1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Pelikonetta 1000-1500€ +Näyttö&näppäimistö (samaan hintaan)

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Jeiz 24.09.2014.

  1. Jeiz

    Jeiz Newbie

    Liittynyt:
    24.09.2014
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Elikkä uutta pelikonetta ettimäs 1000-1500€ budjetilla näyttö ja näppäimistö samaan pakettiin.
    Osat jimms tai systemastore ja kasaus hintaan.
    Kotelon koko normaali ATX, mutta ei mikään järjettömän kokoinen, äänellä ei niinkään väliä mutta kunhan ei kuulu naapuriin asti.
    Intelin ja nVidian osilla, ellei AMD:ltä saa parempia tällä budjetilla.
    Mitään osia / käyttöjärjestelmiä ei itseltä löydy.
    Pakettikoneena itse ostamisen sijaan (jos parempia kuin itse kasattu) olen miettinyt tätä:
    http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-CUSTOM-PGM-V2.2

    Näytöistä tai näppäimistöistä en itse tiedä mitään ja haluaisin niihin ehdotuksia.
     
  2.  
  3. Niklas70

    Niklas70 Regular member

    Liittynyt:
    09.06.2013
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    Kannattaisi melkeen täyttää tämmöinen, että ammattilaiset osaisi auttaa paremmin :).

    Budjetti?: esim. 1000€ (kerro maksimibudjetti kaikille ostettaville tuotteille)
    Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä/Ei
    Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä/Ei
    Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä/ei
    Ylikellotatko prosessoria?: Kyllä/Ei/Ehkä
    Kotelon koko: Suuri (XL/E-ATX)/Tavallinen (ATX)/Pieni (µATX)/ Erittäin pieni (mITX)
    Onko kotelon värillä väliä?: Ei/Esitä toiveväri tai -värit
    Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei/Esitä toiveet (esim: kotelossa saisi olla ikkuna; kotelossa saisi olla ledejä; kotelo saisi olla aggressiivisesti muotoiltu)
    Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: esim. hiljaisuudella ei ole paljoa väliä; koneen pitää olla hiirenhiljainen
    Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä/Ei
    Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä/Ei
    Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD/Blu-Ray/En kumpaakaan
    Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä/Ei väliä
    Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (mainitse tyypilliset pelit)/Editointi (mainitse tyypilliset editointiohjelmat)/Netti- ja multimediakäyttö (tavallinen koneen käyttö)
    Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei/Kyllä (mainitse mitkä kuuluvat ja mitkä eivät)
    Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: esim: Intel i5-4670K prosessori (mainitse tarkka malli komponentista)
    Muita vaatimuksia/kysymyksiä:
     
    Jeiz kiitti tästä.

Jaa tämä sivu