1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras peli näppäimistö&hiiri yhdestelmä.

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi k.nieminen 12.04.2012.

  1. k.nieminen

    k.nieminen Guest

    Eli etsin hinta-laatu suhteeltaan:kestävää,hyvä laatuista,toimiva,ei jumahda näppäimistöä.
    Hinnalla ei ole väliä.
    Hiiri langaton/myös näppis.
    Hiiressä/näppäimistössä itse ohjelmoitavia pika nppäimiä.

    Toivon paljon ehdotuksia ja vastauksia afterdawnin väeltä:)
     
  2.  
  3. Zo3L

    Zo3L Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2010
    Viestejä:
    540
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    >peli näppäimistö&hiiri
    >langaton
    Ei näin.

    Hiiri
    Näppis

    En nää mitään järkeä maksaa noista ihme macro nappuloista, mutta eipähän ole mun kukkarosta pois :) Hiiri on todella kehuttu ja sopii vasen- sekä oikeakätiselle. Näppis on mekaaninen ja sisältää macrot ym. turhuudet.
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2012
  4. rapotin

    rapotin Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on Razer Mamba 4g ja voin suositella. En tiedä paljonko oot valmis maksamaan
     
  5. Jaltsi86

    Jaltsi86 Regular member

    Liittynyt:
    28.02.2011
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi ihmeessä pitää tunkee langallisia ehdotuksia jos ketjun aloittaja nimenomaan haluaa langatonta? Ehkä langalliset on parempia FPS-peleissä, mutta eipä aloittaja kertonut edes mitä pelejä pelailee.

    Aloittajalle: Itselläni on tämä setti. Ihan hyvin tälläsellä yhdistelmällä pelejä pelailee. Rapotin ehdottama Razer Mamba 4g on varmasti hyvä ellei paras langaton hiiri markkinoilla. Erillistä langatonta näppistä en oikein osaa suositella.

    Langattomissa tosiaan huonona puolena suurempi viive ja mahdolliset yhteyden katkeamiset. Tolla mun setillä joka toimii bluetoothilla niin häiriöitä syntyy PS3-ohjaimen ollessa päällä ja liian lähellä näppistä/hiirtä :p
     
  6. Zo3L

    Zo3L Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2010
    Viestejä:
    540
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koska langattomat hiiret & näppikset ovat vain niin paskoja pelikäytössä. Toki jos makoilet sohvalla ja pelaat telkkarista jotain miinaharavaa niin senkus ostat langattomat vehkeet. Jos yhtään olet pelannut kilpatasolla niin luulisi tietävän jo nämä asiat... Miten vaan, tämä on vain oma mielipiteeni.
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2012
  7. rapotin

    rapotin Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse käytän mambaa css, call of duty, battlefield ja se tuntuu aivan yhtä hyvältä kun langallinen, ilman sitä johdon aiheuttamaa miinusta.
     
  8. Jaltsi86

    Jaltsi86 Regular member

    Liittynyt:
    28.02.2011
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, kilpatasolla pitääkin vasteajat yms olla niin pieniä kuin mahdollista -> langallinen hiiri/näppis parempi. Nyt kyseessä kuitenkin "normipelaaja" tai ainakaan ei maininnut vakavissaan lajia harrastavan.

    Mulla ei ole edes tota Mamban tasosta hiirtä ja hyvin tuntuu BF3:ssa yms räiskinnöissä pärjäävän. Voihan toki olla mahdollista, että paremmalla setillä muutama frägi tulis enemmän, mene ja tiedä..

    Aloittajalle vielä kerran. En tiedä onko Logitech parantanut hiiriensä laatua, mutta itselläni ainakin jo kahdessa hiiressä mennyt mikrokytkin rikki. Eli tekee satunnaisesti tuplaklikkauksia.
     
  9. Tqmi

    Tqmi Member

    Liittynyt:
    13.01.2011
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on käytössä tämä näppis (maksoin 90e kun ostin, hinta noussut näköjään), tuntuma omille sormille todella hyvä ja muutenkin olen pitänyt kaikista ominaisuuksista tässä. Ei mitään moitittavaa ainakaan tähän mennessä.
     
  10. miDy

    miDy Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2011
    Viestejä:
    423
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni käytössä Microsoft Sidewinder X4 ja Logitech G400, kummatkin langallisia mutta langattomia hiiriä löytyy pari hyvän näköistä, en ole koittanut kylläkään.
    Linkkejä Hiiriin:
    Razer Mamba : http://www.jimms.fi/tuote/8886419330639
    Microsoft Sidewinder X8: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1078/cfnkk
    Logitech G700: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...eless-Gaming-Mouse-G700-laserhiiri-pelaajille

    Eli mitään näistä en ole käyttänyt joten vaikea suositella, luo arvosteluja ja katso jos löydät enemmän langattomia.
     
  11. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mamban sensoreita voisin ainakin kehua, sain eilen itselleni Razer Imperator 4G:n jossa on tuo sama 6400dpi 4G sensori ja nyt vähäisen käytön jälkeen tuntuu kyllä mahtavalta.

    Sidewinder X8:sta sen verran, että itseäni ei ole koskaan tuo muotoilu miellyttänyt mutta se ei tarkoita etteikö olisi hyvä hiiri kyseessä.

    G700 sai muistaakseni mikrobitin arvostelussa hyvät arviot, joten eiköhän sitäkin uskalla suositella.

    Noista kolmesta itse hankkisin mamban jos rahaa olisi, onhan tuo hiireksi kallis. Mieluummin Imperator 4G, joka teknisesti vastaava mutta langallinen ja hieman eri muotoilulla. Koneboxista tai jimmsiltä ~55e.
     

Jaa tämä sivu