1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PC VS. PS3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi asdmanattacks 09.12.2009.

  1. Sturmer

    Sturmer Member

    Liittynyt:
    25.12.2009
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lupaan että tekstissäni on kirjoitus virheitä.

    PC ehdottomasti. PS3 ainut etu on hinta.
    Sen minkä PS3 nyt pystyy tekemään, tekee PC sen paremman näköisemmin, nopeammin ja monipuolisemmin.

    PS3 peleihin jos sais näppis+hiiri tuen niin se ei pölyyntyis tuolla nurkassa.
     
  2.  
  3. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen sitä mieltä, että jos haluat vain pelata = Xbox360. Jos haluat vähän enemmän = PS3. Jos haluat kaiken ja olet valmis tinkimään helppokäyttöisyydestä ja yksinkertaisuudesta = PC.
     
  4. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvin on vanhana PC pelaajana oppinut vielä tässäkin iässä pitelemään pädiä kädessä. Kyllä tolla dualshock kolmosella pelaa ihan sujuvasti ainakin GTA nelosta, ajaa motorstormia ja xbox 360 ohjaimella on pelannut ainakin left 4 deadia oikein kivasti. Eli ei se pad nyt niin kamala ole näppikseen ja hiireen verrattuna. Ihan tottumiskysymys ja hyvin tohonkin tottuu.

    Ja mitä tohon ulkonäköön tulee, niin ei ne konsolilta PC:lle käännetyt pelit nyt niin merkittävästi paremman näkösiä ole PC:llä kuin mitä konsolilla ovat. Ainoa miinus pleikkarilla on se, että peleihin pitää ladata päivityksiä kuten PC:llä, eli ei enää toimi ihan niin helposti, että peli sisään ja pelaamaan. Onneksi kuitenkin vielä toistaiseksi sentään hieman helpommin kuin PC:llä.

    Pleikkarilla ei tartte välittää seuraavista asioista: taustalla ajettavat sovellukset, virusturva, yhteensopivuusongelmat, laiteajurit, peliseuran etsiminen verkkopeleissä ja nämä nyt vain ihan heti mieleen tulleina.

    Ja kuten sanottua, pleikkari on huomattavasti PC:tä halvempi ja kyllä sekin on mielestäni ihan merkittävä tekijä. Vaikka käytetytkin pelit ovat vielä hitusen kalliimpia pleikalle, saa pelejä ostella aika paljon, jotta maksaa peliPC:n hinnan takaisin.
     
  5. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tää on kyllä tosi hyvin tiivistetty. Xbox360 on pelaamiseen paras ja siihen on julkastu yksinoikeudella juuri ne pelit, joita mä haluaisin pelata.

    PS3 tarjoaa pelien lisäksi blu-rayn ja erittäin hyvän skaalauksen, mikäli katsoo DVD-elokuvia fullHD telkkarista. Lisäksi pleikkarissa on perus nettiselain satunnaiseen netissä vierailuun ja tätä en muista xboxissa olevan.

    PC tarjoaa toki kaiken ton, mutta kyllä sanoisin, että PC ei enää ole mikään konsoli ja aika monelle PC omistajalle riittäisi konsoli enemmän kuin paremmin. Oikeastaan tekisivät maailmalle palveluksen vaihtamalla tietokoneensa konsoliin.
     
  6. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Liittynyt:
    28.06.2007
    Viestejä:
    2,051
    Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Täysin samoilla linjoilla. Itse olen suunnitellut jo pitkään boxin ostoa, mutta on jäänyt kun tää tietokoneilu syö mun euroni:)
    Enkä valita tippaakaan, tietääpä ainakin mitä koneen sisuksissa on ja jos jokin hajoaa voi vain syyttää itseään, tai firmaa joka valmisti komponentin..
     
  7. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itsekin olen suunnitellut arcade boksin ostoa ps3 rinnalle, mutta alkaa näyttää siltä että uusi xbox olisi tulossa pikkuhiljaa... Ja sitten kun syventyy miettimään: mitä helvettiä toisella konsolilla tekee :D
     
  8. haderzarc

    haderzarc Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    187
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen aina pelannut PC:llä vaikka meiltä löytyykin PS 1 ja 2. Koneella pelaaminen on paljon nautinnollisempaa, ja turha mun on mitään PS:ää ostaa kun panostaa PC:een, jolla voi tehdä paljon muutakin kuin pelata. Mielestäni peleihin saa enemmän tuntumaa kun pelaa PC:llä.
     
  9. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No pelaa sitä Left 4 deadia, mitä ei pleikkarille löydy ;)

    Pleikalle ei löydy mitään vastaavan kaltaista räiskintänautintoa. Onneksi tosiaan kotoa löytyy myös PC, joten mikäli veljen luona xboxilla L4D:n mättäminen ei riitä, niin hankitaan se sitten PC:lle.

    Muttajoo, PS1 en ainakaan lähtis PC-pelaamiseen vielä vertaamaan ja kakkosta taas en o itse ikinä pelannut. Kolmosessa ainakin tuntuma on itsellä peleihin paljon parempi, kiitos 42" FullHD telkkarin ja 5.1 äänien verrattuna PC:n 22" ja 2.1 ääniin.

    Ainakin GTA 4, NHL ja Motorstorm sekä Lego Starwars antaa mukavan monipuolisen pelivalikoiman mitä oon viimeaikoina pelaillut ja kaikissa tuntuma tosi hyvä kuvan/äänen/pelattavuuden suhteen. Lisäksi peli lähtee käyntiin kun vaan lykkää sisään ja pädistä vaan virta pois kun lopettaa. Saa vaivatta sellasen kivan 30 minuutin pelisession :)
     
  10. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Heh, kyllä mulla kohtuullinen pc on että l4d:tä voi pelata :D Ei vaan tahdo PC pelaaminen enää kiinnostaa kun on löytänyt konsolit uudestaan (omistan: PS1, GameCube ja nyt PS3). Muutama nintendon käsikonsoli löytyy myös...

    Kyllä pelinautinto on paljon parempi suurella FullHD-töllöllä ja kunnon äänillä ja mukavalla pädillä. Sohvaan sopii upota paljon paremmin kun konttorituoliin :)
     
  11. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aamen :) varsinkin kun pädi antaa vieläpä tärinäpalautettakin, toisin kuin näppis taikka hiiri.
     
  12. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse pelaan PS3 24" monitorista ja konttorituolista...
    Ja äänetkin tulee samaa reittiä kuin tästä PC:stä.
    Mutta! kolme kirjainta:
    MAG.
     
  13. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisihan minulla myös tuo 24" näyttö, mutta tykkään pelailla sohvalta käsin 37" televisiosta. MAG, siitä puheen ollen täytyy ihmetellä miten hienosti tuo beta toimii. Pääsin vihdoin pelaamaan niitä isoimpia matseja ja kartta oli loppujen lopuksi odotusten mukainen, eli lääniä riittää. Lagia ei ollut yhtään ja tunnelma ja toiminta kiihtyi sitä mukaa kun eripuolilla karttaa tapahtuu. Ehkä tätä peliä pitää kuitenkin harkita josko ostaisi. Tuota MW2 moninpeliä testailin taas huvikseni ja onhan sekin hetkittäin mukavaa, mutta jotenkin se vain häviää tunnelmassa tuolle MAGille.
     

Jaa tämä sivu