1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelihiiri hakusessa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikaeli26 25.08.2007.

1. schnappi

schnappi Guest

eli esim ton 1800 satt muutettua 1600DPI:hin?? ja 450 semin 900DPI:hin?

2.  
  3. Tompp4

Tompp4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Iteltä löytyy MX518 + Steelpad S&S ja oli omasta mielestäni todella hyvä ostos

Viimeksi muokattu: 01.09.2007
  4. antt1la

antt1la Guest

Itse mietin kanssa tuota, että vaihtaako Copperheadii. Nyt olen päättänyt vaihtaa copperheadii, koska: Hienompi ja itellä G5:sen rulla tökkii ja välillä ei pyöritä ja välillä pyörittää liikaa tota kuullu muillakin olevan. Siis pelien ase valinnoissa haittaa tuo.
    Niin ja niistä painoruuveista, että Copperheadii saa ostaa Kitin jolla siihen sai painoruuveja (16e).

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.09.2007
  5. antt1la

antt1la Guest

Nyt oon kallistumassa Optiseen hiireen ja olen kahden vaiheilla. Kumpi Razer DeathAddear vai Diamondback 3G hiiri? Diamondback parempi koska 7 näppäintä?? Vai onko näille kenties parempia vaihtoehtoja?

6. carpetti

carpetti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    MX518 täälläki ja eipä ole muuta pahaa sanottavaa, kuin tuo setpoint on aika huono verrattuna razerin ohjelmaan :p tai ainakin itse pidän paaaljon enemmän tuosta razerin ohjelmasta, mm senssiä pystyy säätämän kesken pelin paremmin kuin setpointilla.

7. WebFiren

WebFiren Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oma suositus on G3 :)

8. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllä ton tiesin mut en ite lähe tollast ostamaan varsinkaan ku maksaa ton verran.
    Ota toi Diamondback, koska eihän niillä juurikaan ole hinta eroa ja tosiaan ne 7 näppäintä on ainakin minun mielest paremoi vaihtoehto kuin 5 näppintä.
    mut mikä matto noista kolmesta (3) ois paras? kommentteja kiitos!! Päätin tänään et ostan sen Copperheadin ja matto tulis siis sen kaveriks.

Viimeksi muokattu: 02.09.2007
  9. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä vanha kunnon Logitech MX-518 ja mattona Sharkoonin Shooter. Hyvin jumplaa...

E: Typo.

10. antt1la

antt1la Guest

Kumpi laser ja optinen? Itellä optinen ollu melkein aina kunnes nyt G5, joka ei toimi ja en sitten tiiä minkäläisia nuo optiset nykyään on. Kuinka korkeelta laser hiiri ottaa kun joudun pelatessa välillä nostamaan hiirtä?

11. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tällä hetkellä laadukkaat optiset päihitävät laserit.. mutta parin vuoden päästä kun laser teknologia on edistynyt nin luultavasti asia on toisin päin :)

12. antt1la

antt1la Guest

Kuuluuko Razerin Diamondback 3G niihin laadukkaisiin optisiin? :DD

13. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pääasiassa Deathadder, mx518 ja Diamondback ovat ne "laadukkaimmat" optiset.. diamondback vaan ei sovi niin hyvin käteen

14. antt1la

antt1la Guest

Joo. No kauppaan kokeilemaan. Itse kannattaisin tuota Diamondback 3g:tä ku on 7 näppäintä. Tiedä sitten miten istuu käteen.

15. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    sen takia se ei siis sovi käteen kun se on tarkoitettu sekä vasen, että oikeakätisille. eli se on symmetrinen. deathadder ja mx518 ovat molemmat suunniteltu oikeakätisille..deathadder ja mx518 ovat kyllä hiukan tarkempia kuin diamondback mutta kaikki kolme ovat hyviä

16. antt1la

antt1la Guest

Tuskinpa tuollaista eroa huomaa ;) Tälläinen normaali pelaaja.

17. Stanner

Stanner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tällä hetkellä testien mukaan hyvät optiset hiiret ovat parempia kuin laserit. Laser teknologiaa ei ole vielä osattu hyödyntää 100%:sti ja tulee kestämään hetken ennen kuin tilanne vaihtuu toisinpäin.

Hyviä optisia ovat logitech mx518 tai razerin diamondback se uusin (3g?). Kumpaa haluaa käyttää on täysin makukysymys. Hinta melkein samaa luokkaa. Tarkkuus käytännössä ihan yhtä hyvä. Itselläni on razer diamondback tavallinen (ei 3g) ja olen ollut todella tyytyväinen.

Monet sanovat, että logitechin hiiret sopisivat paremmin käteen. Diamondback on matalampi, jolloin sitä käytetään pääosin sorminpäillä. Ei voi lepuuttaa kättään samalla tapaa hiiren päällä. Itselleni tämä sopii enkä ole kokenut tarvetta lepuuttaa kättäni hiiren päällä koska sitä voi lepuuttaa hiirimatollakin jolloin hiirtä käyttää sormilla. Jotkut ovat kuitenkin sanoneet, että diamondback on aiheuttanut ranteen kipeytymistä. Logitech mx518 voisi olla siinä mielessä varmempi valinta. Itse olen kuitenkin diamondbackiin 100% tyytyväinen.

18. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    deathadder on kaikista uusin hiiri razerilta.. ja se on myös hyvä optinen joka on muotoiltu oikeakätiselle käyttäjälle

19. W4rm4n

W4rm4n Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen ollut kyllä tyytyväinen G5:een, sopii käteen loistavasti ja pelitkin menee hyvin, mattona joku 5euron Clas Ohlsonin Notebook Pad, mutta tuo Copperhead olisi kyllä varmaan ihan yhtä hyvä, se riippuu, millasita hiirtä hakee, ite tykkään, että saa koko käden hiirelle, eikä mikään sormi kosketa hiirimattoa...

20. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on Deathadder ja sopii ainaki omaan käteen ei voi kuin kehua.

21. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos on peruspelaaja ja pelaa ihan normi senssillä yms.. niin ei varmaan huomaa eroa g5:essä ja deathadderissa.. mutta jos pelailee erittäin pienellä senssillä niinkuin minä, niin huomaa kyllä että se deathadder pysyy paljon paremmin mukana kun hiirtä vetelee nopeasti mattoa pitkin.
    tuossa esrealityn hiiritestin lopputulokset: http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=5

Viimeksi muokattu: 05.09.2007

Jaa tämä sivu