1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Peli käyntiin= kone sammuu!!! Muuten toimii hyvin.

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Andyz 07.01.2006.

1. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa myös päivittää peli uusimpaan versioon niin pyörii mukavammin =)

2.  
  3. Andyz

Andyz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pelin uudelleenlataamisen jälkeen niin toimi hyvin. Mutta sitten yhtäkkiä tuli sama temppu että kone sammui ja käynn. aut. uudelleen, kuin olin saannut pelin (Far Cry) ladattua. Ja nyt taas näyttö (kuva) heiluu "sisään/ulos" ja värit vaihtuu! Tämä ilman mitään pelejä! Tekee sen vaikka olen pelkästään työpöydällä!
    Siis näytönohjain on todella paskana!?

Kone on vuoden vanha ja mulla on hajonnut KAKSI (2) kovoa kahden kuukauden aikana! Nyt on kolmas kovo käytössä! Uudet sain toki takuulla. Ja nyt sitten näytönohjain... HERMOT!

4. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Joo,se on tätä tietokoneharrastuksen autuutta!!;)

5. venalaine

venalaine Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Kannattaa ehkä käydä vielä pyörähtämässä tuolla "virukset ja haittaohjelmat puolella" ja laittaa sinne HJT loki..
    Todennäköisestihän tämä ongelma nyt on ihan puhtaasti rautapuolella, mutta kaikkea kannattaa kokeilla..

6. mattula

mattula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu.. mullaki on vähän samankaltaisia vaikeuksia... kone sammuu ku pelaa raskaampia pelejä... nyt o ruvennu sammuilemaan, vaik ei pelaiskaan mitään.. näyttis on Albatronic GF Titanium 4200 128MB..

7. venalaine

venalaine Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Oletko kenties vaihtanut näyttistä tai ajureita? Sama kokoonpano ollut kenties jo pitkäänkin ja toiminut ennen hyvin? Mitä muuta koneesi on syönyt kuin ko. näytönohjaimen? Poweri? Noihin kun vastailet niin varmaan alkaa pikkuhiljaa valkenemaan ;)

8. mattula

mattula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en oo näyttistä vaihtanu, mut ajureita oon vaihtanu..ei oo auttanu..sillon kun hankin ton (veli kasas), nii sillo kone sammuili, ku pelas esim. far cry ja ut 2004:sta... nyt vaan o ruvennu enemmän sammuilemaan.. tehoja o 300 W..

Viimeksi muokattu: 17.01.2006
  9. venalaine

venalaine Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Ootko varmistanut että koneella ei ole mitään tuholaisia, tai että nimenomaan tuo ajureiden vaihto ei ole saanut aikaan tuota suurempaa kaatuilua..? Poistithan vanhat ajurit alta pois?

Viimeksi muokattu: 17.01.2006
  10. Andyz

Andyz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omasta ongelmastani sen verran vielä että virheraportissa sanotaan seuraavasti:

http://support.microsoft.com/?kbid=293078

Minulla on ollut ongelman tulon jälkeen nätönohjain pois paikalta ja putsanut pölyt ja tarkistanut liitokset. Ajuri on myös päivitetty niin kuin aikaisemmin kirjoitin. Pitäiskö viedä kone huoltoon vai pystynkö itse korjaamaan vian?

11. Alterdu

Alterdu Guest

Ongelma voi olla myös yksinkertaisesti windows xp:ssä,jos sattuu olemaan joku vanhempi rippaus ohjelma esim b's gold5 tai joku tällänen oem suite juttu joka ei välttämättä toimi moitteettomasti xp:ssä,niin tiedän että parilla kaverilla aiheuttanut sellasia ongelmia että boottaa koneen jos pistää edes cd:n ram asemaan ja heillä myös ollu ton farcry:n kanssa ongelmia,korjautunut poistamalla ohjelma jonka epäilee aiheuttavan ongelmaa.
    Mutta yleensä ks ongelma vain jos pelaa cd:ltä/dvd:ltä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.01.2006

Jaa tämä sivu