1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikone 1500e max budjetti. Sis. Pelkkä keskusyksikkö. (Otsikkoa muutettu)

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi SamixD 02.06.2008.

1. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    hmm... =) :D

kylläpä minä hyvinkin tuon ymmärrän että "fossiili XP 64-bittisestä" tuki lopetettu ja vähän huonompi homma ajureita haxailla sinne^^

juu vistassa on hyvä palomuuri, en kiellä sitä. mutta XP:stä saa ihan yhtä tietoturvallisen kun käyttää eri palomuuria ja virusturvaa kuten vaikka sygate + avira (oma suosikkisysteemi, ei vuosiin viruksia)

mutta kyllä tää vista onkin raskas, siksi pistinkin tuohon pakettiin 4 gigaa muistia että toimisi vista jouhevasti kaikkine juttuineen.

keksi nyt vähän lisää pelejä jotka hyötyy hyvin DX10:stä^^ eihän tuo yksi peli riitä mihinkään :D

lopetetaan tää meidän välinen jutustelu täällä ettei mee ihan offtopiciksi ja saada vielä varoituksia. antaa SamixD:n nyt tässä pohtia.

no kyllä itsekin tässä tapauksessa voisin kääntyä vista 64-bittisen puolelle, tuohan on totta että päivitys on lopetettu tuon XP 64-bittisen kanssa että siinä voi tulla ongelmia.

btw: täällä on tarkoitus auttaa ja keskustella aiheesta, ei riidellä ja keskustella ohi aiheen =) joten Euphemos jos nyt autettais tätä SamixD:tä sen sijaan että kiisteltäis onko vista vai XP parempi?

ja tuokin on juuri yksi niistä kysymyksistä mihin eri ihmiset vastaa erilailla, melkein niinkuin mielipide muttei ihan kummiskaan, joku tykkää vistasta, joku XP:stä.

viimeinen asia mitä kysyn... onko sulla btw Euphemos kokemusta kummastakin käyttiksestä, XP:stä ja Vistasta? ja millanen?

en tarkoita mitään "kaverilla oon kokeillut" kokemusta, vaan ihan sellaista että sulla on itse ollut se, oot asennellut sitä uusiks ja tiedät miten kaikki laitellaan ja oot säätänyt monia eri juttuja siinä ja kaikkea.

mulla on ollut kummatkin, XP ja Vista, nyt on vista käytössä, XP:n oon (hitto soikoon usko nyt tää, ihan rehellisesti) asentanut ainakin yli 50 kertaa uudestaan, ja on kyllä ollut syyni siihen. ja sitten vistan olen 2 kertaa asentanut.

Viimeksi muokattu: 03.06.2008
  2.  
  3. Euphemos

Euphemos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koska Vista on raskas, sitä varten on nämä nykyiset raskaaseen käyttöön soveltuvat prosessorit ja se 4GB muistia.

Suosittelen muuten vaihtamaan Sygaten (jonka senkin kehitystyö on lopetettu) Comodoon (joka pieksee useimmat kaupallisetkin palomuurit). Comodoon totuttelu saattaa viedä vähän aikaa, mutta kyllä se kannattaa.

Antivir ftw.

4. SamixD

SamixD Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo ei mulla motivaatio riitä mihinkää "haxailuu" haluun vaa varmatoimisen minkä kanssa ei toivottavasti tulis ainakaa vuotee mitää päivitys ja ajuri ongelmia. Eli se 64bittinen vista ois sit varmaa hyvö? Koska se kehittyy nii ei tarviis olla heti vaihtamassa..

5. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    et sää voi olla nyt tosissas? vaikka tuon sygaten kehittäminen onkin lopetettu niin meinaako se automaattisesti että se on romu ja päästää kaikki uudet virukset läpi? no en kuule ihan usko. mulla on kaikilla kavereilla Sygate koneella, kahdella tutulla sygate koneella ja äitin koneella sygate koneella, kumma kyllä niitä viruksia siellä ei oo yhtään ainutta.

ja sanon kyllä mieluusti comodolle että heihei =) en oikein välitä koko jutusta, kyllä ja olen käyttänyt sitä. se vaan tuntu valittavan niin joka jutusta että meni kuule hermot, enkä jaksanut säätää sitä sen enempää kun sitten jo keksin eri systeemin, *aah tätä rauhaa, ei valituksia* =)

sori, tää meni enemmänkin riidaksi =) ajattelin vaan että et oikeesti oo tosissas, ei se meinaa että on huono tai sillä ei pärjää vaikka ois kuinka lopetettu kehittäminen. mennään riehumaan mun puolesta vaikka yksityisviestein ei häiritä tätä enään =)

6. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt menette jonnekkin muualle tappeleemaan menee niin offtopiciksi :). Mikähän SamixD:n paketti mahtaa tällä hetkellä olla?

7. SamixD

SamixD Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh tonde tuolla ylhäällä sitä on mietitty mut ny on puheenaiheena vaan se käyttis, muute näyttää iha hyvältä mut pitää kyl viel miettii :)

8. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    otat sami sen 64-bit vistan mitä tuohon pakettiinkin sulle alunperin tungeksin =) se pitäisi olla ihan hyvä käyttis kuitenkin.

mutta nyt muihin aiheisiin, käyttisasia loppuun käsitelty eikös? =)

sori sami mun puolesta tää mun ja Euphemoksen "riita" tai kiista mikä vain :D ei ollut tarkoitus sellaista syntyä nyt vaan tuli romaanin muodossa näitä selityksiä tänne =)

kerrokerro vielä Euphemos käytännön kokemuksesi niin olen tyytyväinen =) (en tarkoita vittuilla että "äähähä sää et tiedä mitään äähähähää" :D:D vaan siis ihan mielenkiinnosta) :p

edit: eilen yöllä meni vähän yli tää juttu :D sori sullekin Euphemos =) siis ku tää alko meneen enemmän kinastelun puolelle sun muuta asd... nooh, nyt vähän rauhallisemmissa merkeissä jatketaan^^

Jaa tämä sivu