1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pc:ltä kuvia iPhoneen?

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi druuga 31.01.2012.

  1. druuga

    druuga Member

    Liittynyt:
    23.06.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten onnistuu kuvien siirto iPhoneen pc-koneelta jossa on Xp-käyttis? Ei meinaan onnistu tuo raahaminenkaan suoraan vaan hylkii, hmm..
    Entä kuinka saan iPhonessa olevista biiseistä tehtyä soittoääniä?

    Mää kun en tiedä nii tarttee jelppiä nääs :)
     
  2.  
  3. demo52

    demo52 Member

    Liittynyt:
    26.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    lataa itunes siihen pc lle
     
  4. mckonen

    mckonen Member

    Liittynyt:
    01.11.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kypsy siihen ja Itunesiin, olisit saanut vähemmällä rahalla toimivan luurin kuten N9, jossa ei noitakaan ongelmia :))
     
  5. Tomsuo

    Tomsuo Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lataa dropbox koneelle. 2Gb ilmasta tilaa pilvessä. Saa helposti siirrettyä dataa koneen ja luurin välillä. Toimii hyvin jos sattuu olemaan 3g alueella.
     
  6. demo52

    demo52 Member

    Liittynyt:
    26.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kypsy siihen ja Itunesiin, olisit saanut vähemmällä rahalla toimivan luurin kuten N9, jossa ei noitakaan ongelmia :))[/quote]

    On se kiva kun kysyy neuvoa ja saa tämmoisia vastauksia, mä toivon ,että sä jäät joskus 30 asteen pakkasella jonekkin helvetin korpeen ja soitat apua ja sulle vastaa joku samanlainen neropatti
     
  7. demo52

    demo52 Member

    Liittynyt:
    26.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon kokeillu paria mp3 filee muutaa soittoääniks niitten kesto on ainakin jotenkin rajattu johonki 40 sek ja formaatti pitää olla AAC ja mulla ne tallentu merkkiääniin netistä löyty joku ohjelma joka muutti sen mp3:sen tohon AAC muotoon ja leikkas sen toton sallittuun kokoon en enää muista mikä se softa oli oli niin hankalaa jo ton kahden kanssa että lopetin harrastuksen siihen.
     
  8. delic

    delic Regular member

    Liittynyt:
    14.04.2010
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28

    Katos katos meillä on uus trolli, kannattaa muuten rauhottaa tota toimintaa ja N9 mainostusta eri iphone topiceissa ettet kohta joudu jäähylle, tällä sivustolla on meinaa sellanen ominaisuus.

    Kuvia iPhoneen saat laittamalla ne kuvat johonkin kansioon ja sitten iPhone kytkettynä koneeseen/langaton synkkaus. ja menet tietokoneen itunesissa kuvat osioon ja lisäät sen kansion siihen listaan missä on ne sun kuvat.

    Jos ei ole väliä mihin ne kuvat menee ja pitää vaikka siirrellä vaan yksittäisiä kuvia tms niin kannattaa tutustua dropbox palveluun, se on loistava tuohon tarkoitukseen ja kaikkien muidenkin tiedostojen siirtoon.

    (itse käytän jälkimmäistä)

    Soittoäänien tekemisessä kannattaa ladata Appstoresta joku ringtone maker tms. niitä on vaikka kuinka monia, sitten vaan seuraa ohjeita niin eiköhän onnistu.
     
    Viimeksi muokattu: 12.03.2012
  9. vallu16

    vallu16 Member

    Liittynyt:
    23.08.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyvä Vitsi :D
     

Jaa tämä sivu