peli kone

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Soliduss 17.07.2006.

1. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllähän ne sitä meinaa, en sitten tiedä toimiiko 900mhz muistit kyseisessä emossa, oma mielipiteeni on että toimii, mutta voin olla väärässäkin, tosin nuo 900mhz muistit ovat aika turhat.

2.  
  3. Soliduss

Soliduss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    se on vaan sille että mulla on sellanen paketti tilauksessa johon tulis toi ysisatanen muisti kiinni tohon emoon.
    Joten tarviiko tilausta jotenkin keskeyttää sen muistin takia vai hajottaako 900Mhz emolevyn?:)

4. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Toimii mutta kuten jo sanoin niin väylää emolevy tuskin kestää niin paljoa että muisteista olisi käytännön hyötyä. Eikä 800MHz ja 667MHz muisteillakaan ole ero esim. peleissä 0-5FPS

5. Soliduss

Soliduss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En löytänyt tai jaksanut etsiä keskustelua jossa puhuttaisiin windows:in käyttiksistä, joten kysyn täältä vanhasta viestiketjusta.

Mikä olisi paras käyttöjärjestelmä pelikoneeseen. Kyseessä on vain siis Windows.
    Kysyisin vielä eroja windows 2000 ja xp pro:n välillä kumpi on parempi. Olen kuullut että 2000 olisi parempi, mutta se ei pyöritä kaikkia ohjelmia? onko jutulla minkäänlaista perää?

6. Irratium

Irratium Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitään parasta pelikäyttistä ei oikein ole, lähinnä ajureiden saatavuus sekä pelien + ohjelmien toimivuus ratkaisee. ME:tä tai 2000:sta en menisi hankkimaan, eikös niistä loppunut tuotetukikin tässä kohtapuoliin. XP:n puolelle itse kallistuisin, on sen verran uudempi värkki kuin ME ja 2000. Enemmistö käyttää nykyään XP:tä, sitten tietysti Linuxit yms vievät osan ikkunoiden kannattajista, mutta pelikäyttöön suutaroitua ei ole - minä sanoisin XP:n passaavan sinulle.

7. Soliduss

Soliduss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    xp sitten ja tietysti pro

8. MikroNoob

MikroNoob Guest

SODIMM muisteja? nehän ovat kannettaviin.

9. Soliduss

Soliduss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tällänen juttu joka askarruttaa nyt. Eli kone toimii ihan jees, mutta mikä on kun powerin tuuletin ei pyöri. Onko siinä sellanen automaatti virrankytkentä, että kun lämpö menee yli jokun niin sitten se käynistyy?
    Vai onko näin että koneen sisällä oleva pieni katkaisin saisi sen tuulettimen päälle?

10. sonyerkki

sonyerkki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Prossuksi E4300, kellottuu eläimen lailla.

Jaa tämä sivu