parhaat kovomerkit

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi morbir 20.12.2006.

1. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    ainoa mihinkä minä suostun koskemaan on Seagate. Ehkä voisin harkita Samsungia kun sitä en ole ennen kokeillut. Ennen oli myös Quantum (poislukien surullisenkuuluisa Quantumin "bigfoot" -sarja) laatutuote.

muissa merkeissä on tullut aina joku ongelma vastaan, takuuaikana tai heti takuuajan jälkeen.. Paha sanoa mitä seagaten tulevaisuus tuo tullessaan: jos seagate sai maxtorin kaupan mukana myös sen kaiken paskan niin se on menoa sitten siltäkin osin..

kokemuksen kautta on tullut vaan tuommoinen "fiilis" noista levyistä. olin reilu 3v paikassa jossa oli ylläpidettävänä suurehkon kaupungin koulujen atk-laitteisto (~1000 keskusyksikköä) ja vuosittainen keskusyksikköjen vaihtuvuus oli keskimäärin 150:n luokkaa (yhtenä vuonna 100 toisena parisataa ja vähän päälle). Näppituntumalta arvioisin että eniten poksahteli Fujitsun kiintolevyjä, sitten tuli aika tasoissa WD, Maxtor ja sitten Hitachit. Seagaten levyjä joita vaihdettiin voitiin laskea yhdenkäden sormilla.

Viimeksi muokattu: 22.12.2006
  2.  
  3. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samsung ja Seagate ovat osoittautuneet laadukkaiksi. Eikä tuo Western Digitalkaan huonolta kuulosta.

4. morbir

morbir Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ostin nyt sitten tuon seagaten 320 gigasen. Olen tyytyväinen. Hinta eroa vaan se 15-20 egeä 250 gigaseen.

Viimeksi muokattu: 30.12.2006

Jaa tämä sivu