1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Pelaamiseen liittyvä ongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi WeppeGO 08.07.2017.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. WeppeGO

    WeppeGO Member

    Liittynyt:
    15.12.2016
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä Ongelma on tämä Että jos nyt vaikka alkaisin pelaan Rainbow Six Siegeä Nii hetken pelattua Peli jäätyy Ja prossu käy 100% Ja sitten peli kaatuu Sitten Jos pelaan CSGO Niin aina Välillä Peliin tulee joku 5Sec freeze ja sillonkin Prossu käy 100% Mutta sillon peli ei kaadu vaan hetken odotuksen jälkeen pääsee taas jatkaan sitten Seuraavana Jos alan pelaa BO2 Niin kesken pelin peli jäätyy mutta en tiedä käykö prossu silloin 100% koska en ole koskaan BO2 pelatessa pitänyt prossun lukemia toisessa näytössä Ja ongelmana siinä bo2 crashissa on se että peliä et saa suljettua mitenkään Kaikkea On testattu sitten vaa pitää restarttaa kone. Outoa on se että koneesta huomaa sen että tehoa löytyy sillä pelit pyörivät muuten aivan loistavasti GTA V on näistä oudoin nimittäin se ei ole kun kerran kaikista pelikerroistä jäätynyt muuten se on toiminut aivan loistavasti.
    Olen itse päätellyt että vikan on Siinä että Noita Ryzeneitä ei ole vielä optimoitu kunnolla tai sit mun ryzen on rikki tai sitten Windows 10 On ihan Paska. Ja olen asentanut windowsin 2 kertaa uudelleen mutta ei sekään auttanut.. Joten voisiko joku vähän auttaa ?? Ainiin ja sitten joskus pelien käynnistäminen jädyttää koko koneen jolloin on vaan ihan pakko sammuttaa kone nappia painamalla . Ja tossa alhaalla viä Konen Specsit

    • GTX 1050ti
    • Ryzen 5 1400 3.4GHz Kellotettu 3.7 GHz
    • 8Gt DDR4 Muistia
    • Asus Prime B350M-A
    • 120Gb SSD
    • 500Gb HDD
    • 232Gb HDD
    • 232Gb HDD
    • Fractal Design Core 1300
    • Windows 10 Pro
    • Corsair 450w Virtalähde
    Ja kaikki driverit ja muut ovat aivan ajan tasalla
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2017
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu