Warnut mistä ostit? Ja pitäkää edelleen se käyttötarkoitus mielessä! =D (minusta tuntuu vain että nuo G hiiret on jotai only for fps hiiriä.)
Pitää sanoa että itsellä kyllä huonoja kokemuksia Razerista, pari diamondbackkia hajonnut enkä kyllä Razeria enää osta. Niiden hiirissä 1v takuu, Logitechillä 3v. Jo tuon takuun takia suosittelisin Logii ja muutenkin laatuhiiriä kyllä tekevät. Ei muutakuin liikkeisiin hypistelemään hiiriä ja mukaan sellainen mikä tuntuu omaan käteen parhaalta, kaikki ultra fast 5000 dpi hömpötykset mainospuheet kannattaa unohtaa, kaikki vähänkään arvokkaammat hiiret pysyvät menossa mukana, tärkeimpänä kriteerinä juurikin se miten hiiri itselle käteen sopii.
Itelläni on tällä hetkellä Steelseries Ikari Laser hiiri ja hiirimattona Razer Goliathus. Oon erittäin tyytyväinen ollu molempiin.
Itse olen Roccatin ja Razerin hiirillä pärjännyt hyvin. Roccatin Koneesta tai Razerin Lahnasta saat oivan pelihiiren seuraavaksi pariksi vuodeksi, mutta vain jos ergonomia osuu kohdilleen. Razerissa on suht hyvin noita lisänamiskoja, kahdet molemmilla sivuilla sekä kaksi päällä. Jokaiseen voi ohjelmoida myös makroja. Tarkkuutta (lue: korkea dpi-arvo) molemmilla riittää vaikka Intelin ESL laneille, mutta toisaalta molemmat vaativat suht laadukkaat matot täyden potentiaalin saavuttamiseksi.