Pc pelit Lopussa! -.-

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Daword 15.08.2009.

1. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    jaa diablo 2 no se näytti vähä kököltä tässä näytöllä ku ei saa tukea kuin 800x resoon asti :D tosin seki on kolutu jo n 2 vuotta sit perusteellisesti.
    no vois tota Aionii sit koittaa

2.  
  3. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tarkoitit varmaankin odotettua Diablo III peliä?

4. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No vastasin vaan tähän
    Toki D3:sen vois lisätä listaan kanssa, en tiedä kyllä kauan sitä saa vielä odottaa

5. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48

taitaa mennä toi D3 ilmestyminen vielä pitkälle vuoteen 2010 asti jos vielä silloinkaan.

Bf 1943 toki vois olla hankinnan arvoinen pc:lle kun kotrollit näissä fbs shootereissa on aika kököt noilla konsoleilla

6. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläkin rupesi olemaan samaa ongelmaa tässä vähän aikaa sitten. Millekkään alustalle ei tullut hyviä pelejä ja itse olen ollut pitkään pc-pelaaja.

PC pelejä on nyt pelattu aktiivisesti semmoset 4-6v vasta. Hyviä pelejä tulee niin harvoin että myin oman tehokoneen pois kun tuli turhaksi. Ei ollut enään mitään käyttöä.

Itse olen juuttunut hiukan vanhempiin peleihin. mm.

Diablo 2
    Warcraft 3 + FT
    World of Warcraft
    Call of Duty 2
    Day of Defeat 1.3 + Source

Ainakin nuita nyt tulee hakattua. Uudet pelit ollu niin paskoja että huhhuh. Seuraava peli mitä voi kokeilla on Diablo 3 jota odottelen innolla. Saatan jopa kevarin lomassa ostaa sen kun talvella ei oo oikeen mitään tekemistä niin tulee pelattua.

Harmiko nykyää aika paska kone käytössä ni tätäki pitäis päivittää alle satasella jotenkin. :)

Mitään kovin mullistavia pelejä ei todellakaan taida olla tulossa enään ennen 2010-12 ainakin tuntuu sille. Kaikki pelit alkaa toistaa ihteään ja lisäosat ovat olleet paskaa.

Myös tuleva Assasin's Creed 2 tulee olemaan ehkä ihan hyvä peli. Ykkösosasta tykkäsin ihan.

7. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48

juu ei vamaan mitään tajuntaa räjäyttävää oo tulos ja itsellä kävi myös koneen myynti mieles mutta ei raaski ku ei tuu saamaan omiaan millään takas ja päivitykseenki uppos vähä aika sit reilu 200eeroo..turhaa -.-

Ehkäpä parhaimmat pelit joita on tässä lähiaikoina tulossa ovat seuraavat.

Wolfenstein
    Dirt 2
    Batman: Arkham Asylum
    Resident Evil 5
    Need for Speed: Shift
    Red Faction: Guerrilla
    Battlefield 1943
    Risen
    Borderlands
    Saw
    Dragon Age: Origins
    Call of Duty: Modern Warfare 2
    Left 4 Dead 2
    Max Payne 3
    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Nämä nyt ainakin tulee kurkattuu millaisia ovat kun vain ensin ilmestyisivät.

8. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Mikäs tämän ketjun tarkoitus on? Luuletko, että tämän tapainen valitus lisää hyviä pelejä? "Hyvä" on kyllä muutenkin suhteellinen käsite. Itse pidän Velvet Assassinista, vaikka siinä onkin valittamisen aihetta. Ja World of Warcraftista, vaikka toisinaan muiden pelaajien henkinen ikä on siinä 5-vuotiaan tasolla. Seuraavaksi koitankin Prototypeä, kunhan ehtii.

/agree

Jaa tämä sivu