1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelihiiri hakusessa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikaeli26 25.08.2007.

1. razer321

razer321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on razer diamondback ja se sopii mulle täydellisesti. se on kyl totta et sitä pitää käyttää sormenpäillä sen mataluudesta johtuen, mut sitten kun siihen tottuu ni (ainaki mulla) on vaikee palaa takas "korkeempiin" hiiriin.

2.  
  3. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eiköhän se ole "paras" pelihiiri, joka siellä kaupassa käteen parhaiten istuu.

itellä on mx518-rotta, mutten suosittelis sitä kellekkään, koska meillä on kaikilla erikokoiset kädet.

4. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no niin, menin ja laitoin tilaukseen ton Razerin Copperheadin ja sen Sniper maton tilaukseen ja toivotaan että toimii kunnolla. ja KIITOS kaikille jotka vaivautuivat kertomaan mielipiteensä ja auttamaan sekä kertomaan vinkkejä. KIITOS!!!

5. MikroNoob

MikroNoob Guest

Osta Logitech G9!

6. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan paras kun käyt jossakin kaupassa testaamassa mikä sopii parhainten käteen. Itse ostin ton deathadderin kyllä ilman että olin kokeillut miten se sopii käteen. Vaikka kumminkin olin ostamassa isompaa hiirtää kuin edellinen joka oli logitechin tekemä läppärille suunnattu matkahiiri niin ei ollut paljon väliä minkälainen se tuleva hiiri on koska koro ero on kuitenkin huomattava, joten otin vaan hyvän hiiren enkä oo kyllä katunu sitä.

7. Goldaron

Goldaron Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä logitechin MX600 (langaton) Ja ihan hyvin pelittää.. Eikä pattereitakaan pahemmin tarvitse vaihdella ;) Nyt yli 4kk mennyt näillä samoilla paristoilla melkein 24/7 käytössä :)

8. Sud0

Sud0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Razer mamba!

10. VepaS

VepaS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsellä käytössä Microsoft X5 pelihiiri. erittäin hyvä ja se että dpi:tä voi säätää pelin aikana ja 2 peukalonappia joita voi säätää miten haluaa hiiren mukana tulleen ohjelmiston kanssa. erittäin hyvä ja suosittelen! mutta kun sain hiiren niin ei mitenkään mennyt käteen. nyt hiiren muotoilu tuntuu nerokkaalta!

11. Sud0

Sud0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ace MLUC100 on loistava hiiri, dpi vaihtuu lennossa ja selaimessa kaks nappia (viime sivu, seuraava sivu) ja hinta on niin plussaa. Ajattelin ettei tollasel 15e "pelihiirellä" tee roskaakaan, mut kato on se ihan hyvä.. :) Suosittelen!

12. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meillä on ilmeisesti aikalailla samanlainen maku. :D
    Kokoonpano melkein sama ja itsekin vedän G5 + Clas Ohlsonin 5€ matolla. :) Matto on itseasiassa oikeasti hyvä.

Razerit ovat huonoja/pieniä omaan käteen. Logitechilta yleensä on sopiva löytynyt. Aikaisempi langaton MX1000 toimi itselläni myös hyvin pelihiirenä. En ole huomannut juurikaan eroa näiden kahden välillä.

Oma kysymys: Saako tuohon MX1000 telakan virtapiuhaa mistään erikseen, muuton yhteydessä vanha katosi.

Viimeksi muokattu: 10.02.2010

Jaa tämä sivu