Sulla on onneksi luotettavia lähteitä [bold]trooper78[/bold] Auttaa jos laittaa kaksi [ quote ] merkkiä (lainauksen alkuun ja lopppuun). toinen muotoa [ /quote ] ja ilman välilyöntejä...
huoh.. no heitä nyt ilman muuta ne pelit menemään, jos niiden olemassaolo kerta noin paljon sua vaivaa mitään sanktioita tuommosista todellakaan ole tulossa..
Kannattais varmaan tuhota todistusaineisto välittömästi, ainakin espoossa on alettu skannailee laittomia cd-levyjä. Laittomasta Windowsista tulee vähintään 1/2 vuotta linnaa. Kannattaa polttaa piraatit ja aidot levyt nuotiossa. Ei kuitenkaan kannata hirveesti mainostaa, jos omistaa laittomia kopiota jostain...
Miksi ei? Itellä on jokainen DVD ja CD kopioitu joko imageksi tai toiselle levylle... Laitonta tai ei niin en ole ajatellut maksaa samasta tavarasta kahta kertaa... (suurin osaa saa jossain vaiheessa jotain naarmuja tai viiruja ja ei toimi -> aidosta uusi kopsu ja taas toimii...)
Korsossa ajelevat kuulemma asutusalueella lähetinautolla peilaamassa signaaleja, poltetuista levyistä ne heijastuvat eri taajuudella kuin alkuperäisistä ja mikäli heijastuma viittaa suureen määrään mahdollisia piraatteja menee kotietsintälupa hakuun välittömästi epäilyn perusteella. Kuulemma levykoteloiden folioiminen saattaa auttaa mutta varmistusta en ole tälle saanut.
Ettäkö oo kuullu että kaikki pohjoismaiden poliisikoirat on siirretty Keflavikiin Islantiin NATO:n sotilastukikohtaan saamaan kesän ajaksi lisäkoulutusta, että piskit pystyisivät haistamaan laittoman kopion jopa parin sadan metrin päästä? joku RIAA:n, BSA:n ja U.Turhapuron yhteinen projekti kuulemma...
Helppohan koirat on kouluttaa haistamaan poltetut levyt (palaneen käry) mutta kuinkahan ne saadaan tunnistamaan prässättyjä piraatteja?
Erottaako se koira hajun perusteella, onko kyseessä laiton kopio pelistä/ohjelmasta vai esimerkiksi 10 ceedeetä kuvia kesälomalta tai digivideokameran videoita?
Ja CIA oli se ryhmä jolla on hehtaarien kokoisella alueella maan alla servereitä joka jäljittää nettiliikennettä... Eli uskokaa vaan telvisioon (elokuvien)nluotettavaantotuuteen...
Naurakaa vaan uskottomat! Itse olen pari levymiinaa kotelon sivuille liimannut ja anturit vetänyt oven turvavaijeriin. Tapetoinutkin olen talon erikoisfoliolla (lämpökamerointi eliminoitu).