Tossa on kuuloke ja mikki paikat eessä,[tulis tarpeeseen] ja eikös g15 ja g11 ole samanlaisia paitsi g11 ei ole lcd näyttöä?
Oma ehdotukseni olis tää: OCZ Equalizer Laser Gaming Mouse hinta 31.90€ verkkokuppa http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24224 En tiedä onko toi minkälainen, mutta itse olen ajatellut hankkia. Olis kiva nähdä joku tosi laaja hiiritesti.
Itse pidin Mx-518 ja tänään ostin logitechin G5 (retail). Tarvitsen apua itsekkin. miten G5 hiirtä voi hallita kun olen asettanut nytten DPI t oikein ja vaihdonhan pitäisi tapahtua lennossa mutta kun pelaan niin peukalopainiketta kun painan kun tarvitsen sitä pelissä niin se vaihtaa DPI herkkyyden pienemmälle joten se häiritsee minua En ymmärrä tuon G5 päälle mitään HERMOT palanu monta kertaa kun en ymmärrä oikeen miten toimii ja ohjeistakaan ei ole apua
Suosittelen tuota Mx-518:a, mulla nyt tommonen ollut vuoden ja paras ikinä käyttämäni hiiri. Selkeät nopeuden säätö paikat, mutta aluksi menee hetki tottua kun tuolta sivusta painaa niin menee edellinen ja muuta semmoista, mutta kun tuon hankin niin en todellakaan ole pettynyt.
Itsellä oli pari kuukautta joskus aikoinaan tuo MX518 käytössä eikä sitä vastaan mitään todellakaan ole. Kyllä se kilpailee vieläkin uusiakin hiiriä vastaan, vaikka sen ilmestymisestä on jo aikaa. Tykästyin tähän Logitech G5, samallainen muotoilu kuin MX518 ja painaa kuin synti kun iskee paljon painoja eli just sopiva. Logitech laadultaan ehkäpä parempaa kuin Razer, mielipide.
Mulla on ollut MX 518 ja Steelpad S&S jo pidemmänkin aikaa. Maton mukana tuli tassut tähän hiireen ja tosi hyvin toiminut jo reilut 6kk, eikä tassutkaan ole yhtään kuluneet. Näppis on joku perus logitech eikä sen parempaa varmaa tarvitsekkaan. Verkkokaupasta nämä makso yhteensä 60e eikä tän kalliimmalla tarvikkaan varmaan sijoittaa hiireen&mattoon
Oisko mistään kotosin pelikäyttöön (Cs 1.6) perus pelaajalle tollanen hiiri/näppis paketti ku Logitech Cordless MX Duo http://reviews.cnet.com/keyboards/logitech-cordless-mx-duo/4505-3134_7-30423698.html Meinaan veljeltä saisin kun arvelin että ostan ton MX518:n mut en ostakkaan jos toi hiiri erityisesti on hyvä ja hiiri taitaa olla siis tuo MX700 Hiirimattona Tee se itse - Icemat
Suoraan sanottuna langattomat vehkeet eivät ole alkuunsakkaan pelaamista varten.. Osta Logitech MX518 tai Microsoft IE 3.0, ja siihen jokin langallinen normi näppis.
Kyllä sillä kohtuullisesti pelaa, pari MX:ää ollut ja plussana hyvä akkujen kesto ja niitä saa lähes joka marketista, tosin molemmat hiiret hajosivat jo ennen kuin akut olivat lähelläkään vaihtokunnossa. Eka kesti reilut pari vuotta ja toinen reilu vuoden, molemmissa alkoi vasen painike temppuilemaan. G7 on tarkka ja hyvä mutta akun kesto on olematon, G9:ään siirtyminen vaati vähän totuttelua kun johto on vähän väliä tiellä tai tarraa pöydän takareunaan kiinni. G15 ollut jo reilut 3vuotta, ja LCD+Everest alkavat tuntua jo välttämättömiltä, kunhan emossa vain riittää tukea on todella monipuolinen muokattavuutensa ansiosta ja pelatessa näkee lämmöt koko ajan, kuin myös tuulettimien nopeudet ja jännitteet.
Sitä vähän arvelinkin mutta ilmatteeks saan nii vois koittaa onko niistä mihink... Todennäköisesti lähtee MX518 kun ei se kallis kuitenkaan ole
No jos ilmaiseksi saat, niin ainahan on hyvä testata mutta peli käyttöön langattomia maksamalla en ostaisi.