Pelihiireksi??

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi disa321 31.03.2009.

1. Ekaros

Ekaros Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse pidän Razereista, sekä CopperHeadin että Kraitin omistan. Olennainen asia verrattuna normaaleihin optisiin on nopeampi liike. Eli pienemmällä ranne liikellä saa enemmän aikaan.

2.  
  3. Nitsku

Nitsku Guest

Mitähän hiirimattoa voisitte ehdottaa, kun habu ja sidewinder toimi äskön täs normi Breathe Ultimatis ja sitte päätti taas siksakata mutta wow kannen päällä toimii ilman siksakkia samoin käy matematiikan kirjan päällä. Pitäis olla suurikokoine hiirimatto, ku käytän niin pientä sensitivityä.

4. BlackPawn

BlackPawn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä on MX51, ja on kyllä erittäin hyvä hiiri. Varsinkin, kun olen tälläinen isokätinen, niin sopii erittäin hyvin handyyn. Hiirimaton merkitystä en ole oikein ikinä ymmärtänyt, mitä järkeä ostaa joku 30 € matto? Voisiko joku ystävällisesti selvittää sen ylivertaisen edun (?) muihin nähden? Ja näin btw, minkälaista hyötyä pelihiirestä on? onhan se toki hieno ja hyvin muotoiltu, mutta tuo "pelihiiri" nimellä markkinointi jotenkin kalskahtaa :) ainakin minun mielestä. Muita kohtalotovereita?

Jaa tämä sivu