1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PayPal

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi DTLavi 18.05.2007.

  1. DTLavi

    DTLavi Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2006
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli, voisiko ihmiset kertoa kokemuksia PayPalista. Miten paypal -tilille siirretään rahaa, pitääkö olla luottokortti yms. Itse olisin tilaamassa jenkeistä tavaraa ja suosittelevat Paypalia. IBAN-tunnuksella maksu ei ole mahdollista. Muut vaihtoehdot ovatkin sitten astetta hankalampia.
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
  4. nakano87

    nakano87 Member

    Liittynyt:
    28.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan mitään OPn Visa Electron uudistuksesta? Ymmärteekseni kortti ei enää vaadi Verified by Visa -palvelua, joten josko Electron nyt toimisi PayPalissa. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan ja millä lopputuloksella?
     
  5. remedyer

    remedyer Member

    Liittynyt:
    30.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Op:n electronin lisäsin paypal tililleni jokusen aika sitten,että pitäisi toimia. Käytössäni on myös sammon electron,mikä pääkorttina,enkä siis ole käyttänyt op:n korttia vielä. Mutta luulisi toimivan,kun sen sain lisättyä tiliin.
     
  6. Wicerig

    Wicerig Guest

    Tuosta OP:n kortista: joku viikko sitten kortinlisäys toimi. Tilillä näkyi euron varaus.
    Tämän jälkeen pitää tehdä jokin varmistus, joka ei onnistu. Eli kortin voi lisätä sinne, mutta sitä ei voinut ainakaan tuolloin käyttää.
     
  7. juggeli

    juggeli Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    350
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep ei itsellänikään onnistu OP:n Erectionilla maksaminen vaikka lisääminen oinnistuukin. Suosittelen Sammon Erectionia jos oikeaa Visaa ei vielä saa.
     
  8. remedyer

    remedyer Member

    Liittynyt:
    30.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep,pitääpä jossakin vaiheessa kokeilla itsekkin op:n korttia,kun en tiedä onnistuuko - sittempä näkee
     
  9. Hepsy

    Hepsy Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2006
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pystyykö ala ikäinen hankkimaan Paypal tunnuksen, vaikka käyttämällä Visa Electronia?
     
  10. juggeli

    juggeli Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    350
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin itse pystyin kun vielä olin alaikäinen.
     
  11. Boris10

    Boris10 Member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on myös op:n electron ja ku yritän varmentaa korttia niin se sanoo näin: We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. If the problem persists, please try to enter a different credit card.
    Olen hyväksynyt verkkomaksamisen.
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2008
  12. Tmko

    Tmko Member

    Liittynyt:
    14.12.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nykyisin web-kauppoihin voi maksaa suoraan ostoksensa paypal:lla ilman rekisteröitymistä tai muita verifikointeja. Kuinkakohan turvallista tuo on tai mikä takaa, että mainittu pulju on edes olemassa, eikä vain pelkkä sivu rahan kerrämistä varten?
     
  13. KuuppaOY

    KuuppaOY Guest

    Kanssa kaipailen tietoa tuosta paypalista... Elikkä tarvitseeko siihen yhtään minkään näköistä korttia? Multa kyllä löytyy tuo Osuuspankin Visa Electron, mutta se ei mitä ilmeisemmin käy?
    Mitenkäs sitten rahan siirtäminen PayPal-tilille? Entäs rahan pois siirtäminen PayPal-tilitä? Pitäisi eBaysta tavaraa tilata, ja tuo PayPal näyttää olevan periaatteessa ainoa keino maksaa tavara. Entäs jos tilaan vaikka jenkeistä PS3:sen taikka t-paidan, tuleeko siihen tulleja? PS3:seen taitaa jonkinmoista tullimaksua tulla, mutta paita menee kenties ilman sählinkiä? Ja jos tuo PS3 jäisi tulliin, miten saan sen sieltä itselleni? Täytyykö lähteä paikanpäälle, vai tuleeko tullista viestiä ja lasku että saan tavaran itselleni?
     
  14. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    DVD Plazalla oli jotain juttua, että OP Visa Elektronin voi liittää nykyään PayPal tunnukseen. Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?
     
    Viimeksi muokattu: 11.08.2008
  15. Hypo_

    Hypo_ Member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    OP Visa Electron toimii PayPalissa ihan hyvin... Kannattaa lukea ne ohjeet, jotka siellä sivuilla on....

    Pari päivää muistaakseni menee, kun aktivoi.
     
  16. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  17. juggeli

    juggeli Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    350
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  18. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mut voisko joku kertoa että miten ja mistä sieltä PAYPAL'sta saan omat rahani pankkitililleni?
    En oo ikuna pelannut sen kanssa ja oon aivan pihalla sen hässäkän kanssa.:=P
     
  19. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nii minäki oon aatellu ton Paypalin hommaamista, mut ku on OP electroni, ni pankis sanottii et ei toimi, mut nähtävästi se toimis sittekki... ni varsinainen jutska sit oiski et pitäskö se korrti säätää siel pankis sillee et sois se ihme netti-kelpone, kos kerran kokeili ite laittaa ni se sano et soosoo, mut sit äitin kortilla kokeiltii, ni se hyväksy sen jä siin kortis on se netti-valmius-härpäke. ja lisäksi olen vielä/vasta 17 vuotias :p
     
  20. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitat varmaan Verifointia.
    Se käy kätevästi itse tehtynäkin, nettipankin kautta tai sitten meet pankkiin, niin nekin Verifoi sen pankkizetin.
    Se onkin toinen juttu että kun oot noin nuori, et saatko sää tilailla vielä mitn omalla kortillasi!?
     
  21. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, käyn sitte varmaanki huomenna kyselemässä miten tämän saisi toimimaan, olisi kyllä hyvä jos se onnistuisi :]
     

Jaa tämä sivu