Paras prosessori.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kyrbiina 24.06.2005.

1. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]@ zapetu [/bold]

Joo chopper on piiiiiitkä keulainen moottoripyörä. Suomeksi ihan vaan kopteri. Tiedä sitten onko tuolla chopper sanalla muitakin käyttö tarkoituksia maailmalla.

2.  
  3. Joonas112

Joonas112 Guest

Tommosen koneen paras paikka vois olla järven pohjassa vaikka kiiskiverkon painona jos tekee mieli kehuskella ja on niin kova olla ku on rahnaa. En kehuskelis sen enempää rahasta kun mulle kone riitäis semmonen 66 mhz. Hyvin toimii 2-kone vaikka on 66 mhz 1mt näyttis win 95 hard disk 201mt vähä päälle 12 vuotta vanha. Repäse siitä... Voit vähä miettiä suunsoittoas, ellei puhelin jo pirraa

4. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Mä en kyl ihan usko tohon sun puheeseen.Tolla koneella pärjää?
    No...ehkä sitten niin.Mä en ainakaan pärjäis tuommosella..........
    Ei millään pahalla.

5. Joonas112

Joonas112 Guest

Ei kanttis enää valittaa. Ei najuu että mikä bios on! väittää tietokoneammattilaisille vastaan ja sit tulee kysymään neuvoo. Bannia kannatan. Kampela on ihan crazy nicci!

6. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Miten niin Crazy?

7. Blond

Blond Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitä olen vaan ihmetellyt, että mihin tämä kyseinen henkilö (olkoon nyt millä nimimerkillä tahansa) edes pelikonetta tarvitsee? Missä välissä ehtii pelata, kun aina, kun joku kirjoittaa uuden viestin ketjuun, niin vastaus tulee noin minuutin päästä. Eikös pelaaminen ole kurjaa, jos sen keskeyttää koko ajan ;)

8. Pahviaivo

Pahviaivo Guest

Minuutin välein?
    Heh...just joo.

9. kkreippi

kkreippi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    X2 prossuil ei tee mitään pelaaja, eli turhaa semmosta ostella viel vuoteen ennenku pelitkin ottaa hyödyn kahdesta ytimestä.
    ja jos ostaa ihan vaan 4000+ ni pärjää muutaman vuoden iha kivasti :) srry jos ei kuulu asiaan mut pakko tunkea pää joka koloon XD

10. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Thread resurrection!!

Sellaiselle joka ei vaihda prosessoria joka toinen kuukausi (kuten minä), on X2 parempi vaihtoehto. Kaiken kaikkiaan parempi myös pelikäyttöön jos haluaa kerralla sellaisen prosessorin joka ei yski edes kahden-kolmen vuoden päästä.

Jaa tämä sivu