1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PayPal

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi DTLavi 18.05.2007.

  1. tompsuuu

    tompsuuu Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2009
    Viestejä:
    191
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en saa Sampon Visa Electronille siirrettyä rahaa Paypalista..

    Koittanut jo kyseisillä pankin nimillä;

    - Sampo Bank
    - Sampo Bank plc

    joka kerta menee euroja kun yrittää, joten oisiko neuvoja?
     
  2.  
  3. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko Verified By Visa palvelu käytössä kortilla?
     
  4. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Säästöpankki.Onko se ns."lehtipankki" eli sama kuin OSUUSPANKKI?
    Kuten jo kysyttiinkin onko se VERIFIOITU?
    Voit tehdä/tarkistaan sen itse verkkopankissasi tai menet pankkiin ja pyydät niitä tarkistaan/verifioimaan, josset tiedä tilannetta?!
     
  5. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Säästöpankki on jossain yhtetyksissä Aktia-pankki. Saattaa olla, että on tuosta verifioinnista kiinni, ja täytynee selvittää se asia pankissa ihan irl, koska nettipankista en löytänyt mitään mahdollisuutta muuttaa mitään nettikäyttöasetuksia.
     
  6. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse en koskaan saanut Säästöpankin korttia toimimaan missään nettimaksuissa, vaikka asiaa pankin kanssa selvittelin. Kaiken kuulemma piti olla kunnossa, mutta kun ei niin ei.

    Avasin sitten tilin Sampoon, ja kaikki toimi heti kuten pitikin. Tosin nyt vihdoin olen saanut oikean kortin noiden pilipalikorttien tilalle, joten ei tarvitse enää murehtia.
     
  7. mielin2

    mielin2 Member

    Liittynyt:
    29.03.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten siirrän rahaa paypal-tililtäni nordean tililleni?

    en tajua jostain epämääräisistä ohjeista joita olen kaksi viimeistä päivää lukenut...

    onko jotain minimi-rajaa millaisia summia voi normaalille tilille tuolta siirtää?

    muuten ei ole ollut mitään hämminkiä paypal-tilin luomisessa tai käytössä, mutta tuo askarruttaa mieltä.
     
  8. laqqi

    laqqi Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2007
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt sitten kusi paypalin kanssa ja oikein urakalla. Tein normaaliin tapaan siirron omalta tililtä paypalille täsmälleen samalla tavalla kuin aikeisemmin. MUTTA nyt ne rahat eivät sitten ilmestyneetkää paypaliin, vaikka näkyvätkin lähteneet omalta pankkitililtä!

    Noh otin paypaliin yhteyttä ja he neuvoivat lähettämään erinäisiä tietoja, jolla voivat yhdistää rahat minuun ja siirtää ne sitten tililleni..

    Äsken sitten tuli viesti PayPalilta; ettei voineet yhdistää minua mihinkään rahasiirtoon ja minun täytyy ottaa yhteyttä omaan pankkiin asian selvittämiseksi...

    edit. tätä viestiä kirjoittaessa olikin sitten tullut paypalilta viesti, että rahat ovat onnistuneesti siirretty tililleni :D eli en jaksa asiasta enempää tarinoida, mutta lisään tämän tänne kuitenkin jos joku joskus kohtaa samanmoisia ongelmia :p
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2010
  9. Nikkeli27

    Nikkeli27 Member

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pystyykö Paypalin tililtä siirtämään rahat omalle pankkitilille?
     
  10. Mur000

    Mur000 Guest

    Pystyykö Paypal-tililtä siirtämää rahat takaisin säästöpankin tilille takaisin? :D
     
  11. Yesse

    Yesse Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse siirsin rahaa paypaliin sunnuntaina eikä ole vieläkään näkyvissä mitään.
     
  12. Yesse

    Yesse Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse siirsin rahaa paypaliin sunnuntaina eikä ole vieläkään näkyvissä mitään.
     
  13. mielin2

    mielin2 Member

    Liittynyt:
    29.03.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kesti aika tasan viikko, että rahat siirtyi paypalille.
    Mutta siihen mennessä olinkin jo oppinut sen, että turhaan siirtää niitä rahoja sieltä pankista paypaliin, sillä paypal-ostot sujuu ihan samaan tapaan pankkitilinkin kautta vaan.
    Säästää vaivaa ja aikaa, kun ei niitä rahoja sinne paypaliin siirrä.
    Ainakin mun kohdalla siis toimii noin, en tiedä kaikista pankeista ja korteista.
     
  14. Yesse

    Yesse Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vastauksesta. Itse pelkään kokoajan, että olisin laittanut jotain väärin.
     
  15. Anry525

    Anry525 Member

    Liittynyt:
    04.07.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä kertokaapas nyt oikein rautalangasta vääntäen te jotka olette säästöpankin electronia PayPal:in kanssa käyttäneet että kuinka tää homma toimii. Tein tunnukset tonne paypal:in sivuille ja kun yritin lisätä tota electronia sinne niin eipäs se sitä huolinutkaan. Koitin käydä katsomassa verkkopankin sivuilta et kuinka sen saisi liitettyä siihen verified by visa juttuun mutta mitään siihen viittaavaa en kyllä löytänyt. Auttakee.
     
  16. Mur000

    Mur000 Guest

    Pystyykö Paypal-tililtä siirtämää rahat takaisin säästöpankin tilille takaisin?!!! AUTTAKAAA NYT!! :D
     
  17. farlink

    farlink Member

    Liittynyt:
    28.10.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei sitä vaan saa toimiin. Ei SP:n kortti toimi noissa vedonlyöntifirmoissakaan,poikkeuksena Betfair, jossa toimii normaalisti.

    Harvinaisen perseestä olla säästöpankin asiakas, kun ei electronilla pysty perus asioita hoitaan netissä, mitkä muilta pankeilta onnistuu moitteetta.

    Ei sun auta kun tehdä tilisiirtona rahan siirto sinne PayPal:iin, mikäli sitä haluat käyttää maksuvälineenä.
     
  18. Yesse

    Yesse Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei oo vieläkään rahat näkymässä paypalilla. Nyt joku reilu viikko on mennyt.
     
  19. laqqi

    laqqi Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2007
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    PayPalilla vissiin kusee nyt toi rahojen saaminen tileille, sen verran monella ollut ongelmia! So no panic, ei pidä mennä vaan huutaa Ebaysta mitään, ennenkö rahat on tilillä, itellä nimittäin meinas kusta just siihen et luotin Paypaliin...
     
  20. Anry525

    Anry525 Member

    Liittynyt:
    04.07.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin tuli todettua eilisen pitkän ja tuskaisen pankkirumban jälkeen. Nooh.. uutta korttia odotellessa voikin tehdä jo ostoslistaa valmiiksi =)
     
  21. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pistetäänkö tuo paypalin sivuilla oleva ''Transfer ID'' pankin tilisiirrossa viitteeksi vai viestiksi? Valittaa että viite virheellinen kun laitan viitteeksi. Säästöpankista rahaa siirtelen :)
     
    Viimeksi muokattu: 07.07.2010

Jaa tämä sivu