1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras Modi

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Casepri70 27.02.2005.

  1. Casepri70

    Casepri70 Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sanokaapa mikä on paras modi..
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tämä on melko hankala kysymys.
    Se riippuu niin paljon sitä mitä tulet käyttämää koneellasi.
    Ihan peruskäyttöön DuoX2 modi on paras hintansa puolesta, mutta jos olet hiukankin "säätäjä" on ratkaisusi Smartxx/Xenium. Itse ottaisin näistä kahdesta Xeniumin. Mutta jos näet että haluat kokoajan olevasi koko koneen säätäjä esmes kovon osoita pitäs tyhjennellä ja alkulogoja rassailla on valintaso xecuter3.
     
  4. admins

    admins Guest

    halvin
     
  5. Rede78

    Rede78 Member

    Liittynyt:
    12.11.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä olen ollut tyytyväinen x-b.i.t.:in v1.0 ja smartxx v2:een ja voinkin todeta että ei sillä modilla niin väliä ole.

    Jotkut hommat vaatii tietysti enemmän säätämistä kuin toiset. Minä itse olen vaihtanut kovon suoraan smartxx valikoiden kautta ja lukinnut sen samalla. Samoin biossien flashaaminen on todella nopeaa suoraan verkon yli.
     
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Smartissa on puolensa, mutta toisaalta kaikki nuo asiat pystyy toki tekemään muullakin tapaa.
     
  7. Rede78

    Rede78 Member

    Liittynyt:
    12.11.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sitähän mä kirjoitinkin että toisilla modeilla asiat vaatii enemmän säätämistä.
     
  8. eteesoo

    eteesoo Member

    Liittynyt:
    24.12.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itselläni on toi xecuter3 ja hyvin rullaa...kaikkee säätöökin tosta löytyy..
     
  9. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mielestäni myöskin Xecuter3 on "paras" modi, mutta täytyy kuitenkin ottaa huomioon käyttötarkoituksetkin. Esim. DuoX2 on se "paras" joillekkin. Jotkut vain ei ymmärrä taikka ei halua käyttää xecuterin kaltaista taikka Smartin kaltaista modia. Kuitenkin viime kädessä varsinkin Xecuter3 modissa monet toiminnot ovat enempi taikka vähempi turhia, taikka "kertakäyttöisiä". Myöskin osan Xecuter3 sekä varsinkin Smartin kaltaisista modeista pystyy toteuttamaan muillakin tavoilla.
     
  10. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itse olen ollut tyytyväinen SmartX v2.0:n modiin on usea muistipankki, se on luotettava ja se on helppo kiinnittää.
     
  11. DaniF

    DaniF Member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Softamodi on paras eikä maksa mitään. Huono puoli on vain että bannataan livestä.
     
  12. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aika huumoriveikkonen olet, kun hehkutat parhaana "modina" Softimodia ja samaan hengenvetoon kuitenkin mainitsen sen kaikkein isoimman riasan. Myöskin mahdolliset MSDashin päivitykset pelistä "mitätöi" sen.
     

Jaa tämä sivu