...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.10.2008
  21. neverlife

    neverlife Active member

    Liittynyt:
    05.05.2008
    Viestejä:
    1,018
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joittenkin vastuullehan se jää kertoa sulle, että olet tyhmä, itsesi toistaja.


    Niin siis kukahan se täs haastelee ja ketä? Herra apilas-Ristiriita.


    Onnea, mene vaikka naimisiin sen puuros kanssa, ei sua kukaan muu varmaan kestäkkään.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu