Harold and Kumar 1 ja 2 Pineapple express Scary Movie 1 South park Bigger Longer Uncut Bachelor Party 2 Bachelor Party Vegas Superbad How High Nää on ainaki hyviä
kaikki överikomediat, scary movie, date movie, not another teen movie (ehkä paras), disaster movie ja mitä muita näitä -movie päätteisiä onkaan Sit ne ekat american piet jossa stifler oli mukana.
Jos nyt selasin tarpeeksi huolellisesti ketjun läpi, niin en nähnyt siinä tätä: Baseketball - Sekopallo. Southparkin tekijöiden Stonen ja Parkerin hyvä leffa(http://www.imdb.com/title/tt0131857/) Sopivassa porukassa takuuvarmoja repeilyjä(tai muuten alentuneessa mielentilassa)...
No kyllähän Borat on paras, Harold & Kumar Go to White Castle, Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa jne.. Oikeestaan aika hyvin sopii http://www.parhaat.fi/komediat/ ton listan komediat (ainakin tällä hetkellä) mun makuun.
Mitäs leffoja voisitte suositella mulle? Elikkä tykkään komedioista missä on opiskelijaelämää ja muita hassutuksia ,kuten americanpiet,dude where's my car,Eurotrip,roadtrip,another teen movie, mitä muita noiten kaltasia leffoja ois? Tai sitten lievellä huumorilla höystettyjä toimintaleffoja kuten Walking Tall
Heti ensimmäisenä tuli mieleen Nuija ja Tosinuija. Onhan noita muitakin varmasti, mutta tuo nyt ainakin.
shaun of the dead ja hot fuzz on parhaita mitä oon ikinä kattonu. nämä on myös hyviä: -Harold And Kumar Go To White Castle -Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay. -kaikki monty pythonit -UHF -scary moviet -dance of the dead -superhero movie -disaster movie -kuokkavieraat -kevät koittaa hitlerille (se alkuperäinen 1968) -kaikki mies ja alaston ase leffat ja onhan niitä muitaki mutta tuossa nyt jotaki. paras näyttelijä on (tai siis oli) ehdottomasti leslie nielsen. R.I.P
Ranskalaiset Taxit (New York uusversio on täyttä sontaa, suosittelen välttämään) tulee aina ekana mieleen. Walking Tall:ia en ole nähnyt, mutta heitän kuitenkin muutaman huvittavan leffan. Die Hard 4.0 (en muista oliko aiemmatkin huvittavia) Shoot 'Em Up Red (2010) The Losers The Transporter Blue Streak Edit: Bad Boys-leffat kans. Edit II: Crank ja sen jatko-osa "High Voltage". Eka oli tosin hieman hauskempi.
Pistetääs nyt tänne pari mitkä tulee mieleen: Life of Brian Mies ja alaston ase elokuvat Joissain vanhemmissa Bondeissakin on aika hyviä heittoja ja huvittavia kohtia (Conneryn ja Mooren bondit).