1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikoneiden hinnat...

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Tonski 29.11.2005.

  1. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onhan kodissa yleensä noin 5 laitetta joissa ei ole käyttistä ja 5 missä on. Yleensä lähes tarkoittaa melkein, eli siis voisi sanoa että jos 100 ihmisestä 2 olisi kännissä, melkein kaikki oli selvin päin. Ja jos 100 ihmisestä 50 olisi kännissä, ei se olisi "lähes"...
    Mutta ihan sama, en minä jaksa haastaa riitaa. Ja onhan niitä laitteita varmaan enemmän talossa kuin 10.
     
  2.  
  3. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sebu92, sonyn konsolit ovat alussa erittäin kalliita ja bugisia.
    Osta vasta tokana vuonna niin hinta on laskenut reilusti ja saattaa olla että konsoli (hyvällä tuurilla) kestää jopa puoli vuotta takuun umpeutumisen jälkeen. Luulisi että saavat niillä 15 huoltokerralla korjattua sitä sen verran että se jotenkin toimii.
     
  4. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En minä sitä alussa aikonut ostaakkaan, vaan aioin odottaa noin puoli vuotta. Sain muuten PS2:en vuonna 2001, ja se ei ole mennyt vielä rikki, kuinkas pitkä takuu siinä on? Olisiko ollut ennätys?:) Pelaan sillä 2h päivässä, jos saan/ostan uuden pelin, kauemmin.

    Edit:Se on pudonnut muuten kerran lattialle ja kaatunut myös.
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2005
  5. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    0_0 ja lehmät lentää

    ai niin kyllähän argentiinalaista lihaa tänne lentääkin... :p

    siis 2001 ostettu ja vielä toimii!?
    Itselläni on mennyt 2 pleikkaria jo rikki. Ennen kuin eka pleikkari alkoi kenkkuilemaan niin olin täysin xboxia vastaan. Sitten kun huomasin että kuinka huonoa tavaraa minulle on toimitettu niin mielipiteeni muuttui. Rootkit pelleilyt saivat minut ymmärtämään että koko firmahan on läpimätä.

    edit: omani on ollut kiltisti paikallaan mutta gamecubea olen kuljetellut. tippunut pari kertaa ja limua kaatunut päälle(iso muki) mutta sen limunkin sain kokonaan pois eikä aiheutunut mitään muita haittoja kuin että napit olivat jonkin aikaa tahmeita.
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2005
  6. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli siis minulla on käynyt todella hyvä tuuri? ja miten kaun se takuu kestää?
     
  7. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sebu kyllä 650 € riittäis aika varmaan. Älä silti osta heti kun se on ilmestynyt. Saat aika varmaan huonon koneen... :p
     
  8. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Takuu on kai vuoden. kannattaa aina takuun lopussa sanoa että on jotain vikaa niin ne poistaa kaikki pölyt yms. / antaa uuden (jopa uuden version) tilalle
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2005
  9. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Suomessa sähkölaitteilla on vähintään vuoden takuu.

    Aika härskiä etten sanois :D
     
  10. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole härskiä ollenkaan. Sonyn oma korjausmaksu takuun jälkeen on jotain 80€ tai jotain ja en halua viedä sitä heti huoltoon.
    Tai no joo onhan se periaatteessa härskiä mutta käytännössa omasta mielestäni oikein xP

    Xboxin kanssa tekisin ehkä samoin mutta sonyn konsoleiden kanssa tuo on pakollista.
     
  11. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Entä jos tulee takaisin sama kone ja sanovat että ei siinä mitään vikaa ollut? :p
     
  12. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ne silti pölyt ottaa vek jne vaikkei mitään vikaa olisikaan :D
     
  13. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika kätevää! Pitääkin kokeilla kun PS3:sen ostan... (Hehhehhee...)
     
  14. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikö siinä ole mitään ns. kusetusmaksua/sakkoa jos siinä ei olekkaan mitään vikaa. (Vähän kuin mun serkku soitti poliisit ja sai 50e sakot, kun oli pieni eikä ollut mitään syytä)
     
  15. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei minun tapauksessani ainakaan. vein sen huoltoon koska "pelit eivät heti lataudu". Pleikarin lukupäähän menee äkkiä sen verran pölyä että on siinä valikossa 5 sekuntia ennen kuin peli alkaa pyöriä. Jossain vaiheessa se sitten hidastuu entisestään. ½ minuuttia,1 min,1½ min ja lopulta pitkä aika ja disc read error. tämä on toisaalata helppo korjattava mutta voi sen silti viedä huolton ;)


    EI siitä kusetusmaksua voi siksikään tulla että konsoleissa on yksi suuri vika heti ostettaessa. ne tulee sonylta! xD
     
  16. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäs hitto viedä PSP takuuseen. (Hobby Hallilta ostin) Siinä pitää ylös- ja alaspäin nappia painaa TOSI kovaa ennenkuin PSP siihen reagoi.
     
  17. tuure2

    tuure2 Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26


    Itselläni on ps1 ostettu 1997 ja vielkin toimii,ps2 ostettu 2002 ja vielkin toimii ja psp ostettu jouluna ja vieläkin toimii,ja kyllä mutkin firmat kieroilua harrastavat :)
     
    Viimeksi muokattu: 29.12.2005
  18. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sonyn kaikkien konsoleiden ensimmäisissä erissä on AINA jotain vikoja. Minun PSP:n ylös- ja alaspain namikat on melkein rikki sillä niitä pitää painaa TOSI kovaa jos haluaa jotain reagointia. Silti Sony hinnoittelee laitteensa liian kalliiksi. Siinä yksi rahastava yhtiö. Pitää tosissaan kohta ruveta harkitsemaan takuuseen vientiä takuun viimeisinä voimassaolopäivinä... :D
     
  19. Pesmerga

    Pesmerga Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on julkaisu vuonna ostetut ps1 ja ps2 ja yhä toimivat. Eli ovatko ne nyt sitten 96 ja 00? Parilla kaverilla on vaihtunut jo 2 tai kolme kertaa tuossa ajassa konsoli kun on hajonnut.
     
  20. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelläni on ps1 (Rikki) ja PS2 (Erittäin hyvin toimiva) sekä PSP (Ylös- ja alaspäinnapit paskana). Kyllä ne Sonyn koneet kestää. (Hyvin huonosti)
     
  21. tuure2

    tuure2 Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä en kyllä tajua että miten joku on saanu useamman ps2:kosen rikki,kun itselläni^ ja kenelläkään kavereista ei ole hajonnut kertaakaan.
     

Jaa tämä sivu