1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Peli näppis 200e?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Naau 08.03.2016.

  1. Naau

    Naau Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2016
    Viestejä:
    152
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    on noin 180-200 euroa käytössä niin mikä näppäimstö olisi paras pelin näppäimstö ei ole pakko olla mekaaninen. Tykkää kirkkaista moni värisitä vilkkuvista valoista(ei pakollinen). Itse olen pääsyt K70 ja g910 orion sparkin välille. Toreilla pyörii huhu että orion sparkin näppäimet ovat ihan kurat että pilla koko näppäimistön onko tämä totta ja olen kuullut juttua että corsairin softaa on hankala käyttää?
     
  2.  
  3. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Ducky shineä nuo "ammattilaiset" kehuu hyväksi mekaaniseksi näppikseksi.Itsellä ei mekaanisista ole minkäänlaista kokemusta.
     
  4. Mikkezee

    Mikkezee Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2011
    Viestejä:
    201
    Kiitokset:
    42
    Pisteet:
    38
    Ääneni Corsair K70:lle
     
  5. Generaattori

    Generaattori Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2014
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Orion sparkin näppäimet ovat kait vähän omistuisen muotoiset, jonka takia kirjoittaminen niillä on hankalampaa/epämukavaa. Esim. tässä (n.4-5.5min kohalla) puhutaan siitä.
    K70 softasta en minä tiedä muuta kuin, että sen RGB mallin rgb profiilien luonti olisi hankalaa.
    Makroja tms. silti kai periaatteessa "helpompi" luoda kuin esim. tuolla ducky shinellä, koska voi windossissa laittaa vs. näppäinyhdistelmän avulla noissa shineissä.

    K70 ja muita Corsairin näppäiksiä ainakin paljon kehutaan paljon, niin varmaan ääneni sille.
    En kuitekaan omista itse mitään noista kolmesta.
     
  6. Naau

    Naau Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2016
    Viestejä:
    152
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mitä kaikkia cherry mx kytkimiä on ja mikä on paras pelaamiseen
     
  7. R3DgRu

    R3DgRu Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2012
    Viestejä:
    385
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Pelaamiseen suositellaan yleensä punaisia ja ruskeita kytkimiä, koska ne ovat kevyitä. Punainen on lineaarinen ja ruskea tuntopisteellinen.

    Cherry mx kytkimiä on ainakin mustia, ruskeita, sinisiä, vihreitä, punaisia, kirkkaita ja valkoisia.

    Henkilökohtaisesti pidän tällähetkellä ruskeista ja sinisistä eniten. Näppäimistöistä omalla kokemuksella voin suositella Duckyjä sekä Corsaireja.
     

Jaa tämä sivu