1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelaajien ikähaitari? (gallup)

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi jakke44 22.06.2009.

  1. jakke44

    jakke44 Regular member

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli tuossa mieleeni kysäistä että mikä ikähaitari on pelaajilla.Itse tykkään poikani kanssa pelailla hänen ps3 pelejään.Ja myöskin omalla vapaa ajallani pelalen myös (aikuisten pelejä) kuten mm bioschok,guitar herot,dirt ja bad company.Ikää on 41 vuotta.Onko muita pelailijoita samassa ja vanhemmassa ikäluokassa,vai olenko poikkeus.Rehellisesti vastaamaan...kiitos
     
  2.  
  3. omk

    omk Member

    Liittynyt:
    18.06.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen 14v ja tykkään pelailla paljon. Isäni on 46v ja hän pelaa Singstaria... Siskopuoleni miesystävä on 30v ja pelaa aina siinä GTA4.

    Eihän sillä iällä ole mitään väliä, kunhan on vain hauskaa!
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Onkos tämä vain PS3 pelaajien ikä galluppi vai muidenkin alustojen?

    Mutta asiaan... Ite oon 24 ja nyt oon pelaillu GTA 4:sta ps3:lla, kun sen kaverilta sain lainaan. Muuten tulee pelailtua enimmäkseen tietokoneella. Pc:llä tulee nykysin jauhettua eniten Guitar heroo ;)
     
  5. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -----
     
    Viimeksi muokattu: 26.06.2009
  6. potchi

    potchi Regular member

    Liittynyt:
    22.04.2007
    Viestejä:
    379
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mä olen syntynyt -81 ja lähinnä PC:llä tulee pelattua. Kaikenlaisia konsoleita on ollut ja mennyt, mutta tällä hetkellä pelkkä PC.
     
  7. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -86 ja pelailtua tulee nykyään enimmäkseen PS3:lla, toisin kuin ennen pelikoneena pääsääntösesti toimi PC. Ei tosin niin paljon enään tule pelattua kuin ennen, jolloin helposti tuli pelattua melkein joka viikonpäivä ainakin vähäsen. Nykyään tulee yhtenä tai kahtena päivänä viikossa pelattua jos sitäkään, ellei lasketa viikonloppuisin singstaria.
     
  8. kolho

    kolho Guest

    Ikä on 37 ja pelikoneina toimivat PC, Playstation 1,2,3 ja Xbox360.
    Pelaan kaikenlaisia pelejä, mutta roolipelit on kaikkein suositumpia.
    Eiköhän tässä tule pelaamista jatketua niin kauan kuin elää.
     
  9. Ukki55

    Ukki55 Member

    Liittynyt:
    19.01.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    54 on mittarissa. Pelailen päivittäin, kun aikaa on, eläkeläisellä sitä riittää tähän harrastukseen kohtuullisesti. Pelikoneet 1. Xbox360 2. PS3, 3. PC.
    Joskus hakataan tyttäreni (kohta 30v.) kanssa mm. Gears of Waria co-oppina.
     
  10. Tipi67

    Tipi67 Member

    Liittynyt:
    31.03.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ikää on 42 ja pelaan tosi usein PS3 pelejä :)
     
  11. RIVALSHOW

    RIVALSHOW Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    147
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    20...

    Eniten pelaan PS3:lla roolipelejä (Disgaea 3 / Eternal Sonata )

    PC:llä, sitä sun tätä, suurimmaksi osaksi wowia :D PS3:lla ei tosin oo vähän aikaa tullut pelattua kun wowi vie niin paljon aikaa ;(
     
  12. Datamies

    Datamies Guest

    Itse oon parin viikon päästä 19 ja pelailen pääasias PC ja jonkun verran PS3. Tosin nyt vähemmän, ku hommasin Battleforgen. Hienoa kuulla, ettei kaikki vanhemmat ihmiset ole samanlaisia kalkkiksia kuin omat porukat :)
     
  13. QcK

    QcK Regular member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, aika yllättävä veto :D
     
  14. pelaaja1

    pelaaja1 Member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei vaan kaikille,oon 51 ja tykkään pelailla kanssa.itelläni on nintendo dsi ja miehellä ps2 ja mieheni osti just ps3.nettipelejä pelaan!työttömänä kun oon niin aikaa on!:)
     
  15. tenchuu

    tenchuu Guest

    menee vähän paksuksi toi sun juttus "ukki55" (hakataan tyttären kanssa gow2 co-oppina tytär 30v.) ite olen liian vanha omistan, useamman pc/mac/x360/ps3/amiga/msx/ym/ym/ym ......kellaritäynä & komerot vanhoja pelejä eri sukupolvilta ps. ei mun tytär pelaa yhtään mitään se pitää mua "äkäinen eläkeläinen.mp3" sillä on elämä edessä ja mulla takana ei sillä riitä aikaa tyhmiin peleihin
     
  16. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Moi kaikki oon 78 ja pelaan pleikkaria 24/7 ja tietokoneella countterstraikkia siinä välissä
     
  17. Ukki55

    Ukki55 Member

    Liittynyt:
    19.01.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ohoh! Johan tuli tekstiä, mutta ymmärrän sen, onhan sulla jo elämä takana. Eihän se mun vika ole, jos teillä ei hommat pelaa, kato vaikka peiliin, jos sieltä löytyis apua. Tai muuta sinne kellariin, jos mahdut sinne "kaikkien systeemien" sekaan. Meillä taas tyttären kanssa on hyvät välit ja pienet pelisessiot vain piristävät niitä. Lisää vettä myllyyn, odotan kovasti, että tyttären poika vielä vähän varttuu (nyt 1.5v.), niin päästäisiin jopa kolmisteen pelaamaan. Ai, että pappa tulee nauttimaan niistä hetkistä.
    "Kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa"

    Ja tämä ei ole mitään puppua tai paksua juttua, näin se vaan meillä toimii.
     
  18. Looneyman

    Looneyman Member

    Liittynyt:
    07.07.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    31 olis ikää (samoin emännällä) ja peleinä:
    PS3: Guitar herot (viikonloppu sessioita porukalla), FFVII
    WII: Wii sport (viikonloppusin isolla porukalla), Punc-out, zelda
    PC: WoW, Counteri, Sacred 2
     
  19. haude

    haude Regular member

    Liittynyt:
    19.10.2002
    Viestejä:
    242
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ikää 46v ja cod4:sta (pc) on tullut veivattua jo jonkin aikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 28.06.2009
  20. TommiR

    TommiR Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täältä löytyy 29 v pelaaja. Nykyään lähinnä PS3:sta tulee hakattua mutta silloin tällöin myös GC ja N64 kaivetaan kaapista(lähinnä Zeldojen ja Marioiden takia) PS2 löytyy myös, mutta se on ollut kaverilla lainassa siitä lähtien kun PS3 tuli hommattua :D

    Toki pelaaminen on jäänyt vähemmälle kuin joskus 10 vuotta sitten, mutta kyllä vieläkin välillä tulee vetästyä koko yön yli kestäviä peli sessioita. Viimeisin läpi yön peluuttanut peli oli Metal Gear Solid 4, on se vaan loistava :) Ja Guitar Herot ovat aktiivisessa biletys käytössä viikonloppuisin :)
     
  21. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    14, ja itseäkin yllätti että ns. vanhempi porukkakin on innostunut dataamaan, meillä vanhemmat ei oo tainnut koskaan ps3 koskea.

    GH 4 LIFE! :D
     

Jaa tämä sivu