Mistäs tämän tiedon olet repäissyt? Kyllä aivan varmasti pyörii Very High elleipä jopa yli maksiminkin, kun pyörii jo pelkällä 8800GTS 640MB, niin pyörii helposti kahdella 8800 GT:llä
2x8800gt häviää joissain testeissä jopa 8800gts (g92) näyttikselle, koska sli:n tuoma ero on melkein olematon.
"Häviää joissain testeissä..." mulle se on yksi ja sama että häviääkö GTS:lle joissakin testeissä. Tuo pyörittää aivan hyvin Very High ja ainakin High. Kun jo yhdellä GT:llä pyörii sujuvasti High...
Mistäs itse olet tuon repäissyt. Itse olen repäissyt muropaketin testeistä. 8800 gts 640mb ei todellakaan pyöritä millään very high asetuksilla. Med asetuksilla kyllä pyörii hyvin. Yhdelläkään nykyisellä koneella ei pyöri crysis sujuvasti very high asetuksilla. Crytek on myös itse sanonut julkisesti, että low ja med asetukset ovat tarkoitetut nykyisille pelikoineille, high todella tehokkaille pelikoineille ja Very High tulevaisuuden koneita varten. Tuleppas tänne takaisin postailemaan kun olet koneesi saanut ja 100% varmuudella ei pyöri very high sujuvasti.
2x Club 3D GeForce 8800 GT 512 Mt PCI-E Samsung 20x DVD+/-RW Dual Layer Intel Core 2 Quad Q6600 Microsoft Windows Vista Home Premium, OEM Samsung T166 (500 Gt, 7200 RPM, sarja-ata II) HD501LJ Antec Sonata III 2x 2 Gt, 800 MHz DDR2 Abit IP35 Mites toi..?
Abit ip35 ei tue sli:tä. Jos sli:n haluat niin tarvitset parin sadan sli emolevyn esim. Asus Striker II. Käyttikseksi 64-bittinen versio koska 32-bittinen ei tue 3gt enempää muistia.
Kyllä. Paketista puuttuu vain virtalähde ja pari lisätuuletinta, koska hintaseuranta.fi on vähän huono virtalähteiden ja jäähdytyksen kanssa.
Jos wowia ja half lifeä pelaat niin yksi näytönohjain riittää kevyesti. Tuo sinun ehdottamasi paketti on hyvä, kun vaihdat käyttiksen 64-bittiseksi ja yhden näyttiksen.
Mjoo.. Kaikkine päivinee.. mun budjetti ylittyis tossa sun paketissas. sen pitäs olla 1500 luokkaa (näyttö pitää saada mukaan, älkää näyttöä ehdottako )
Aiheesi otsikossa lukee 1500-2000e ja ilmoitit ettet tarvitse näyttöä, mutta jos näyttö kuuluu budjettiin niin tuo sinun ehdottomasi paketti on hyvä kun tekee pari viestiä ylempänä sanomani korjaukset.