1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Parhaat pelit

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Skull_Cro 13.09.2007.

  1. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikkäs täällä olisi tarkoitus kertoa ja puhua Wii:n parhaista peleistä itselläni heti tulee mieleen mm.:Mario - Galaxy , Super Paper Mario , Mario Kart Wii , Metroid Prime 3 ...
     
  2.  
  3. Eigen

    Eigen Guest

    Kaikki muut ylhäällä olevat paitsi Super Paper Marion olisi voinut jättää sanomatta, sillä se on ainoa Suomessa ilmestynyt :/

    Itse sanoisin kokeilun perusteella parhaiksi peleiksi tuon Super Paper Marion, Twilight Princessin, WarioWare Smooth Movesin ja Mario Strikers Charged Footballin.
     
  4. unknown_3

    unknown_3 Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Parhaita pelejä on ehkä Call Of Dutty,Metrodoyt Prime,ja se Zelda Twilight princess.
     
  5. Epeh

    Epeh Regular member

    Liittynyt:
    24.12.2006
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    SM Galaxyn pitäisi tulla pukinkontissa tähän talouteen ja mitä nyt aiemmista SM:sta on kokemuksia niin pitäisi olla hyvä.

    Toinen mikä ei niin hyvä ole, mutta siltikin mainittava, on The Simpsons game. Ainakin Wii pysyy grafiikoissa mukana. Sillä itse en tykkää pelata esim. COD:ia, koska näyttää rumalta =(
     
  6. wissh

    wissh Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama mulla, sm galaxy joululahjaks, odotan peliltä paljon ja uskon että se myös antaa paljon.
     
  7. brorivar

    brorivar Guest

    SE OO ERITÄIN HYVÄ PELI!!!!(SMA GALAXY)!!!!!
     
  8. wissh

    wissh Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kellään tietoa Mario Kart Wiin ilmestymis ajankohdasta?
     
  9. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda: Twilight Princess.. Metroid Prime 3: Corruption. Siinäpä ehkä parhaimmat tähän asti, vaikka viimeisintä en olekaan pelannut.

    Mutta ehdoton ykkönen tulee varmasti sitten keväällä, kun Super Smash Bros. Brawl julkaistaan. :)
     
  10. Zoidfarb

    Zoidfarb Member

    Liittynyt:
    17.04.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse myös odotan tuota Brawl:n julkaisua. :p En ole meeleetä pelannu ja haluan todella nähdä mistä kaikki hypetys on peräisin.
    Omasta mielestäni Galaxy oli todella hyvä ellei täydellinen pelikokemus. Resident Evil 4:Wii edition on hunajaa varsinki kun kontrollit on suoraan taivaasta. 4:n muistuttaa niin paljon Metal Gear Solideja ja se ei ole kuin hyvä asia.
     

Jaa tämä sivu