1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Parasta mitä n. 1300 budjetilla saa?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tanksu 07.07.2007.

1. 6Siitari9

6Siitari9 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Logitechin G11 on erittäin hyvä pelinäppis.

2.  
  3. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa ihan oikeasti ostaa niitä Samsungin T166 kovalevyjä, sama se minkä kokosia. Parempia saa etsiä. Ja kyllä ne 500gt kovalevytkin toimii ongelmitta, ainakin Samsungin T166.

Mx518 on kuulemma turhan kevyt hiiri. En tosin osaa parempaakaan sanoa 50e hinnalla. Mieleen tulevat menevät sitten jo 80e tienoille, kuten oma MX Revolution ja G5 (painomodulilla).

Kannattaa katsoa MBnetin hintaseurannasta saatko halvemmalla jostain muualta, kuin verkkokaupasta -10%. Verkkokauppa on tosin erinomainen ja täysin luotettava liike, ei mitään ongelmia edes palautusten kanssa. Sanoin modeemin olevan viallinen, kun netti katkeili koko ajan, ja antoivat samantien uuden tilalle. Itse olen sieltä kaikki ostanut sen kätevyyden ja läheisyyden takia.

Riippuu ihan millaista näppäimistöä haluat. Niitähän löytyy kaiken kokoisia ja muotoisia. Jos tosipelikäyttöön soveltuvan haluat, kannattaa varmaan harkita Logitechin G11 (55,90e Verkkokaupasta) tai G15 (78,90e Verkkokaupasta) malleja. Niissä on 18 ohjelmoitavaa näppäintä ja taustavalo (toisessa myös lcd näyttö). Itse en niistä kuitenkaan käyttömukavuuden takia pidä. Maku asia sekin.

4. tanksu

tanksu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo eli olen nyt tilaamassa tuolta jimm's pc-storesta. mikäli teidän juttunne totta pitävät tulee jimm'ssistä halvemmalla parempaa tavaraa. :) Eli iso kiitos teille! Pitää vielä noita pc-storen näppiksiä katsella ja laittaa tilaus vetämään. :)

tuossa viellä lopullinen ostoslista: http://img524.imageshack.us/img524/4259/koneuw1.jpg

Jaa tämä sivu