Pci - kortti vai ei ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mirrow 19.08.2011.

1. Kasper79

Kasper79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. mirrow

mirrow Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voi olla? se ei haittaa jos on vähän kalliimpi kunhan se varmistaa sen, että se riittää :) tota usb juttuu oon katellu aika mielenkiintoinen, mutta vähän epäilen sen toimivuutta. Hyvä kuitenkin mun sanoo kun en tiedä siitä mitään.

4. Swol

Swol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen verran vaan sanon että aikoinaan koulussa tehtiin testejä tuosta USB-WLANin ja PCI-WLANin välillä ja netin nopeus ei hidastu(verrattuna WAN) ainakaan niin paljon että sen normaalissa käytössä huomais. Sitten kun alettiin siirtää lähiverkossa tavaraa niin siinä sen sitten huomasi kun WLAN oli 54mbps WAN 100mbps. USB ja PCI välillä ei mitään eroa siirtonopeuksissa joten on aivan itsestä kiinni haluaako ostaa sen sisäisen vai ulkoisen sovittimen, PCI väyläisessä ehkä hieman parempi kantavuus kuin USB.

5. mirrow

mirrow Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos hyvästä kommentista! Eiköhän homma ala olemaan paketissa. Tilaukseen vaan ja kiitos vielä kerran kaikki. Oi afterdawnin messiat. (ei ollut sarkasmia)

6. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    JOS yhteys pätkii sillä, niin hanki kunnon erillinen langaton reititin siihen väliin. Suosittelen itse Buffalon WHR-HP-G54 (itselläni käytössä) tai jotain muuta vastaavaa mallia mihin saa DD-WRT firmwaren vaihdettua helposti.

Jaa tämä sivu